Rhodiola rosaa revizuire, Rujă – Rhodiola rosea


Videoclipuri 0 Prezentare stire Rhodiola este o plantă care crește în regiunile reci și muntoase din Europa și Asia. Rădăcinile sale sunt considerate adaptogeni, ceea ce înseamnă că vă ajută corpul să se adapteze la stres atunci când este consumat. Rhodiola este, de asemenea, cunoscut sub numele de rădăcină arctică sau rădăcină de aur, iar numele său științific este Rhodiola rosea. Rădăcina sa conține peste de ingrediente active, dintre care cele mai puternice sunt rosavina și salidrosida.

Oamenii din Rusia și țările scandinave au folosit rhodiola pentru a trata anxietatea, oboseala și depresia de secole.

  1. Cum să pierzi grăsimea buzelor
  2. Cireșe bune sau rele pentru pierderea în greutate
  3. Cassie davis pierdere în greutate
  4. Sriracha arde grăsimea

Astăzi, este utilizat pe scară largă ca supliment rhodiola rosaa revizuire pentru numeroasele sale beneficii pentru sănătate. Iată 7 beneficii științifice ale Rhodiola rosea pentru sănătate 1. Rhodiola rosea poate scădea stresul Rhodiola este cunoscută de mult timp ca un adaptogen, o substanță naturală care crește rezistența organismului la stres în moduri nespecifice. Consumul de adaptogeni în perioadele de stres este considerat a vă ajuta să gestionați mai bine situațiile stresante.

Un studiu a investigat efectele extractului de rhodiola la persoane cu stres legat de viață și de muncă. Participanților li s-au administrat mg pe zi timp de patru săptămâni. Acesta a constatat îmbunătățiri semnificative ale simptomelor de stres, cum ar fi oboseala, epuizarea și anxietatea, după doar trei zile. Aceste îmbunătățiri au continuat pe tot parcursul studiului. S-a dovedit că Rhodiola îmbunătățește simptomele epuizării, care pot apărea cu stresul cronic. Mai mult, într-un studiu realizat pe persoane cu epuizare cauzată de stres, a îmbunătățit multe măsuri asociate, inclusiv stresul și depresia.

Adaptogenii precum rhodiola rosea cresc rezistența corpului la stres, permițându-vă să faceți mai bine față în perioadele de stres. Poate lupta împotriva oboselii Stresul, anxietatea și somnul inadecvat sunt doar câțiva factori care pot contribui la oboseală, care poate provoca sentimente de oboseală fizică și mentală. Datorită proprietăților sale adaptogene, se crede că rodiola ajută la ameliorarea oboselii.

Rhodiola rosea este o tinctură care te va pune pe picioare

Un studiu de patru săptămâni pe 60 de persoane cu oboseală legată de stres a analizat efectele sale asupra calității vieții și simptomele oboselii, depresiei și atenției. Participanții au primit zilnic fie mg de rhodiola, fie o pastilă placebo.

S-a constatat că rhodiola a avut un efect pozitiv asupra nivelului de oboseală și a atenției, în comparație cu placebo. Într-un studiu similar, de persoane cu simptome de oboseală cronică au primit mg de rhodiola rhodiola rosaa revizuire fiecare zi timp de opt săptămâni. Ei au experimentat îmbunătățiri semnificative ale simptomelor stresului, oboselii, calității vieții, dispoziției și concentrării Sursa de încredere. Aceste îmbunătățiri au fost observate după doar o săptămână de tratament și au continuat să se îmbunătățească până în ultima săptămână a studiului.

Natura adaptogenă a rhodiolei îl face un supliment popular pentru combaterea oboselii și a altor simptome asociate cu stresul. Ar putea ajuta la reducerea simptomelor depresiei Depresia este o boală frecventă, dar gravă, care afectează negativ modul în care te simți și acționezi. Se crede că apare atunci când substanțele chimice din creier numite neurotransmițători se dezechilibrează.

schimbarea dimensiunii pantofului după pierderea în greutate

Profesioniștii din domeniul sănătății prescriu de obicei antidepresive pentru a ajuta la corectarea acestor dezechilibre chimice. De asemenea, s-a sugerat că Rhodiola rosea are proprietăți antidepresive prin echilibrarea neurotransmițătorilor din creier.

  • ACESTE 8 SUPLIMENTE SUNT DE DIMINEAȚA DVS. INTELIGENTE - SĂNĂTATE -
  • As dori sa incerc Rhodiola Rosea sau Gaba.
  • Nu am publicat încă studii privind fibromialgia pe rhodiola.
  • Rădăcinile rănite se toarnă alcool, plasându-se într-un vas închis de sticlă.

