Pierderea în greutate lipsă de somn, Lipsa somnului si cresterea in greutate


  • Pierderea în greutate Cum lipsa somnului afectează greutatea
  • Dar, ce să vezi, nu este atât de simplu pe cât pare și nu e chiar suficient.
  • Și aici mă refer la alimentația sănătoasă, activitatea fizică, echilibrul psiho-emoțional, și nu în ultimul rând, somnul.
  • Scrie un comentariu Când încerci să slăbești, există anumite lucruri pe care știi că ar trebui să le faci.
  • Pierderea rapidă în greutate lipsă de somn Lipsă rapidă somn Add: carut64 - Date: - Views: - Clicks: Cu cât este mai activ fizic subiectul, cu atât mai rapidă.
  • De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

Cercetarile demonstreaza ca lipsa somnului pierde grăsime trt asociata cu modificari negative ale metabolismului.

Exista o legatura intre durata somnului si obezitate? Desi nu exista inca date suficiente in legatura cu somnul la copii, potrivit unui studiu, copiii care au dormit sub 7,5 ore pe noapte fata de recomandate au avut un risc de trei ori mai crescut de a deveni obezi in decurs de 5 ani.

Lipsa somnului și scăderea în greutate

Studiile mai arata ca persoanele care dorm putin nu mananca sanatos. In general, alimentatia lor nu este variata si un procent mare de calorii provine din snack-uri si cantitati mari de zahar, cofeina si alcool.

polo costul pierderii în greutate

Atat alimentatia hipercalorica, cat si snack-urile printre mese si saritul meselor principale favorizeaza cresterea in greutate si, in final, obezitatea. Exista o explicatie stiintifica pentru comportamentul alimentar al celor care dorm putin?

pierdere în greutate tip w l

Studiile experimentale evidentiaza ca privarea de somn determina disfunctii in metabolizarea zaharurilor din sange glucoza si influenteaza hormonii care controleaza apetitul. Altfel spus, durata somnului afecteaza echilibrul hormonilor care regleaza senzatia de foame — grelina si leptina.

De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate

De exemplu, hormonul grelina stimuleaza apetitul, in timp ce hormonul leptina il reduce. Cand organismul este privat de somn, nivelurile de grelina cresc si nivelurile de leptina scad, ceea ce duce la o crestere a senzatiei de foame si a apetitului. Studiile mai pierderea în greutate lipsă de somn ca persoanele care sunt private de somn au o pofta mai mare de a consuma alimente bogate in calorii si in carbohidrati. Un alt factor important este oboseala asociata privarii de somn, ceea ce determina reducerea practicarii unei activitati fizice.

Somnul și pierderea în greutate: hormoni în centrul atenției

Ce ne transmit datele care asociaza somnul inadecvat cu cresterea in greutate? Trebuie sa retii ca somnul suficient reprezinta o modalitate de a reduce riscul kilogramelor in plus si obezitate. Exista o tendinta de a acumula kilograme pe masura ce inaintezi in varsta. Somnul inadecvat nu face decat sa agraveze aceasta tendinta. Daca esti deja supraponderal sau obez, pierderea in greutate va fi mai dificila in lipsa somnului suficient.

calendar de pierdere în greutate countdown

Somnul suficient merita sa fie inclus langa alimentatia echilibrata si miscarea fizica, toate acestea reprezentand aspectele esentiale ale sanatatii optime.

Deci, iata inca un motiv sa profiti de un somn bun!

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Surse de informatie:.