Supraîncărcare progresivă pentru pierderea în greutate. CONFUZIE MUSCULARĂ: TEORIE, CERCETARE ȘI CUM SĂ SPARGI UN PLATOU - SĂNĂTATE -


Linia de jos Dacă vă confundați vreodată cu tendințele și tendințele de fitness, nu vă faceți griji, nu sunteți singuri.

De ce ai nevoie de o suprasarcină progresivă

Aparent, și mușchii tăi se confundă. Confuzia musculară, gândită la schimbarea des a lucrurilor în antrenament pentru a evita un platou, nu este un termen științific.

Nu îl veți găsi în reviste de cercetare științifică sau în manuale. De asemenea, veți fi greu să găsiți un antrenor certificat sau un expert în fitness care crede din toată inima în el.

honda blackbird pierdere în greutate

Acest lucru se datorează faptului că teoria confuziei musculare este într-adevăr doar un mit care și-a găsit drumul în marketingul pentru programe populare de fitness, cum ar fi P90X. Teoria din spatele confuziei musculare La prima vedere, teoria din spatele confuziei musculare sună convingătoare. Pentru a face progrese către obiectivele dvs.

  • Supraîncărcare progresivă pentru pierderea în greutate Frecvență - ardere a grăsimilor : pentru pierderea în greutate - Scapă-te rapid de grăsime corporală rutina de sărituri de ardere a grăsimilor Cum poate o persoană grasă să slăbească în jos scădere în greutate 6 săptămâni, pliculete pentru arzătoare de grăsimi pierdere în greutate ideală rutland vt.
  • Cel mai important aspect al antrenamentului — supraîncărcarea progresivă - Myprotein Blog Cum alegi cele mai bune exerciții pentru creșterea mușchilor?
  • Pierdere în greutate gardendale alabama
  • Pierde aburi 2 săptămâni
  • Cel mai important aspect al antrenamentului – supraîncărcarea progresivă - Myprotein Blog

Ceea ce înseamnă, schimbarea frecventă a antrenamentelor pentru a nu atinge un platou. Deci, cât de des este frecvent?

Rezistență progresivă pentru formarea forței by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Creșterea musculaturii și a forței în timp ce evităm pierderea în greutate Rezistența progresivă este o metodă de formare a forței în care supraîncărcarea este în mod constant mărită pentru a facilita adaptarea. Rezistența progresivă este esențială pentru construirea musculaturiipentru scăderea în greutate și pentru a deveni mai puternică. De ce este nevoie de rezistență progresivă? Corpul tau se adapteaza la exercitii si trebuie sa fie constant provocat pentru a continua sa vada cresterea musculara si niveluri sporite de fitness. A face același lucru zi de zi poate menține musculare și puterea pe care le-ați construit deja, dar s-ar putea să nu mai vedem îmbunătățiri.

Ei bine, unele programe care se bazează pe confuzia musculară spun să vă variați exercițiile săptămânal sau zilnic, iar altele vă recomandă să schimbați lucrurile zilnic. Schimbând lucrurile, corpul tău nu va putea rămâne la fel și va trebui să se adapteze la antrenamentele în supraîncărcare progresivă pentru pierderea în greutate.

Cum să încorporați supraîncărcarea progresivă în antrenamentele dvs. Nu există nicio umbră la beneficiile care stimulează starea de spirit a antrenamentului de forță. Dar dacă te înșeli în jurul greutății și nu crești mai puternic, în cel mai bun caz este un zgomot și, în cel mai rău caz, interferează cu avantajele menționate. Pentru a deveni mai puternic, trebuie să vă provocați în permanență mușchii de-a lungul timpului.

Sigur, schimbarea antrenamentelor poate fi utilă, dar numai după ceva timp. De aceea, el spune că antrenamentele ar trebui să rămână în mare parte aceleași timp de cel puțin patru până la șase săptămâni. Deci, este real sau hype? În comparație cu alte teorii despre fitness care se bazează pe știință, este destul de sigur să spunem că confuzia musculară este hype.

Teoria din spatele confuziei musculare

Ceea ce îi lipsește complet confuzia musculară, spune Dutton, este faptul că facem exerciții fizice, astfel încât corpurile supraîncărcare progresivă pentru pierderea în greutate să se adapteze devenind mai puternice și mai slabe. Deci, vrem să fim în concordanță cu ceea ce facem în antrenamente, astfel încât corpurile noastre să lucreze din greu pentru a se adapta. Care sunt câteva modalități de a sparge un platou de fitness?

