Cum pierdeți grăsimea toracică inferioară. Cum să pierdeți grăsimea toracică prin yoga


Direcționarea nucleului tău Dacă vă luptați cu excesul de grăsime din jurul stomacului și în josul spatelui, pregătiți-vă pentru o combinație de vești bune și vești proaste. Vestea proastă este că reducerea spotului este un mit total, așa că nu poți doar să-ți întinzi magie mijlocul. Dar veștile bune sunt că o combinație de activitate fizică crescută și alimentație sănătoasă te ajută să pierzi în greutate din tot corpul - inclusiv acea anvelopă de rezervă care poate fi atârnată în jurul stomacului tău.

cum pierdeți grăsimea toracică inferioară

Deși nu puteți vedea reducerea greutății suplimentare în jurul secțiunii dvs. Crearea unui deficit de calorii La rădăcina sa, întregul punct de a-ți intensifica activitatea fizică și de a-ți modera dieta este de a crea un deficit de calorii, ceea ce cum pierdeți grăsimea toracică inferioară că arzi mai multe calorii decât consumi.

Cum se întâmplă pierderea de grăsime

Aceasta forță corpul tău să apeleze la rezervele de energie stocate - de asemenea, grăsimea corpului dvs. Cercetările sugerează că, în acest caz, calitatea contează mult mai mult decât cantitatea; într-un proces din publicat în Jurnalul Asociației Medicale Americane, unii subiecți au fost plasați într-o dietă sănătoasă săracă în grăsimi, în timp ce alții au luat parte la o dietă sănătoasă cu conținut redus de carbohidrați. În cele din urmă, cercetătorii au descoperit că ambele grupuri au pierdut cantități notabile de greutate, chiar și fără a număra calorii.

Cum pierdeți grăsimea toracică inferioară fost trecerea la o alimentație sănătoasă, spre deosebire de tipul de dietă sau numărul de calorii, care a contat cel mai mult. Și, dacă doriți să vizeze o țintă de calorii sănătoase, consultați apendicele 2 din Ghidul dietetic al Departamentului Sănătății și Serviciilor Umane pentru americani,care oferă linii directoare de calorii pe zi, în funcție de vârstă, sex și nivel de activitate fizica.

Ca exemplu, un bărbat moderat activ între 26 și 45 de ani are nevoie de aproximativ 2.

Poate căta toracică să devină mai mică atunci când slăbești? - Sănătate -

Un plan pentru antrenamente Cardio Cardio este excelent pentru a antrena grăsimea corporală, inclusiv cauciucul de rezervă, dar este, de asemenea, o componentă importantă pentru sănătate. Chiar și o cantitate modestă de exerciții cardiovasculare oferă multe beneficii, inclusiv riscul redus de boli de inimă și diabet, un sistem imunitar mai puternic, o stare de spirit mai bună și un nivel de colesterol îmbunătățit.

Primul tău obiectiv pentru cardio ar trebui să fie îndeplinirea criteriilor minime prezentate în Ghidul de activitate fizică al Departamentului Sănătății și Serviciilor Umane pentru americani,care recomandă obținerea a cel puțin de minute de activitate fizică cu intensitate moderată sau 75 de minute.

Aceasta este suficientă activitate pentru a începe pierderea de grăsime și pentru a crea obiceiuri sănătoase care durează o viață.

Prezentare generală

Când sunteți gata, ridicați până la dublarea acestei recomandări - de minute de cardio moderat sau de minute de cardio viguroase pe săptămână - pentru beneficii și mai mari pentru sănătate și pierdere de grăsime.

De acolo, continuați să adăugați activitate fizică până când veți începe să vedeți rezultatele la pierderea în greutate pe care le căutați.

cum pierdeți grăsimea toracică inferioară

În general, o rată de endocrinolog pierdere în greutate nj în greutate de 1 până la 2 kilograme pe săptămână este considerată sănătoasă și durabilă pe termen lung.

Exerciții de ardere a grăsimii din burtă Orice lucru care face ca grupurile tale mari de mușchi să se miște ritmic timp de cel puțin 10 minute la un moment dat, sunt utile pentru arderea grăsimii din burtă. Asta înseamnă toate aparatele cardio din sală, inclusiv benzi de alergat, biciclete staționare și alpiniste; clase de fitness de grup; inot sau jogging cu apa; și orice vă puteți gândi la aer liber, care sparge o transpirație susținută, de la cosirea gazonului la patinaj inline, drumeții sau pălăvirea unui caiac.

Dar când vine vorba de pierderea grăsimii din zona abdominală, nu trebuie neapărat să petreci toată ziua pe o mașină de exercițiu. Puteți face antrenamentele mai scurte crescând intensitatea exercițiului.

Nu-ți poți viza pieptul

O strategie dovedită este antrenamentul cu intervale de intensitate ridicată sau HIIT: combinarea sprinturilor de intensitate scurtă, de mare intensitate, cu perioade de recuperare activă. O metaanaliză din publicată în revista Sports Medicine a considerat că HIIT este o strategie eficientă în timp pentru reducerea grăsimilor peste tot, inclusiv în jurul abdomenului.

Există o oarecare variație a ceea ce este considerat un antrenament HIIT adecvat, dar, în general, puteți transforma aproape orice activitate cardio în intervale de intensitate ridicată prin alternarea sprinturilor cu scurte perioade de recuperare.

cum pierdeți grăsimea toracică inferioară

Continuați mișcarea în perioadele de recuperare, doar la o intensitate mai mică decât sprintul. Exerciții de grăsime la spate și stomac Antrenamentul de forță este o parte critică a oricărui program de pierdere în greutate, din mai multe motive. În primul rând, construirea mușchilor arde calorii, ceea ce ajută la pierderea de grăsime.

cum pierdeți grăsimea toracică inferioară

În al doilea rând, mușchiul slab este de aproximativ patru ori mai activ din punct de vedere metabolic decât grăsimea - ceea ce înseamnă că arzi și mai multe calorii doar existând.

Dar nu ar trebui să vă antrenați doar pentru a viza zonele cu probleme. În conformitate cu Ghidul de activitate fizică pentru americani, ar trebui să efectuați cel puțin două antrenamente de formare a forței de corp pe săptămână.

cum pierdeți grăsimea toracică inferioară

În comparație cu exercițiile de izolare care funcționează doar un mușchi la un moment dat, cum ar fi buclele bicepsului sau loviturile tricepsului, alegerea exercițiilor compuse - în care mai multe articulații și grupuri musculare funcționează în timp ce ridici greutatea - arde mai multe calorii, imită lumea reală mișcări și, de asemenea, vă ajută să treceți mai repede la antrenament.

Opțiuni de antrenament pentru greutate Deci, cum ar trebui să-ți lucrezi întregul corp?

Micsoreaza-l Da, cutia toracică poate deveni mai mică atunci când slăbești. Acest lucru se datorează pierderii de grăsime subcutanată, stratul de grăsime direct sub piele. Creșterea în greutate rezultă din consumul de mai multe calorii decât folosești în activitate. Corpul stochează excesul de calorii în depozitele de grăsime și acest lucru vă afectează circumferința la nivelul cutiei toracice.

Alegeți cel puțin un exercițiu din fiecare dintre listele următoare și vizați opt până la 12 repetări ale fiecărui exercițiu. Efectuați un număr de unu până la trei seturi pentru fiecare exercițiu, folosind o greutate care face o provocare - dar totuși posibil - pentru a menține o formă adecvată pe întregul set. Exerciții toracice.