Într-un studiu de șase săptămâni cu privire la eficacitatea rodiolei asupra simptomelor depresiei, 89 de persoane cu depresie ușoară sau moderată au fost repartizate aleatoriu să primească zilnic mg sau mg de rodiolă sau o pastilă placebo.

Ambele grupuri de rhodiola au cunoscut îmbunătățiri semnificative în depresia generală, insomnie și stabilitate emoțională, în timp ce grupul placebo nu a prezentat nicio îmbunătățire. Interesant este faptul că doar grupul care a primit doza mai mare a prezentat îmbunătățiri ale stimei de sine. Un alt rhodiola rosaa revizuire a comparat efectele rhodiolei cu sertralina antidepresivă prescrisă în mod obișnuit, care este vândută sub numele de Zoloft. A repartizat aleatoriu 57 de persoane diagnosticate cu depresie să primească rhodiola, sertralină sau rhodiola rosaa revizuire pastilă placebo timp de 12 săptămâni.

arderea procesului de grăsime

În timp ce rodiola și sertralina au redus simptomele depresiei, sertralina a avut un efect mai mare. Cu toate acestea, rhodiola a produs mai puține efecte secundare și a fost mai bine tolerată.

Whilemaca este clasificată ca legume crucifere și nu este consumată aproape niciodată așa cum ați consuma broccoli sau varză.

S-a demonstrat că Rhodiola îmbunătățește multe simptome ale depresiei. Similar cu antidepresivele, poate influența pozitiv neurotransmițătorii care afectează starea de spirit și emoția.

Îmbunătățește funcția creierului Exercițiul fizic, alimentația adecvată și somnul de noapte bună sunt modalități sigure de a vă menține creierul în funcțiune puternică.

Blocat într-o Brain Rut? Aceste 8 suplimente vă vor ajuta să vă concentrați

Unele suplimente pot ajuta, de asemenea, inclusiv rhodiola. Un studiu și-a testat efectele asupra oboselii mintale la 56 de medici care lucrează pe timp de noapte.

pierdere în greutate răceală bolnavă

Medicii au fost repartizați aleatoriu să primească fie mg de rhodiola, fie o pastilă placebo pe zi timp de două săptămâni. Un alt studiu a analizat efectele rhodiolei asupra cadetilor militari care îndeplinesc sarcini de noapte.

Cadeții au consumat mg sau mg de rhodiola sau unul din cei doi placebo zilnic timp de cinci zile. Ambele doze au fost găsite pentru a îmbunătăți capacitatea cadetilor de a lucra mental, în comparație cu placebo. Într-un alt studiu, studenții au experimentat o oboseală mentală redusă semnificativ, au îmbunătățit tiparele de somn și au crescut motivația de a studia după administrarea suplimentelor de rhodiola timp de 20 de zile.

Două articole de revizuire au găsit, de asemenea, dovezi că rhodiola poate ușura oboseala mentală, dar au avertizat că cantitatea și calitatea limitate a cercetării nu permiteau concluzii solide. S-a demonstrat că Rhodiola crește performanța mentală în perioadele de stres mental și de extenuare fizică.

Tot el a descris specia ca fiind un bun astringent folosit în tratamentul herniei, leucoreei, isteriei şi durerilor de cap. Timp de secole Rhodiola rosea a fost utilizată în medicina tradiţională din Rusia, Scandinavia, dar şi din alte ţări. Vikingii foloseau planta pentru a-şi mări rezistenţa fizică. Între şidiferite aplicaţii medicale ale R. Încă dinRhodiola rosea a fost înscrisă în prima farmacopee suedeză.

Cu toate acestea, sunt necesare mai multe cercetări pentru a verifica aceste descoperiri. Poate îmbunătăți performanța exercițiilor Rhodiola arată, de asemenea, promițătoare pentru îmbunătățirea performanței exercițiului. Într-un studiu, participanților li s-au administrat mg de rhodiola sau un placebo cu două ore înainte de a efectua un test de ciclism. Cei cărora li s-a administrat rhodiola au fost capabili să rhodiola rosaa revizuire mișcare cu 24 de secunde mai mult decât cei cărora li s-a administrat un placebo.

În timp ce 24 de secunde pot părea mici, diferența dintre primul și al doilea loc într-o cursă poate fi de milisecunde. Un alt studiu a analizat efectele sale asupra performanțelor exercițiilor de anduranță. Participanții au mers cu bicicleta pentru o cursă simulată de contracronometru de 6 mile.

cleanarea ceaiurilor pentru pierderea în greutate

Cu o oră înainte de cursă, participanților li s-a administrat rhodiola la o doză de 1,4 mg pe kilogram 3 mg pe kg de greutate corporală sau o pastilă placebo.

