Pierdere de grăsime belly inferioară. 9 MODURI DE A RENUNȚA LA GRĂSIMEA INFERIOARĂ A ABDOMENULUI (FĂRĂ CRĂPĂTURI) - HEALTHS -


Articole recomandate Grăsimea inferioară a abdomenului este o problemă globală de sănătate.

CUM SĂ SCAPI DE GRĂSIMEA INFERIOARĂ A BURTEI - AB EXERCIȚII -

Grăsimea viscerală este legată de rezistența la insulină, care este un precursor al diabetului 2. De asemenea, poate afecta sensibilitatea la insulină în ficat și țesutul muscular 3. Acest lucru crește șansele de boli metabolice. Prin urmare, este important să scapi de grăsimea din burtă.

burner nou de grăsime

Iată trei moduri de a reduce grăsimea inferioară a burții. Vă puteți măsura grăsimea de pe burtă acasă folosind o bandă de măsurare simplă. Măsurați circumferința taliei și șoldului pentru a obține raportul.

  • Este suficient de 10 săptămâni pentru a pierde în greutate
  • Scăpați de grăsimea inferioară a abdomenului cu exerciții fizice Obosit să văd o poică în oglindă care nu latră?
  • La pachet Grăsimea abdominală din zona abdominală superioară este o sursă obișnuită de frustrare.

Potrivit OMS, un raport sănătos între pierdere de grăsime belly inferioară și șold WHR este de 0,80 sau mai puțin la femei și 0,90 sau mai puțin la bărbați.

Un WHR de 1 sau mai mult indică obezitate abdominală sau grăsime abdominală 4. Cum să reduceți grăsimea inferioară a burții Nu există trucuri rapide pentru a scăpa de grăsimea inferioară a abdomenului.

reteta slabit cu supa de varza

Trebuie să aveți o abordare holistică exerciții fizice, pierdere de grăsime belly inferioară și gestionarea stilului de viață pentru a obține rezultate pozitive și durabile. Exercițiu Exercițiile fizice sunt una dintre cele mai eficiente modalități de scădere a grăsimii abdominale.

Scăpând de grăsimea inferioară a stomacului

Cu toate acestea, concentrarea doar pe exercițiile de bază și ab nu va ajuta. Reducerea la fața locului a grăsimii din jurul burții nu este posibilă.

  • Arde grăsimea de pe partea inferioară a spatelui, Cum să arzi grăsimea de pe brațe
  • Alinea rezultate de pedere greutate
  • Corpul tuturor depozitează grăsimea diferit.
  • Exercițiile fizice regulate și o dietă adecvată sunt esențiale pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea mai mică din burtă.

Un studiu pe 24 de persoane sănătoase care făceau exerciții abdominale timp de șase săptămâni nu a arătat niciun beneficiu semnificativ în reducerea grăsimii abdominale 5. În schimb, trebuie să vizați diferite grupuri musculare cu exerciții aerobice.

9 MODURI DE A RENUNȚA LA GRĂSIMEA INFERIOARĂ A ABDOMENULUI (FĂRĂ CRĂPĂTURI) - HEALTHS -

Mai multe studii au descoperit că exercițiile aerobice pot ajuta la reducerea grăsimii din burtă 6. Încercați diferite forme de exerciții - cum ar fi antrenamentul de forță, exerciții cardio și aerobice - pentru rezultate mai bune. În zilele abdominale, faceți următoarele exerciții cu cardio pentru a vă viza mușchii de bază: Leg Raises - 3 seturi de 15 repetări Lovituri cu foarfeca - 3 seturi de 15 repetări Leg In And Out - 3 seturi de 15 repetări Lovituri de picioare alternative în picioare - 3 seturi de 15 repetări Bucle de picioare întinse - 3 seturi de 15 repetări Alpini de munte - 3 seturi de 15 repetări Bicycle Crunches - 3 seturi de 15 repetări Russian Twists - 3 seturi de 20 de repetări Burpees - 3 seturi de 10 repetări Flutter Kicks - 3 seturi de 20 de repetări Superman - 2 seturi de 3 repetări 2.

Dieta sănătoasă Reduceți carbohidrații Reducerea carbohidraților este extrem de benefică în reducerea excesului de grăsime din burtă. O dietă cu conținut scăzut de carbohidrați scade câteva kilograme rapid, deoarece eliberează apă din corp.

premii bune pentru provocarea pierderii în greutate

Într-un studiu realizat la clinica Haimoto Japonia63 de persoane bărbați și femei care au urmat o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați au arătat o reducere a grăsimii din burtă, a grăsimii subcutanate și a circumferinței taliei 7. Fibrele dietetice din cerealele integrale îmbunătățesc sațietatea pentru a ajuta la pierderea în greutate 8. Compușii bioactivi din fructe și legume ajută la diferite reacții și procese celulare 9.

Proteinele durează mai mult timp pentru a digera și elibera PYY, un hormon intestinal care scade pofta de mâncare și promovează sațietatea De asemenea, contribuie la construirea masei musculare slabe, un loc în care sunt prezente mai multe mitocondrii organite celulare în care zahărul se transformă în energie utilizabilăstimulând metabolismul Utilizați ulei de nucă de cocos pentru a grăta sau sote proteina, deoarece un studiu a arătat că triacilglicerolul cu lanț mediu și lung MLCT suprimă pierdere de grăsime belly inferioară de grăsime corporală la om Consumați grăsimi sănătoase Grăsimile sănătoase sunt o modalitate excelentă de a reduce inflamația în organism.

