Pierde sprintul de greutate sau jogging, Pierde în greutate jogging 6 săptămâni Planul de instruire și sfaturi


Slăbiți jogging: plan de antrenament de 6 săptămâni și sfaturi utile

Pagina principala Sprinting vs Jogging - Care este mai bine pentru pierderea în greutate? Joggingul este una dintre cele mai populare forme de scădere în greutate și exerciții cardio, deoarece este o practică pe care toată lumea o poate face.

Veți găsi că alergarea și joggingul pentru scăderea în greutate este o soluție foarte eficientă, dar știați că sprintarea poate ajuta la arderea grăsimilor mai eficient? În competiția de sprint vs jogging pentru pierderea în greutate, este important să știți care este cel mai bun pentru dvs. Citiți mai multe și aflați ce este mai bine să faceți jogging sau sprinting!

Jogging Joggingul este cea mai simplă formă de alergare și este mult mai ușor pentru articulații.

Top 10 activități fizice pentru a pierde în greutate - Sănătate -

Dacă aveți probleme cu mușchii, genunchii, gleznele, umerii sau spatele, joggingul poate fi o opțiune bună pentru dvs. Jogging și pierderea în greutate Jogging-ul este eficient pentru pierderea în greutate, deoarece de obicei poți jogging timp de 30 până la 60 de minute fără a obosi prea tare sau a-ți împinge corpul prea tare.

Acest exercițiu prelungit vă va menține inima pompată, sângele curge și arderea grăsimilor. Puteți arde alimentele bogate în calorii pe care le consumați făcând jogging și va fi o opțiune solidă pentru pierderea în greutate.

pierde sprintul de greutate sau jogging pierde greutatea cresc mai înalt

Va trebui să faceți jogging timp de cel puțin 30 până la 45 de minute pentru a vedea rezultate eficiente de slăbire, dar este o metodă viabilă de slăbire pe care oricine o poate face. Jogging și arderea grăsimilor Când faci jogging, corpul tău arde multe grăsimi.

Cu toate acestea, perioadele prelungite de exerciții fizice înseamnă că organismul trebuie să ardă și în țesutul muscular slab și acest lucru vă poate determina să pierdeți masa musculară, precum și grăsimea.

pierde sprintul de greutate sau jogging coriandrul lasă beneficii pentru pierderea în greutate

Nu va arde atâta grăsime pe cât doriți și trebuie să ridicați greutăți sau să faceți antrenament de rezistență pentru a opri joggingul să nu arde mușchiul slab. S-ar putea să sfârșiți prin a pierde mult în greutate, dar veți avea în continuare un procent destul de mare de grăsime corporală pur și simplu pentru că joggingul a mâncat atât mușchiul, cât și grăsimea.

Sprint Când vine vorba de arderea grăsimilor, nu este nimic asemănător cu sprintul pentru a arunca acele kilograme de grăsime.

pierde sprintul de greutate sau jogging pierderea de grăsimi injecții bali

Este mult mai greu pentru corpul tău, deci nu este o formă de exercițiu pe care toată lumea o poate face. Sprint și Pierdere în Greutate Sprintul va stimula producția de hormon de creștere uman, care este un hormon care contribuie la acumularea de mușchi slabi pe corp.

Cu cât ai mai mult mușchi slab, cu atât vei arde mai multe grăsimi și metabolismul va fi mai rapid. Un metabolism mai rapid va duce la arderea mai multor grăsimi, iar ciclul va continua până când ați slăbit mult. Puteți face sprinturi de 50 de metri de doar 8 ori și veți descoperi că puteți arde de două ori mai multe calorii decât ați arde făcând jogging.

Sprint și arderea grăsimilor Ceea ce face sprintul atât de eficient este că blastează grăsimea, dar nu și masa musculară slabă. Sprintul va crește densitatea osoasă - spre deosebire de jogging, care de fapt mănâncă densitatea osoasă. Corpul tău va vărsa o mulțime de exces de grăsime și vei construi mușchi slabi.

AVANTAJELE ALERGĂRII SPRINT PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - SĂNĂTATE -

Veți descoperi că sprinturile vă vor ajuta să vă ardeți foarte eficient grăsimea corporală și vă va asigura că veți pierde toată grăsimea de care încercați să scăpați. Nu veți vedea atât de mult pierderea în greutate, dar veți arde o grămadă de grăsimi și vă veți tonifica frumos corpul.

De ce să încercați Sprint Training? Iată câteva motive pentru care să luați în considerare încercarea de antrenament sprint dacă căutați o modalitate de a vă schimba rutina: Este mai rapid Sprintul nu numai că te face să alergi mai repede, dar vei arde mai multe calorii la fiecare pas.

Cel mai bun stil de viață pentru arderea grăsimilor

Dacă faci doar de metri de antrenament sprint 8 curse de câte 50 de metri fiecareantrenamentul tău va fi complet. Veți fi ars sute de calorii și veți termina antrenamentul cu mult înainte de încheierea sesiunii de jogging de 45 de minute. Poate preveni rănile Vătămările suferite în pierde sprintul de greutate sau jogging joggingului vă pot împiedica să alergați sau să vă mișcați cu ușurință, dar există mai puține șanse de leziuni în timpul unui sprint. La urma urmei, pierde sprintul de greutate sau jogging doar câteva sute de metri, mai degrabă decât 3 sau 4 kilometri, deci va fi o mișcare mai puțin repetitivă a corpului.

Te face să respiri Puterea necesară sprintului vă va forța corpul să respire adânc și veți descoperi că sistemul dvs.

pierde sprintul de greutate sau jogging pierdeți în greutate de la hiv

Inima și plămânii vor fi mult mai puternici, iar corpul tău va avea mai multă energie aerobă și anaerobă. Te face mai rapid Dacă te poți împinge la sprint, vei descoperi că corpul tău se poate mișca mult mai repede. Antrenamentele vă vor implica să alergați la viteza maximă, iar antrenamentele regulate vă pot ajuta să creșteți viteza maximă. Iată un videoclip interesant care arată DO-urile și NU-I alerga Concluzie Cu siguranță merită să încercați aceste antrenamente sprint, deoarece vă pot ajuta să vă împingeți corpul și să vă antrenați într-un mod nou distractiv și eficient!