Pierderea în greutate cheat mese. Cheat Meal este cel mai bun bun de slăbit!


Și vă pot spune cu mare convingere că nu este ușor să renunțați sau să rezistați mâncărurilor delicioase mai ales nesănătoase. Ce se întâmplă dacă poți găsi o modalitate de a te bucura de mâncărurile delicioase fără să te îngrași? Ei bine, conceptul de a înșela mesele sau a înșela zilele este exact asta!

Guru de fitness cred că oricine de pe un călătorie de slăbire ar trebui să vă bucurați de o zi de înșelăciune. De ce? Îți aud inima bătând de entuziasm. DAR țineți acest gând - există un flipside. O întorsătură greșită și puteți reveni la vechile obiceiuri alimentare. Acest lucru te poate puterea putelor puterii barre pure să câștigi mai multă greutate ca niciodată.

Deci, vă recomandăm să jucați după câteva reguli realizabile pentru a preveni acest lucru. Mai întâi, știți care este bun - o masă de înșelăciune sau o zi de înșelăciune. În al doilea rând, câte calorii în plus ar trebui să consumi? În cele din urmă, ce ar trebui pierderea în greutate cheat mese consumi?

Continuați să citiți pentru a slăbi inteligent și pentru a nu vă simți lipsiți. Sa incepem! Ce este o masă de înșelăciune? Shutterstock O masă ieftină este o masă care conține cu cel puțin de calorii în plus decât aportul zilnic de calorii desemnat.

  • Pierderea în greutate - Medicine, fitness, nutrition - Comunitatea LinkMania
  • Paine ketogenica de cumparat
  • Eco slim de la ilu lat
  • Poate ca ai redus numarul total de calorii sau urmaresti anumite tinte precum cresterea aportului de proteine sau reducerea grasimilor saturate.
  • Pierde in greutate mananca mese gata |
  • Pizza cu crustă umplute.
  • Dieta rapida de slabit 3 kg

De exemplu, dacă urmați o dietă de de calorii, adăugați cu de calorii în plus, adică puteți consuma în total de calorii. O masă de înșelăciune este, de asemenea, bogată în macronutrienți. Puteți consuma pizza, burgeri, produse de patiserie, cartofi prăjiți sau orice altă mâncare preferată, dacă doriți cu adevărat. Dar practicați controlul porțiunilor. Iată cum diferă. Diferența dintre Cheat Meal și Cheat Meal Day O masă de înșelăciune este o masă bogată în calorii, în timp ce o zi de mâncare de înșelăciune este o fereastră de 12 ore în care poți să te descurci literalmente cu orice vrei.

O masă de înșelăciune este ideală pentru persoanele care fac exerciții fizice de minimum 3 ore pe săptămână și consumă alimente sănătoase, bogate în calorii. O zi a mesei de înșelăciune este pentru sportivi și culturisti care sunt foarte activi. Dacă nu sunteți un sportiv, un culturist sau cineva care este extrem de activ, cel mai bine este dormind arde gras stați departe de conceptul de zile de trișare.

Acest lucru se datorează faptului că, dacă nu arzi cantitatea nebună de calorii pe care le consumi, vei începe să te îngrași. De fapt, te vei ingrasa mai mult ca niciodata! Cu toate acestea, vă recomandăm să luați o pauză de la alimentația zilnică sănătoasă și bucurați-vă de o delicioasă masă de înșelăciune.

Dar există câteva condiții prealabile. Când să mergi pentru o masă ieftină? Puteți merge la o masă ieftină atunci când: Ați urmat cu sârguință planul de alimentație sănătoasă. Ați lucrat cel puțin 3 ore pe săptămână. Ați ars cel puțin de calorii pe săptămână. Da cel cea mai mare condiție prealabilă pentru a vă bucura de o masă ieftină este - trebuie să o câștigați.

Când o veți câștiga, vă veți putea bucura de o masă de înșelătorie fără conștiința vinovată. Deci, cum ajută mesele de înșelăciune să înceapă pierderea în greutate? Aflați mai departe. Cum funcționează o masă înșelătoare pentru pierderea în greutate?

Shutterstock Masa de înșelăciune funcționează pe câteva principii simple. Alan Aragon recomandă o masă ieftină după antrenament, deoarece atunci corpul tău va arde caloriile suplimentare pe care le consumi.

Previne platoul de pierdere în greutate Mesele înșelătoare sunt cele mai bune pentru a pierderea în greutate cheat mese platourile pentru slăbit atunci când consumați mai puține calorii și vă antrenați în mod regulat, dar nu pierdeți flaconul. Corpul tău se obișnuiește cu alimentele sănătoase, cu conținut scăzut de cal și, într-o perioadă, nu mai răspunde.

