Regim de slabit vegan


Autor: Dr. Dieta Vegană: regim de slăbire pentru unii, stil de viață pentru alții Trebuie să știți de la bun început că o dietă vegană sănătoasă trebuie să conțină fructe și legume în abundență, dar și mâncăruri bogate în amidon, surse de proteină - ca fasolea și unele leguminoase.

samuel jackson pierdere în greutate set slimming shaklee

Esețială este și o planificare temeinică a dietei, pentru că altfel puteți omite nutrienți esențiali pentru organism, precum calciul, fierul sau vitamina B Ca alternativă la produsele lactate, puteți opta pentru băuturi pe bază de soia.

Aportul de calciu poate fi asigurat prin consumarea de alimente precum caisele și prunele uscate, stafidele și smochinele.

pierde 1 lb de grăsime pe săptămână toate ierburile naturale pentru pierderea în greutate

Alte surse de calciu sunt semințele de ardeți grăsimea permanent și brânza tofu. Vitamina D ajută organismul să absoarbă calciul, așa că nu uitați să includeți în dieta voastră cerealele iar dacă anotimpul vă permite, stați cât mai mult la soare.

Pentru o doză optimă de fier, consumați legume precum broccoli dar și pâine integrală în cantități moderate sau migdale, alune, nuci și caju.

pierderea în greutate a lui tom și multe altele modalități de a pierde în greutate fără suplimente

Cum vitamina B12 este regăsită doar în produse de origine animală, cei care urmează o dietă vegană pot rezolva problema cu ajutorul suplimentelor, însă nu ezitați să cereți sfatul medicului sau nutriționistului înainte să optați pentru un anume tip de suplimente.

Iată un exemplu de alimente pe care le puteți consuma pe parcursul unei zile atunci când țineți o dietă vegană: Mic dejun - cereale cu lapte de soia sau o salată de fructe Prânz - salată de paste Citeste si Mousse de ciocolată și clătite vegane Dieta vegană se concentrează pe ideea că legumele și fructele umplu stomacul mai rapid, iar tu te vei simți sătulă fără un aport caloric prea mare.

În același timp, veganii susțin că alimentele de origine animală transferă în organismul nostru o cantitate de hormoni care ne poate deregla anumite funcții și implicit să ne facă să ne îngrășăm.

90 de zile de alimentatie vegana - Ce mananc intr-o zi?

Din acest punct de vedere, regimul este sănătos pentru organismul uman. Un alt avantaj ar fi faptul că digestia se concentrează doar pe câteva grupe alimentare și implicit este mai ușoară și mai rapidă.

Dieta vegană de 22 de zile – ce au mâncat vedetele în prima zi a dietei vegane

Pe de cealaltă regim de slabit vegan, principalul dezavantaj al Dietei Vegane este aportul foarte mic de proteine și grăsimi, dezechilibru care poate cauza slăbiciune musculară, lipsă de energie, dureri de cap și regim de slabit vegan generală proastă. În plus, așa cum spuneam și mai sus, cei care abordează acest tip de alimentație se pot confrunta cu dezechilibre nutriționale mai mult sau mai puțin grave.

În cazul Dietei Vegane, ajutorul unui nutriționist este obligatoriu.

dieta j lo inova recenzii de pierdere în greutate

Persoana care urmează dieta trebuie monitorizată constant, pentru a evita dezechilibrele care pot duce la afecțiuni cu efecte ireversibile. Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

  • Dieta vegană online - meniu, rețete - peater
  • Tweet A dat jos 30 de kg în doar patru luni, cu o dietă minune, veche de mii de ani: cea vegană.
  • Dieta vegana: cum arata meniul pentru toata saptamana
  • Dieta Vegană: regim de slăbire pentru unii, stil de viață pentru alții