  • Suprasolicitare progresivă: cheia pentru a pierde în greutate Suprasarcină progresivă: cheia pentru a pierde în greutate Când vorbim despre intensitate, la ce ne referim este aplicarea supraîncărcare progresivă.
  • Cum alegi cele mai bune exerciții pentru creșterea mușchilor?
  • Urăsc corpul meu după pierderea în greutate
  • Lucruri pentru a ajuta la pierderea în greutate
  • Rezistență progresivă pentru formarea forței

Dacă descoperi că progresul tău lipsește și motivația ta a părăsit clădirea, te-ai putea gândi la faptul că ai ajuns pe un platou. Vestea bună este că există mai multe modalități de a străpunge un platou de fitness.

Ceea ce ajută sfoara de sărituri. Sfoară: beneficiile pierderii în greutate

De exemplu, dacă greutatea dvs. Încercați supraîncărcarea progresivă O teorie prin care vă puteți proiecta antrenamentul este supraîncărcarea progresivă.

  1. Fast mod sigur de a pierde in greutate
  2. Cea mai bună pierdere în greutate stack gnc

Ideea din spatele supraîncărcării progresive este că vă provocați mușchii schimbând stresul pe care l-ați pus. Acest stres apare sub forma intensității sau a numărului de seturi și repetări pe care le efectuați și a duratei sau a cantității de timp pe care o desfășurați în activitate. Modalitățile de utilizare a supraîncărcării progresive pentru a sparge un platou includ: creșterea cantității de greutate cu care te antrenezi în zilele de antrenament de forță creșterea duratei antrenamentelor cardiovasculare schimbarea exercițiilor curente cu altele noi, cum ar fi luarea unui curs de ciclism în interior, în loc să alergi pe o bandă de alergat schimbarea numărului de seturi pe care le efectuați schimbând numărul de repetări pe care le faceți fiecare set adăugând rezistență Prin modificarea numărului de repetări pe care le efectuați și ajustarea rezistenței, puteți obține creșteri mai semnificative ale forței.

top 5 sfaturi pentru a pierde in greutate

De exemplu, efectuarea de repetări mai mici cu greutate mai mare într-o zi și greutate mai mică cu repetări mai mari a doua zi. O notă despre pierderea în greutate Dacă vă confruntați cu un platou pentru scăderea în greutate, Dutton spune că câteva zile de urmărire a alimentelor vă pot oferi o perspectivă asupra cantității de alimente pe care le consumați cu adevărat și a ceea ce s-ar putea să vă lipsească.

multi subțire e tiroidă

Când ar trebui să vezi un antrenor personal? Începător de fitness sau nu, oricine poate beneficia de un set de idei proaspete.

transformați pierderea în greutate newton ma

Chiar nu este un moment greșit pentru a angaja un antrenor personal. Unora le place să aibă un antrenor care să le permită să înceapă, în timp ce alții o fac atunci când au nevoie de o anumită motivație și un mod nou de antrenament.

Ce este și de ce este importantă supraîncărcarea progresivă?

Acestea fiind spuse, angajarea unui antrenor personal ar putea fi benefică dacă: sunteți nou la exerciții și aveți nevoie de ajutor pentru proiectarea și implementarea unui program aveți nevoie de ajutor cu o formă adecvată pentru exercițiile de antrenament de forță ai nevoie de un impuls de inspirație și motivație pe care un antrenor îți poate oferi prin antrenament te plictisești să faci aceleași antrenamente și ai nevoie de un antrenor pentru a proiecta o serie de noi antrenamente pe baza intereselor, obiectivelor și nivelului tău de fitness actual căutați o provocare aveți o vătămare specifică sau o stare de sănătate care necesită modificări pentru a participa la un program de exerciții în condiții de siguranță Puteți găsi antrenori personali certificați la sălile de fitness sau la facilitățile de fitness locale.

În plus, există mai multe site-uri de instruire personală online și aplicații pe care le puteți utiliza pentru a angaja un antrenor virtual. Asigurați-vă că întrebați acreditările lor. În plus, mulți antrenori personali au giant rush fat burner în domenii precum știința exercițiilor fizice, kinesiologia sau terapia pre-fizică. Linia de jos Exagerarea din spatele confuziei musculare poate continua să circule în anumite cercuri de fitness, dar o teorie care va rezista întotdeauna testului timpului este aceea de a fi consecvent cu modul în care te antrenezi.

Urmând principiile supraîncărcării progresive - creșterea numărului de repetări sau seturi pe care le efectuați sau adăugarea timpului la antrenamente - veți vedea în continuare progresul și vă veți atinge obiectivele de fitness.