Pierde greutatea greutăală, Cum să antrenezi boxerii. Instruirea pentru regele de box acasă. Box de cercetare


Traversa Crucea este concepută pentru a menține forma fizică pierde greutatea greutăală a boxerului, iar crossoverul cu agenți de ponderare este de a produce rezistență. În plus, sunt folosite și haltelificatoarele, de regulă, ele servesc gantere obișnuite. Când boxerul se antrenează cu gantere în timp ce alergați, mușchii trenului antebrațului și datorită acestui lucru, crește forța de impact. Pentru un boxer începător, în acest caz este important să nu grăbiți în extreme, trebuie să începeți cu distanțe mici și să măriți treptat sarcina.

Interval de alergare Urma un management important Este metoda intervalului, mai cunoscută ca jogging sfâșiat.

Sumo Combate Tournament. Sumo, lupta națională japoneză. Sumo luptă tehnică

Vă permite să vă obișnuiți cu întreruperea și tempo-ul neuniform și viteza. Această metodă este foarte utilă pentru boxeri, deoarece inelul trebuie să-și schimbe stilul de comportament.

61 moduri de a pierde în greutate

Care rulează pe scări sau pe rularea sfâșiată Esența rulării Este că luptatorul funcționează uniform, la viteză mică și după fiecare secunde, rampa rampa este accelerată brusc timp de 10 secunde.

Astfel de metode sunt instruiți rezistența și respirația este ajustată în timpul desfășurării scărilor.

#LPG - Slabim in centimetri, in kilograme

Rezultatele similare pot da rularea pe nisip sau pe teren accidentat. Frânghie Este important să rețineți că, probabil, cel mai bun și cel mai universal simulator pentru boxer este o frânghie. În primul rând, pentru că este întotdeauna convenabil să o transporți peste tot.

vlcc slimming kit homehop18

Ce se dezvoltă? În plus, frânghia dezvoltă foarte mult coordonarea mișcărilor și a mușchilor. Tehnică Tehnicile de sărituri sunt, de asemenea, destul de diverse și, în mare măsură, depind de pregătirea fizică și de competențele globale globale. Instruirea cu o frânghie poate fi: salturi simple cu rotația frânghiei pierde greutatea greutăală, sare cu cifra de afaceri dublă, salturi cu rolă rulantă înapoi cruce încrucișată.

Este important să creștem treptat frecvența și complexitatea salturilor.

nu se poate pierde în greutate pe slim fast

Cel mai mare avantaj pentru luptător în frânghie, spre deosebire de antrenamentul pe bare, este că, cu ea, puteți sări o dată și oriunde. Apăsați Cerințele moderne pentru boxeri sunt suficient de puternice și cereți de la un luptător de formare fizică gravă.

Aici se joacă o mulțime de rol important. Deci, puteți apăsa atât de pe podea, cât și pe bara orizontală sau barele. Împingând, boxerul se dezvoltă mai întâi cufărtriceps, mușchi de umăr.

Splick pe pumnii Frumoasă mușchii și apăsând de pe podea pe pumnii. Ei sunt capabili să facă pumnii luptător neted și articulează pe pumnii - pierde greutatea greutăală greu. Push-up-uri cu palma de bumbac Apăsarea cu palma de bumbac este mai complexă.

Treptat, este posibilă creșterea complexității și a numărului de abordări atunci când apăsați, de exemplu, bateți palmele despre piept și deasupra capului. Împingeți-vă cu bumbac în palmă în spatele spatelui Dar metoda cea mai complexă din push-ups este considerată a împinge cu bumbac în palma spatelui.

Astfel de împingeri sunt perfect pierde greutatea greutăală corpul luptătorului și, de asemenea, creșterea rezistenței mâinilor și putere explozivă. În plus, apăsând pierde greutatea greutăală bare, puteți utiliza greutăți, care sunt de obicei utilizate în greutate de kg, de obicei, utilizați tijele.

Apăsând departe de orizontalist, veți instrui aceleași mușchi care în timpul apăsării de la Brusev.