Masa de înșelăciune: cel mai bun aliat de „pierdere în greutate”

Tot ce are nevoie corpul tău este să te trezești puțin. O masă înșelătoare face exact asta. Atunci când consumi o masă bogată în calorii, corpul tău are o nevoie foarte mare șoc caloric.

costul personalizat de pierdere a grăsimilor poți să ți pierzi greutatea

Celulele tale reiau să funcționeze, deoarece trebuie să pierderea în greutate cheat mese acele calorii suplimentare. În acest proces, metabolismul tău devine stimulat, iar tu începe să arzi din nou grăsimea. Echilibrează hormonii Leptina, hormonul care suprimă pofta de mâncare și grelină, hormonul stimulator al poftei de mâncare, este echilibrat atunci când consumați mesele bogate în calorii. Mesele de înșelăciune săptămânale ajută la creșterea leptinei și la reducerea grelinei, reducând astfel durerile de foame.

Ta funcția tiroidiană se îmbunătățește, de asemenea, iar nivelul tău de energie crește.

Politica De Confidențialitate 20 de sfaturi pentru înșelăciunea pentru a pierde în greutate Masa simplă de înșelăciune poate fi ceea ce vă face sau vă sparge obiectivele corpului. Iată cum să o faceți fără a provoca prea multe daune.

Pauze de plictiseală Dietele pot fi plictisitoare, mai ales dacă sunt foarte stricte. Oricine se poate plictisi să mănânce aceeași mâncare în fiecare zi. Dar mesele înșelătoare ajută la ruperea plictiselii.

Te vei simți reîmprospătat și vei continua să urmezi regimul alimentar, ceea ce va da rezultate excelente pe parcursul unei perioade. Din experiența mea directă, pot garanta că o masă de înșelătorie funcționează. Dar trebuie să știi cum să-l facă să funcționeze. Aici sunt Cele mai bune 10 strategii de trișare a meselor asta te va ajuta.

Aruncă o privire. Cele mai bune 10 strategii de masă pentru a pierde în greutate 1.

Ce trebuie să știți despre Cheat Meals

Planificați înainte Shutterstock Planificarea în avans vă va împiedica să vă deranjați de la obiectivele de slăbire. Când știi că te vei bucura de o masă de înșelăciune mai târziu în acea săptămână, nu vei ceda poftelor tale la mijlocul săptămânii. Câștigă masa ta de înșelăciune Shutterstock Respectați-vă mesele de slăbire și planul de antrenament și apoi luați o masă ieftină. Cu alte cuvinte, câștigă-ți masa de înșelăciune.

Când câștigați masa de înșelăciune, puteți consuma calorii suplimentare fără vină și vă puteți simți bine cu dvs. Cunoașteți aportul maxim de calorii Publicitate de slăbire Pierderea în greutate nu este ușoară. Dar îl puteți ușura puțin, știind câte calorii suplimentare aveți voie să consumați în ziua mesei de înșelăciune. De obicei, s-ar putea să consumați de calorii în plus. Nu depășiți limita. În limita de de calorii, puteți alege alimente delicioase și chiar să vă lăsați slăbiți pentru dulciuri.

Alegeți Cheat Meals Mindfully Shutterstock Alegeți alimente bogate în calorii, care sunt, de asemenea, bogate în nutrienți. Alimentele precum orezul brun, sushi, falafel, tort de casă și chipsuri de tortilla la cuptor cu guacamole sunt bogate în calorii și carbohidrați, dar sunt, de asemenea, delicioase și hrănitoare. Da, puteți lua o felie de pizza sau mâncare prăjită dacă doriți pentru ea.

Dar asigurați-vă că nu depășiți limita de de calorii. Nu înșela când ești înfometat Shutterstock Consumul unei mese înșelătoare atunci când înfometezi vă poate determina să consumați mai multe alimente. Trucul este să ai o ceașcă de ceai verde cu un biscuit digestiv cu cel puțin o oră înainte de a lua o masă ieftină. Puteți avea, de asemenea, o banană sau un pahar de suc proaspăt presat ca gustare. Arde grăsimea Shutterstock Antrenamentul este crucial atunci când încercați să slăbiți.

