Reguli simple pentru a slabi, Post navigation


Este o schimbare puternica, care ne influenteaza psihic si fizic, ne permite sa fim mai increzatoare in fortele proprii si in felul in care aratam in rochia sau in perechea de jeansi preferatasa urcam mai rapid scarile, sa ne alergam mai mult cainele in parc si sa ne luam sanatatea in propriile maini. Dar a slabi pare extrem de dificil atunci cand nu stii de unde sa incepi… Sa incerci dieta keto sau Paleo? Sa renunti complet la grasimi sau la carbohidrati?

O tânără a slăbit 60 de kilograme urmând aceste 5 reguli simple

Cu ce indulcesti sanatos bauturile la dieta: zahar brun, stevie sau miere? Sa consumi doar supa de varza sau sa incerci regimul recomandat de vecina de scara? Sa te tii orbeste de lista de alimente permise sau sa mai si trisezi la dieta?

reteta de slabit a oanei radu

Sa te cantaresti zilnic sau sa nu capeti o fixatie apropo de asta? Toate aceste intrebari graviteaza in jurul oricarei persoane decide sa scape de burta sau de kilogramele in plus.

5 Reguli Pentru Slabit - Info Fitness - Episodul 3

Indiferent de raspunsul corect pentru fiecare, exista cateva puncte comune in orice regim de slabit si cateva reguli simple care pot ghida pe oricine vrea sa scape sanatos de excesul de grasime. Mai jos, trecem in revista aceste 3 porunci ale mancatului sanatos.

Descopera cat de rapid trebuie sa slabesti pentru a ramane sanatoasa! Consuma mai multe legume. Foarte multi dintre noi nu mananca destule legume, indiferent de regimul alimentar zilnic sau de filosofia proprie legata de mancare. Alege sa incorporezi mai multe legume in dieta ta, au numai avantaje: te satura desi au putine calorii, iti inunda organismul de vitamine si minerale care te ajuta sa lupti cu bolile si sunt variate ca gust si culoare deci poti diversifica retetele gatite intr-o multitudine de feluri.

Cumpara ardei, rosii, castraveti, broccoli, varza, conopida, spanac, sparanghel, dovlecei, cartofi, morcovi si alte radacinoase.

dr jason litwin pierdere în greutate

Manaca-le crude sau fierte, pasate, la cuptor, trase in tigaie si foloseste o abordare stratificata: de exemplu, daca iti plac pastele foarte mult, gateste-le cu multe legume si poate vei descoperi una noua spanac, sa zicempe care o vei incerca apoi si in alte combinatii in omleta sau in salata cu lamaie si stafide.

Renunta cat de mult poti la zahar. Am scris deja pe larg pe blogul Sano Vita despre motivele pentru care ar trebui sa renunti la zahar si cum te vei simti dupa aceea.

Top reguli de urmat in dieta pentru slabit Incercarea de a mentine directia si de a respecta regulile unui program de slabire este cea mai importanta si mai grea parte atunci cand vrem sa pierdem in greutate. Unii dintre cei mai capabili dintre clientii mei, din cauza unor zile proaste, au trisat si au deviat de la planul stabilit initial. Cum abordam asadar aceste momente dificile? Am realizat o lista cu ce trebuie si ce nu trebuie sa faci in timpul unui program de slabire, ca sa scapi de kilogramele in plus pentru totdeauna. Ce trebuie si ce nu trebuie sa faci in timpul unui program de slabire dieta pentru slabit 1.

Pe scurt, biologia este de vina pentru pasiunea noastra pentru gustul dulce: suntem costruiti in asa fel incat preferam dulciurile inca din copilarie carbohidratii sunt, in natura, o sursa de energie care poate fi detectata prin gustul dulce. Studii pe aceasta tema noteaza ca aceasta preferinta este universala, observata la copiii din intreaga lume, fiind in plus incurajata de tehnologia si reclamele moderne Asta inseamna ca ajungem sa mancam prea mult zahar adaugat, depasind cele g zilnice, recomandate de Organizatia Mondiala a Sanatatii.

alevia complex de slabit forte

Ce inseamna zahar adaugat? Daca citesti cu atentie lista de ingredientein supermaket, ajungi sa constati ca painea, sosurile la sticla, dressingul de salata, cerealele si iaurtul cu fructe contin toate zahar adaugat, de care organismul tau nu are nevoie.

Trucuri de slăbit. 10 reguli pe care trebuie să le respecţi în timpul unei cure de slăbit

Ce ii trebuie corpului tau, pentru a-si mentine o greutate sanatoasa, sunt zaharurile naturale. Acestea se regasesc in fructe, legume, orz si lactate. Deci data viitoare cand vrei ceva dulce, in loc de desertul preferat, alege un fruct — zaharurile din el sunt absorbite treptat in corpul tau si iti asigura energie pe o perioasa mai lunga de timp; in plus, contine si fibre care incetinesc absorbtia si alti nutrienti vitamine si minerale valoroase.

Si cand ti-e pofta de un suc acidulat, bea apa! Descopera 12 consecinte negative ale consumului excesiv de zahar!

Reguli simple pentru a slabi

Mananca mai multe alimente integrale. Orice regim alimentar care pune accentul pe alimentele integrale in defavoarea celor procesate este unul castigator.

pierderea în greutate gbs

Produsele procesate pe care le cumperi ambalate, din supermarket de exemplu, inghetata, sosuri, pizza congelata, chips-uri, dulciuri, sucuri, paste, faina si orez albe sunt lipsite de fibre si pline de zahar adaugat, de sare, de grasimi saturate nocive, de aditivi, conservanti si potentiatori de aroma.

Evident, in magazine gasesti si produse ambalate sanatoase, neprocesate fructe si legume congelate, lapte vegetal, paine integrala, fasole uscataimportant este sa stii ce sa alegi. Daca vrei sa slabesti si sa eviti reingrasarea, al treilea si ultimul sfat consta in alegerea intotdeauna a alimentelor integrale: cereale, paste, paine, orez, nuci si seminte, leguminoase, fructe si legume. Si asta deoarece contin fibre care mentin reguli simple pentru a slabi, ajuta digestia si te pot ajuta sa slabesti aproape la fel de bine ca o dieta complicata, conform unei cercetari dinnu sunt procesate prin urmare nu contin decat nutrienti naturali si este mai greu sa le mananci ar trebui să pierzi greutatea când dormi exces, cum se intampla cu alimentele procesate, noteaza un studiu din Gandeste-te cat de mult iti ia sa mananci o salata cu tofu, legume, crutoane si orez brun, comparativ cu un sandvici cumparat!

Cea din urma cercetare s-a axat pe 20 de persoane adulte, cu o greutate stabila, carora li s-a permis sa manance cat de mult vor, timp de 28 zile.

Plan de slăbit cu 3 reguli simple. Slăbește 2 kilograme pe săptămână fără efort

Acestea au primit doar alimente neprocesate timp de 2 saptamani, apoi doar alimente procesate timp de alte 2 saptamani, cantitatea de calorii, zahar, grasimi, fibre si macronutrienti din farfurie ramanand aceeasi. Asta deoarece au mancat mai repede, mai mult si nu s-au simtit satui la fel de rapid. Cand li s-a schimbat dieta, trecand pe alimente reguli simple pentru a slabi, au slabit in jur de 1 kg.

Concluzia este ca o alimentatie integrala te poate ajuta sa iti reglezi apetitul si greutatea.

pierdere în greutate de la sprint

Gateste gustos si sanatos: descopera alimentele integrale marca Sano Vita!