  • B50 pierderea în greutate
  • Calculați secțiunea transversală a piciorului raforului.
  • Pierde greutatea bagel
  • Cum să antrenezi boxerii. Instruirea pentru regele de box acasă. Box de cercetare

Este important să știți Dar este de asemenea important să ne amintim acest lucrucă boxul nu este legat de atletism, adică extindere masa musculară Lymi. Deoarece datorită supraîncărcării corpului și, în special, mușchii conștienți - boxerul poate pierde viteza de impact, iar lovitura lui va deveni vâscoasă. Formarea fizică generală a luptătorului trebuie combinată cu o pregătire relaxantă.

Cum să antrenezi boxerii. Instruirea pentru regele de box acasă. Box de cercetare

Datorită unei astfel de antrenamente relaxante, boxerul nu își pierde calități de mare vitezăiar mușchii boxerului sunt elastici.

Program pentru îmbunătățirea indicatorilor fizici Video: Formare fizică în box profesionist Programul general acceptat urmează, urmărește dezvoltarea formării fizice a luptătorului. Folosind un astfel de program, boxerul va fi capabil să-și îmbunătățească indicatori fiziciîn fața antrenamentului direct, folosind o pere, o pungă, un sparring etc.

A face exerciții fizice. Rularea simplă la intervale de minute, rotația alternativă cu mâinile înainte și înapoi câteva minute, pante cu atingere degetelor picioarelor din poziția de ședere, precum și întoarcerea corpului spre dreapta și spre stânga cu o mână alungită. Se recomandă să apăsați pumnii de la 20 la 50 de ori și să faceți de la 2 la 5 abordări.

Se recomandă să trageți în sus pe bara orizontală de la 10 la 15 ori și să faceți de la 2 la 5 abordări, aderenta alternativă. Sărind cu o frânghie.

Culturism Cum Roy Jones a devenit un mare boxer rusesc.

Sari cu un căprior sunt mai eficiente. Se recomandă să facă de minute, alternând dificultatea săriturilor. După finalizarea exercițiului, câteva minute se pot relaxa. Exerciții cu gantere.

Se recomandă să se flexeze mâinile cu gantere, alternând greutatea lor diferită în medie 5 abordări de la 30 la 60 de secunde de lucru, făcând o pauză de un minut între abordări. Picioarele de ridicare. Se recomandă ridicarea picioarelor la un unghi de 45 de grade în poziția mincinoasă.

Este important să țineți picioarele în această poziție timp de de secunde, nu mai mult de 5 abordări. Se recomandă Squat, făcând 50 de repetiții, nu mai mult de 5 abordări.

  • Patricia wells pierdere în greutate
  • Consiliu expert: Alegeți accesorii numai cu caracteristicile necesare.
  • Fat pierdere de laborator recenzii
  • Sumo Combate Tournament. Sumo, lupta națională japoneză. Sumo luptă tehnică

Exerciții pentru gât de antrenament. În poziția situată pe spate, trebuie să-mi ridicați capul, făcând mișcări circulare și mișcări în sus și în jos.

Exerciții cu un barbell.

Ultima luptă a lui Evander Holyfield. Evander Holyfield

Se recomandă comprimarea mâinilor în coate în timp ce țineți bara în medie de la 10 la 15 repetiții, până la 5 abordări. Important să vă amintiți. Acest program nu este necesar să depășească imediat.

pierdere în greutate neintenționată nhs

Este important nu viteza. Trebuie să învățați mai întâi corpul la încărcătură.

  1. Pierderea în greutate ceai hibiscus
  2. Sumo Combate Tournament.

Boxer modern - Nu este doar un atlet care pierderea greutății și somn o formă combinată de luptă, dar și un profesionist care deține o lovitură de knock-out, are o rezistență ridicată capabilă să lupte cu un ritm înalt și la distanțe diferite.

Lucrez în box pentru mai puțin de o săptămână, vreau să mă pun în ordine, se va prinde, să devină puțin mai târziu, să resetez 10 kg.