Stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară, 22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă


Nu uitați să creați un deficit caloric Dacă sunteți în căutarea unei secțiuni medii mai plate, s-ar putea să fiți dezamăgiți să aflați că nu există exerciții magice de grăsime inferioară.

Arde grăsimea inferioară a spatelui

Așa cum a explicat Consiliul American pentru Exerciții, reducerea punctelor - exercitarea unei anumite zone a corpului pentru a arde grăsimi într-un anumit loc - nu funcționează. Dar nu renunța la obiectivul tău!

stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară pierderea în greutate metabolică valdosta

Pierderea grăsimii corporale în general cu o dietă sănătoasă, cu conținut redus de calorii și cardio vezi mai jos pentru mai multe despre asta, precum și întărirea mușchilor din secțiunea intermediară cu exercițiile de mai jos vă poate aduce rezultatele dorite.

Încercați aceste 7 exerciții pentru a vă sculpta abdomenul inferior În timp ce vă reduceți grăsimea corporală generală pentru a vă ajuta să vă descoperiți abdomenul, exercițiile de întărire pot adăuga definiție secțiunii medii.

Aceste stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară pot fi efectuate de mai multe ori pe săptămână, dar ar trebui să permiteți cel puțin o zi de odihnă între antrenamentele de antrenament de forță pentru a le oferi mușchilor șansa de a se reface.

Principalul mușchi abdominal din burta inferioară se întinde de fapt de la partea inferioară a coastelor și a sternului până la osul pubian, potrivit ExRx. Exercițiile care vizează nucleul dvs.

Labelforme

Adăugați câteva mișcări ale brațelor și picioarelor la exercițiile abdominale pentru a vă provoca în continuare mușchii, conform Medicamentului Atletic al Universității Princeton. Și nu uitați, exercițiile izometrice vă întăresc abdominalele într-o poziție staționară, deoarece mușchii abdominali sunt stabilizatori care vă țin trunchiul în poziție verticală.

Do: fiecare exercițiu de 20 de ori, lucrând până la 3 seturi la rând. Îndoiți genunchii și așezați picioarele pe podea.

stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară athlean x pierde greutatea

Închideți mâinile în spatele capului și lăsați-vă coatele în lateral. Strângeți abdomenul inferior aplatizând partea inferioară a spatelui de sol. Ridicați partea superioară a corpului de pe sol și așezați-vă. Nu vă trageți de gât - țineți coatele îndreptate spre lateral.

Coborâți încet spatele în jos și repetați. Mutați 2: Crunch cu bile medicinale Seturi 3 repetări 20 părți corp Abs Ținând o minge medicamentoasă la piept, stai pe pământ, cu genunchii îndoiți și picioarele pe podea.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate

Rulați-vă pe spate, ținând mingea medicamentoasă la piept. Ridicați capul, gâtul și umerii de pe sol, folosind doar forța abdominalelor. Coborâți înapoi la pământ. Seturi 3 repetări 20 părți corp Abs Stați pe spate. Așezați-vă mâinile sub coadă dacă aveți nevoie de sprijin suplimentar. Îndoiți genunchii și ondulați partea inferioară a corpului spre piept, ridicând partea inferioară a spatelui de pe sol. Coborâți partea superioară a corpului înapoi. Bacsis Nu vă bazați pe impuls pentru a vă legăna picioarele în sus și înapoi.

Cele mai bune 25 de exerciții pentru a pierde rapid grăsimea de pe burtă / burta acasă

Concentrați-vă doar pe utilizarea forței abdominale. Muta 4: Alpinist de munte Setează 3 repetări 20 Core de regiune Începeți cu o scândură înaltă, cu mâinile sub umeri și greutatea corpului sprijinită pe bilele picioarelor și mâinilor. Îndoiți un genunchi, aducându-l spre piept, menținând în același timp piciorul opus drept. Îndepărtați bilele picioarelor și schimbați picioarele.

7 exerciții pentru a vă ajuta să vizați grăsimea inferioară a burții

Îndoiți genunchiul pe piciorul drept pentru al aduce înainte în timp ce loviți celălalt picior înapoi în poziție dreaptă, aterizând pe bilele picioarelor. Repetați acest model pentru 20 de repetări. Mutați 5: scândură de antebraț Setează nucleul regiunii de 30 de secunde și 30 de secunde Stai întins pe burtă. Sprijiniți partea superioară a corpului în sus pe antebrațe.

Poziționați coatele în linie cu umerii. Strângeți-vă abdomenul, fundul și coapsele. Ridicați trunchiul de la sol până când sunteți sprijinit de antebrațe și degetele de la picioare.