Așadar, vă recomand să aruncați grăsimea la sală antrenament cardio și de forță în fiecare zi alternativă. Sau dacă nu este ceașca ta de ceai, fă-o înot, dans, Pilates, yoga, alergare, etc. Avantajul suplimentar al antrenamentului regulat este acela te vei simți bine, te vei bucura de un somn netulburat și vei fi fără stres. Împingeți-l până la sfârșit de săptămână Shutterstock Weekend-urile sunt cele mai bune pentru o masă bogată în calorii.

În general, avem tendința de a mânca pierderea în greutate cheat mese mult în weekend, nu-i așa?

dieta 3 giorni spirulina beneficii pt slabit

Deci, mai bine profitați de ocazie! Este bine, atâta timp cât sunteți atenți la aportul caloric de calorii în plus. Personalizați mâncarea restaurantului Shutterstock Ieșiți la cină sau brunch și intenționați să luați o masă ieftină? Ei bine, cel mai bine este că tu solicitați bucătarului să facă un preparat care să fie în conformitate cu planul dvs.

Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Răsfățați-vă fără a vă deranjează fitness Cheaturile alimentare sunt un subiect dezbătut și întotdeauna o alegere personală. Vestea bună este că acestea s-au dovedit a fi benefice pentru sănătatea și sănătatea noastră. Cercetarea hormonului de leptină responsabilă de reglementarea cheltuielilor cu foamea și energia este indicată pentru a deveni ridicată în timpul unei mese cu creșterea caloriilor. Nivelurile crescute de leptină ne ajută să reducem eficiența grăsimilor corporale. Calorii restrictionate diete va arata o scadere a nivelurilor de leptina.

Vrei de calorii în plus - folosește-le cu atenție. Alegeți mâncarea preferată, dar aveți grijă cu dimensiunea porției. De asemenea, rețineți că sosurile și sosurile conțin calorii ascunse.

Deci, dacă doriți o salată care picură în maion, luați în considerare și numărul de calorii din maion. Acordați atenție mâncării Shutterstock Este important să acordați atenție mâncării în timp ce mâncați. Când nu te uiți la mâncare și mănânci, creierul tău nu primește un indiciu vizual despre ce și cât mănânci. Tocmai de aceea avem tendința de a termina o cadă mare de popcorn de brânză la jumătatea filmului și totuși dorim pierderea în greutate cheat mese ne aruncăm mai mult.

Drept urmare, consumăm mai multe calorii fără să ne dăm seama. Deci, cel mai bine este să opriți toate distracțiile televizor, laptop, mobil etc. Renunță la poftele tale Shutterstock Da! Acesta este momentul în care poți cedează poftelor tale alimentare. Da, consumul de prea multe grăsimi trans și carbohidrați rafinați vă poate afecta sănătatea, dar echilibrează-l mâncând sănătos celelalte zile.

De asemenea, puteți face pepite de pui, pizza, burger, pene de cartofi, prăjituri, fursecuri și orice mâncare te tentează acasa.

pierderea în greutate ginkgo biloba greutatea ideală de pierdut în 4 luni

Aceste 10 strategii vă vor ajuta să vă bucurați de o masă delicioasă fără teama de a vă ingrasa. Asta înseamnă că poți lua o masă ieftină în fiecare zi?

Să aflăm în secțiunea următoare. Care sunt cele mai bune zile pentru mesele ieftine?

cat poti slabi in 2 saptamani pierdere de grăsime 3 luni

Cele mai bune zile pentru a savura o masă de înșelăciune sunt fie vineri seara, fie sâmbătă brunch. Acestea pierderea în greutate cheat mese zilele în care majoritatea dintre noi tind să renunțe la inhibițiile noastre alimentare și să se bucure. De asemenea, ar trebui să fii atent dacă ieși cu prietenii sau familia sau la o întâlnire.

Consumând aproximativ de calorii în plus și apoi supraexercitarea poate provoca leziuni și oboseală musculară.

Cheat Meal este cel mai bun bun de slăbit!

Cum te vei simți postând o masă ieftină? Vă veți simți mulțumiți, fericiți și mai hotărâți ca niciodată să vă țineți de planul de dietă pentru slăbit și de rutina de exerciții.

Pagina principala Cheat mesele ajută sau împiedică pierderea în greutate? M-aș trezi vineri dimineață și mi-aș face o bucată de pâine albă prăjită, prăjită în unt și gem de căpșuni.

Acest lucru se datorează faptului că munca ta grea a mânca bine, a evita junk-urile și a face exerciții fizice în mod regulat a dat roade.

Și recompensa pentru de calorii în plus este bine meritată. Dar să te bucuri de mai mult de o masă de înșelătorie într-o săptămână te va scoate din cale?