Inflamația cronică este direct legată de obezitate.

Scăparea de grăsime inferioară a stomacului 10 moduri de a pierde grăsimea mai mică din burtă. Cum să pierzi grăsimea inferioară a abdomenului în mod sănătos Corpul tuturor depozitează grăsimea diferit. Pântecele inferior tinde să fie un loc în care se adună grăsimi pentru mulți oameni. Acest lucru se datorează faptului că: genetică inflamaţie factori de stil de viață Răbdarea este esențială atunci când lucrați pentru a scăpa de grăsimea din burtă, dar puteți încerca să optimizați procesul. Puteți face mii de repetări de exerciții de tonifiere pentru a vă strânge talia și a nu observa pierderi de grăsime.

Includeți grăsimi polinesaturate, cum ar fi ulei de măsline, avocado, nuci și semințe, unt clarificat, pește gras bogat în acizi grași omega-3 în dieta dvs. Îngrămădiți pe fibră Atunci când fibra solubilă din fructe, legume și cereale integrale este fermentată în intestinul gros, produce doi hormoni intestinali - peptida asemănătoare glucagonului GLP-1 și peptida YY PYY.

Acesti hormoni cresc sațietatea Cele mai bune modalități de a încorpora fibrele în dietă este să fii regulat cu aportul de fructe și legume, înlocuirea cerealelor obișnuite cu cereale integrale și adăugarea de leguminoase în dieta ta. Evitați zahărul rafinat Dacă doriți să pierdeți grăsimea din burtă, trebuie să evitați zahărul rafinat sub orice formă - cola, bomboane, bomboane de ciocolată, prăjituri, prăjituri etc.

Multe studii au arătat că consumul de băuturi îndulcite cu zahăr crește șansele de obezitate. Folosiți jaggery, zahăr brun închis, miere organică și sirop de arțar organic în loc de zahăr rafinat atunci când doriți ceva dulce. Bea ceai verde Ceaiul verde este băutura perfectă de detoxifiere atunci când încercați să pierdeți grăsimea din burtă. Conține cofeină și EGCG epigalocatechină galatcare pot avea efecte puternice asupra metabolismului.

prosperă dit ul de pierdere în greutate

Ajută la anularea efectelor nocive ale radicalilor liberi de oxigen, prevenind astfel acumularea de toxine Efectul poate fi consolidat atunci când consumul de ceai verde este combinat cu exercițiile fizice. Aveți două până la trei căni 8 uncii fluide de ceai verde pe zi.

Stai hidratat A rămâne hidratat este cheia eliminării toxinelor.

Ce este grăsimea viscerală?

Consumați alimente mai puțin energice cu conținut scăzut de calorii pentru a pierde în greutate. Consumul de ml apă cu 30 de minute înainte de masă poate duce la pierderea moderată în greutate Acest lucru poate fi benefic pentru pierderea în greutate Managementul stilului de viață Dacă urmați o dietă excelentă, dar totuși nu vă pierdeți grăsimea din burtă, atunci stilul dvs.

Stresul, somnul inadecvat și obiceiurile de viață proaste sunt principalii vinovați ai grăsimii din burtă. Managementul stresului Stresul și creșterea în greutate sunt interconectate. Un studiu publicat în Cercetarea obezității afirmă că stresul incontrolabil crește nivelul de cortizol din corpul dumneavoastră, ceea ce determină depunerea de grăsime în zona abdomenului Aceste alimente provoacă depunerea grăsimilor, în special în zona abdominală Câteva lucruri pe care le puteți face pentru a reduce stresul sunt: Faceți exerciții de respirație profundă dimineața devreme și înainte de culcare.

DE CE NU-MI POT PIERDE GRĂSIMEA INFERIOARĂ A BURTEI? - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE -

Mergeți în aer liber timp de de minute lucru cu ritm lent pentru a obține aer proaspăt. Petreceți ceva timp cu un hobby de care vă bucurați. Luați ceva timp din programul încărcat pentru a vă bucura împreună cu familia și prietenii.

nu pot pierde în greutate cu acv

Somn adecvat Somnul vă ajută să vă reîncărcați corpul și mintea. Privarea de somn crește inflamația și acumularea de toxine în organism. Un studiu publicat în Jurnalul obezității la femeile obeze a arătat că a dormi mai mult de 7 ore pe noapte a crescut probabilitatea de a pierde în greutate Prin urmare, calitatea și cantitatea de somn sunt factori vitali în pierderea grăsimii din burtă.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Concluzie Nu vă puteți pierde toată grăsimea din burtă într-o săptămână sau o lună. Grăsimea abdominală este încăpățânată și necesită o strategie pe termen lung. Începeți cu un regim bun de exerciții fizice, mâncați bine și reduceți stresul pentru a reduce treptat centimetrii de pe burtă.

Articole recomandate 25 de alimente pentru arderea grăsimilor din burtă de mâncat pentru o talie subțire 12 asane de yoga simple pentru a reduce grăsimea din burtă 16 cele mai bune moduri de a pierde grăsimea de pe burtă fără exerciții fizice Ce să mănânci pentru a reduce grăsimea din burtă - Dieta pentru burtă plată.