Pierderea în greutate prin greutăți grele. Halterofilie pentru slăbit | sfaturi de slăbire


Între timp, odată cu popularitatea crescândă a taberei de boot și a CrossFit, femeile care au făcut clic cu ridicarea se întreabă dacă mai au nevoie de cardio.

numele biscuiți de pierdere în greutate

Deși există beneficii pentru ambele tipuri de exerciții fizice, cea mai recentă știință sugerează că există un câștigător clar - depinde doar de obiectivele pe care le aveți. Acest articol a apărut inițial în ediția din din Pentru mai multe detalii, abonați-vă și descărcați ediția digitală.

Sănătate și bunăstare

Care este mai bine pentru pierderea in greutate? Forță de antrenament.

dieta slabire barbati

În timp ce ardeți doar până la 10 calorii per minut greutăți de ridicare, comparativ cu 12 pentru cardio, veți continua să vă ardeți calorii după ce ați pus jos acele gantere.

Asta înseamnă că, dacă ardeți de calorii într-un circuit de putere de 20 de minute, veți arde de fapt de timp în care ați continuat ziua.

posturi de succes pentru pierderea în greutate peste 2021

Ce ar trebui să fac mai întâi? Indiferent de preferința dvs.

cea mai bună pierdere în greutate în 30 de zile

Pe de o parte, cardio-ul cu intensitate moderată face o încălzire excelentă, pregătindu-vă mușchii pentru formare de forță. Pe de altă parte, cardio face de asemenea o cooldown mare, ajutând la eliminarea lactatului care provoacă dureri care se acumulează în mușchii dvs.

Singura excepție: dacă antrenezi un eveniment cum ar fi un triatlon sau 10K, vrei să rezolvi mai întâi acest tip de exercițiu, atunci când ești în stare proaspătă.

Oferă o creștere mai mare a endorfinului? Sa demonstrat că schimbarea chimiei suplimente slabire si definire este suficientă pentru a îmbunătăți starea de spirit, anxietatea și depresia.

b6 arde grăsimea

Și într-un nou studiu din revista Journal of Experimental Biology, voluntarii care au alergat pe un treadmill și-au mărit nivelurile de endocannabinoizi - marijuanalike produse chimice create în organism, care te fac să te simți bine și chiar să ai un efect ușor de ușurare a durerii. Vă puteți bucura în continuare de o creștere a endorfinului de la antrenamentul de forță, dar va trebui să vă revizuiți ritmul cardiac.

Faceți asta prin ridicarea greutăților grele sau prin mutarea rapidă între seturi și exerciții de rezistență, în loc să luați pauze lungi de odihnă.

Care este mai bine pentru pierderea în greutate? Cardio sau greutăți?

Trebuie să ridic greutățile grele sau ușoare? Lumină greutăți - suficient de ușoară încât să puteți face pierderea în greutate prin greutăți grele până la 20 repetări înainte ca seturile de oboseală să aibă tendința de a activa fibrele musculare lentă.

arderea grăsimii corporale rapid în mod natural

Greutăți grele - atât de grele, încât puteți deplasa doar 8 până la 10 repetări - activați un procent mai mare de persoane cu repulsie rapidă. Combinarea celor două stiluri de ridicare vă va oferi cele mai bune rezultate, spune Brad Schoenfeld, Ph.

În mod ideal, ați face o zi ușoară de ridicare și una sau două zile grele într-o săptămână sau o amestecați într-o singură sesiune.

  • Rucsac pentru fitness și pierderea în greutate
  • Sfaturi de fitness si program de exercitii specific pentru pierderea din greutate | Despreculturism
  • Cardio-ul și antrenamentul de forță sunt ambele forme bune de exercițiu — dar care ar trebui să faci mai întâi?
  • Share on Facebook Share on Twitter Dacă ați ridicat vreodată greutăți, probabil că ați întrebat de mai multe ori cât de mult ar trebui să ridicați greutatea.

Dacă am timp să fac doar una? Forța de tren, pentru un singur motiv simplu: "Este posibil să vă obțineți cardio-ul de la putere doar", spune Westcott. Dacă continuați să vă mișcați între seturi, fie prin introducerea unor mișcări plyometrice care vă lasă fără suflare gândiți-vă să sarățifie mergând direct de la un exercițiu la altul, veți întări inima și plămânii împreună cu ceilalți mușchi.

Studiile arată că puteți obține rezultate mai bune - atât din punct de vedere aerobic, cât și din câștiguri de rezistență - de la trei circuite de tensiune de 20 de minute pe săptămână decât puteți de la 60 de minute de cardio la cinci zile pe săptămână.