Cei care au primit rhodiola au terminat cursa mult mai repede decât grupul placebo. În aceste studii și altele, s-a dovedit că rhodiola îmbunătățește performanța exercițiului fizic prin scăderea efortului perceput sau cât de greu au simțit participanții corpul lor. Cu toate acestea, este puțin probabil să aibă vreun efect asupra puterii sau puterii musculare. Rhodiola are potențialul de a reduce efortul perceput, ceea ce vă poate permite să vă antrenați mai mult și mai greu.

Poate ajuta la controlul diabetului Diabetul este o boală care apare atunci când corpul dumneavoastră dezvoltă o capacitate rhodiola rosaa revizuire de a produce sau de a răspunde la hormonul insulină, rezultând niveluri ridicate de zahăr din sânge.

Persoanele cu diabet utilizează în mod obișnuit injecții cu insulină sau medicamente care cresc sensibilitatea la insulină pentru a-și rhodiola rosaa revizuire nivelul zahărului din sânge. Interesant este faptul că cercetările pe animale sugerează că rhodiola poate contribui la îmbunătățirea controlului diabetului.

De fapt, s-a demonstrat că scade glicemia la șobolanii diabetici prin creșterea numărului de transportori de glucoză din sânge. Acești transportatori scad nivelul zahărului din sânge prin transportarea glucozei în celule.

Rhodiola Rosea pentru fibromialgie și sindrom de oboseală cronică

Aceste studii au fost efectuate la șoareci, astfel încât rezultatele lor nu rhodiola rosaa revizuire fi generalizate la oameni. Cu toate acestea, acestea reprezintă un motiv imperios pentru a investiga efectele rhodiolei asupra zahărului din sânge la oameni. Dacă aveți diabet și doriți să luați suplimente de rhodiola, asigurați-vă că vorbiți mai întâi cu dieteticianul sau cu medicul dumneavoastră. S-a demonstrat că Rhodiola scade nivelul zahărului din vreau sa slabesc repede 10 kg la rozătoare, sugerând că poate fi un supliment valoros pentru controlul diabetului la oameni.

Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări la om. Poate avea proprietăți anticanceroase Salidrosida, o componentă puternică a rhodiolei, a fost investigată pentru proprietățile sale anticancerigene. Studiile pe eprubete au arătat că inhibă creșterea celulelor de vezică, colon, cancer de sân și ficat. Ca rezultat, cercetătorii au sugerat că rhodiola poate fi utilă în tratamentul multor tipuri de cancer. Cu toate acestea, până când studiile la om devin disponibile, rodiola poate ajuta la tratarea cancerului rămâne necunoscută.

Experimentele cu eprubete au arătat că un ingredient activ din rhodiola numit salidrosid inhibă creșterea celulelor canceroase.

Rujă – Rhodiola rosea

Cu toate acestea, efectele sale la om sunt necunoscute. Cum să luați suplimente Rhodiola Rosea Extractul de Rhodiola este disponibil pe scară largă sub formă de capsule sau tablete.

Este disponibil și sub formă de ceai, dar mulți oameni preferă forma pilulei, deoarece permite o dozare precisă. Ce anume sa cauti Din păcate, suplimentele de rhodiola rhodiola rosaa revizuire expuse riscului de adulterare. Acestea sunt organizații terță parte, non-profit, care se asigură că suplimentele conțin ceea ce pretind, fără impurități.

pierdere în greutate sfaturi zilnice

Acestea sunt proporțiile naturale ale acestor compuși în rădăcina de rhodiola. Cât și când să-l luați Cel mai bine este să luați rhodiola pe stomacul gol, dar nu înainte de culcare, deoarece are un ușor efect stimulator.

Doza optimă de rhodiolă pentru ameliorarea simptomelor de stres, oboseală sau depresie este de mg într-o singură doză pe zi. Dacă urmăriți efectele de îmbunătățire a performanței rhodiolei, luați mg pe oră sau două înainte de exercițiu. Siguranța Rhodiola Rhodiola este sigură și bine tolerată. Astfel, există o marjă mare de siguranță.

Cum se folosește rhodiola rosea împotriva alcoolismului

Căutați certificări de la terți pentru a vă asigura că suplimentul dvs. O doză de mg pe zi este considerată eficientă și sigură. Rhodiola a fost folosită în medicina tradițională în Rusia și rhodiola rosaa revizuire scandinave de secole.