  1. Exerciții pentru a pierde grăsimea sub centură Legate de Nu este posibil să pierdeți grăsime sub centură, deoarece nu puteți reduce grăsimea dintr-o singură zonă a corpului.
  2. Cele mai bune 25 de exerciții pentru a pierde rapid grăsimea de pe burtă / burta acasă - Burtă

Țineți timp de 30 de secunde, crescând timpul pe măsură ce vă îmbunătățiți puterea. Mutați 6: scândură laterală Setează 3 timp 30 secunde regiune nucleu Întindeți-vă de partea voastră cu picioarele suprapuse una peste cealaltă. Propune-te pe cot, sprijinindu-ți antebrațul pe pământ.

Politica De Confidențialitate 22 de sfaturi pentru a pierde grăsimea de pe burtă fără a face dietă Dacă doriți să pierdeți grăsimea abdominală în mod natural, încercați aceste sfaturi sănătoase, alimente pentru a lupta împotriva antrenamentelor pentru grăsimile abdominale și arzătorul de grăsimi. Aflați cel mai rapid mod de a arde grăsimea din burtă.

Strângeți-vă abdomenul, fundul și coapsele și ridicați șoldurile de pe sol. Ridicați până când greutatea corpului este sprijinită pe antebraț și pe partea inferioară a piciorului.

Țineți apăsat timp de 30 de secunde, crescând timpul, pe măsură ce puteți face mai mult.

stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară arderea grăsimilor în timp ce adormiți

Repetați pe partea opusă. Mutați 7: scândură laterală cu genunchi Setează 3 repetări 20 Core de regiune Efectuați o scândură laterală.

Iată 5 exerciții pentru a pierde grăsimea din burtă. Abdominalele Evident, abdominalele sunt cele care contribuie cel mai mult la pierderea de grăsime din burtă.

În timp ce țineți această poziție, îndoiți genunchiul și cotul de sus și strângeți-le unul către celălalt. Coborâți piciorul înapoi în jos și ajungeți la braț direct în aer sau deasupra capului.

Cele mai bune 15 exerciții pentru a pierde grăsimea din spate - Artrită

Efectuați 20 de croșete înainte de a elibera poziția plăcii laterale și de a repeta de cealaltă parte. Acum, măriți intensitatea În timp ce orice tip de exercițiu arde unele calorii, s-a demonstrat că un tip de exercițiu ajută la reducerea grăsimii abdominale prin reducerea grăsimii corporale generale și prin menținerea țesutului muscular slab.

Este un antrenament la intervale de intensitate mare sau HIIT. HIIT nu numai că este eficient, ci și eficient. După cum a explicat Colegiul American de Medicină Sportivă, antrenamentele HIIT combină scurte perioade de exerciții de intensitate mare urmate de o perioadă scurtă de odihnă.

stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară poți să pierzi în greutate în timp ce pmsing

Timpul total de antrenament variază de obicei între 20 și 40 de minute. De exemplu, s-ar putea să sprintezi 30 de secunde, apoi să mergi 2 minute, repetând acest model timp de 20 de minute. În plus față de reducerea grăsimilor abdominale, arderea caloriilor poate fi crescută până la două ore după un antrenament HIIT.

Exercițiile pentru a pierde grăsimea sub centură trăiesc sănătos

Acest lucru este cauzat de consumul excesiv de oxigen post-exercițiu sau EPOC, în timp ce corpul dumneavoastră se recuperează după antrenament. Nu uitați să creați un deficit caloric Dar poate că cea mai importantă parte a pierderii grăsimii corporale este crearea unui deficit caloric, ceea ce înseamnă că trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi pe tot parcursul zilei.

stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară pierderea în greutate challenge edmonton

Acest lucru poate fi realizat prin exerciții fizice, modificări dietetice sau, în mod ideal, ambele. Potrivit Clinicii Stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară, trebuie să arzi aproximativ 3. Pentru a pierde în greutate într-un ritm sănătos de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, va trebui să reduceți până la 1. Sau adăugați exerciții pentru a arde caloriile suplimentare.

Pierde grăsime în jurul spatelui inferior, Cum sa scapi de grasimea de pe spate – 7 pasi

Cantitatea de calorii arse în timpul exercițiilor fizice depinde de greutatea corporală și de intensitatea antrenamentului. De exemplu, o persoană care cântărește de kilograme poate arde aproximativ de calorii în 30 de minute de jogging într-un ritm de 12 minute, potrivit Harvard Health Publishing.

  • 7 exerciții pentru a vă ajuta să vizați grăsimea inferioară a burții - Sănătate -
  • Pierde grăsime în jurul spatelui inferior Pierdeți în greutate sfaturi
  • Și cum să reduci grăsimea abdominală prin exerciții?
  • Xbody slabeste
  • Două luni de pierdere în greutate
  • Cum să ardeți rapid
  • 5 exerciții pentru a pierde grăsimea abdominală - Labelforme
  • Cum slabesti 7 kg fen fen coafură arzătoare de grăsimi reale xanax Related Articles Cum arzi grăsimea inferioară a spatelui - aaeecom Cum pot sa ard grasimea de pe abdomen?

O persoană care cântărește de kilograme va arde de calorii în aceeași perioadă de timp.