Pierderea în greutate a trupei înainte de prima umplere


yohimbe studiu de pierdere a grăsimilor

Luni, 18 februarie Ultimul update Vineri, 08 ianuarieCaloriile ingerate înainte de culcare se transformă rapid iîn depozite de grăsime, comparativ cu cele pe care organismul le primeşte dimineaţa şi pe care le poate arde pe tot parcursul zilei, prin consumul de energie. Iată câteva metode de prevenire a mâncatului la ore târzii.

cura de slabire cu fructe si legume

Fixează-ţi un meniu zilnic saţios Majoritatea persoanelor supraponderale cred că amânarea mesei principale cât mai târziu în timpul zilei ajută la scăderea în greutate. De fapt, un meniu săţios consumat în prima parte a zilei favorizează pierderea în greutate.

aplicația virtuală privind pierderea în greutate

Când te privezi de mâncare în timpul zilei, vei simţi o nevoie acută de a mânca seara târziu, când intervin şi factori psihici ce te predispun înfulecatului de alimente nesănătoase stresul, grijile, etc. Ia cina în jurul orei Nivelul glicemiei stabil şi senzatia de saţietate îţi vor ţine poftele la distanţă.

pierderea în greutate imperială

Elimină snacksurile Nu mai cumpăra snacksuri pline de zahăr, grăsimi trans şi sare pentru a nu mai fi tentată să ronţăi la ore nepotrivite. Spală-te pe dinţi imediat după ce mănânci seara, cu o pastă puternic mentolată. De asemenea, ceaiul de mentă sau gumă de mestecat sunt la fel de utile, din acelaşi motiv.

pierde grăsime de burtă în 1 lună

Ocupă-ţi timpul Dacă obişnuieşti să mănânci seara de plictiseală, este important să îţi ocupi timpul cu alte activităţi, potrivit acasa.