Pierde greutatea bun pentru guta


Sfaturile expertului pentru pacientii care sufera de guta

Cerințe nutriționale Guta este o formă dureroasă de artrită inflamatorie care creează articulații fierbinți, umflate și sensibile. Se simte cel mai adesea la nivelul articulațiilor piciorului, în special la degetul mare.

  1. Trabucurile pierd în greutate
  2. Datele uscate bune pentru pierderea în greutate

Guta apare atunci când există un nivel ridicat de acid uric în sânge, care se formează în cristale și se adună în articulații, provocând durere. Anumiți factori genetici pot predispune oamenii la gută, dar principala cauză a gută este alegerile stilului de viață, cum ar fi dieta.

pierde greutatea bun pentru guta

Deși o dietă prietenoasă cu guta nu poate vindeca boala, aceasta poate ajuta la reducerea nivelului de acid uric din sânge și la scăderea apariției atacurilor dureroase. Îndepărtați carnea de organ din dieta dumneavoastră Pentru a reduce nivelul de acid uric din sânge, trebuie să limitați cantitatea de purine pe care o consumă. Pe măsură ce aceste purine sunt descompuse de ficat, produce acid uric.

Fierbeți apa și turnați-o în cereale. Se acoperă cu un capac, se lasă douăzeci de minute. Cojiți ceapa și morcovii, tăiați ceapa în cubulețe, frecați morcovii. Se adaugă jumătate din pasta de roșii, se amestecă, se fierbe până la șapte minute. Spălați capul de varză, tăiați ciotul, înfășurați-l într-o folie de plastic și puneți-l în cuptorul cu microunde 10 minute W.

Deci, prin restricționarea aportului de purină din alimente, o persoană poate preveni acumularea de acid uric. Carnea din organe, cum ar fi rinichii și ficatul, sunt mai bogate în purine decât alte bucăți de carne, deci ar trebui evitate. Luați în considerare înlocuirea lor cu diferite bucăți de carne, cum ar fi flancul sau mandrina.

Mănâncă mai multe alimente neprelucrate pe bază de plante Experții sugerează că alimentele pe bază de plante reprezintă o parte importantă a dietei cu gută. Purinele din alimentele pe bază de plante nu sunt procesate la fel ca cele din carne, deoarece nu cresc nivelul acidului uric.

Adevar si mit despre guta

Alimentele pe bază de plante conțin, de asemenea, o mulțime de carbohidrați complecși care ajută la prevenirea gutei și contribuie la o dietă sănătoasă. Încorporarea mai multor tocane de fasole și ardei iute în dieta dvs. Limitați carnea roșie Indiferent de tăietură, carnea roșie este în mod natural mai mare în purină decât carnea albă.

În timp ce persoanele care urmează o dietă cu gută pot mânca în continuare carne roșie, experții sugerează că oamenii continuă să servească dimensiuni mici.

În schimb, încercați să consumați mai mult pește, care este mai ridicat în acizi grași omega-3 sănătoși și în grăsimi nesaturate. Reduceți aportul de zahăr Consumul ridicat de zahăr crește riscul unui atac de gută.

Dieta și nutriția pentru guta - ceea ce poți și nu poți mânca, masa produsului, meniul săptămânal

Experții recomandă evitarea alimentelor bogate în îndulcitori și zahăr, inclusiv deserturi, bomboane, cereale îndulcite și produse de patiserie. De asemenea, recomandă evitarea băuturilor bogate în zahăr, cum ar fi băuturile răcoritoare și sucul de fructe.

Nicolae Guta - Daca as mai avea o viata

Dacă sunteți cineva care se bazează pe a bea ceva mai aromat decât apa de băut, încercați să vă preparați acasă ceaiuri pe bază de plante cu gheață. Bea multa apa Cei care urmează o dietă cu gută ar trebui să bea multă apă - până la 12 căni pe zi dacă se confruntă cu o explozie - deoarece acest lucru poate reduce semnificativ concentrația de acid uric în fluxul sanguin.

pierde greutatea bun pentru guta

De asemenea, apa ajută la facilitarea proceselor de descompunere a acidului uric în organism. Limitați alcoolul Atât alcoolul distilat, cât și berea cresc frecvența apariției gutei.

Cercetările indică faptul că aportul moderat de vin nu crește riscul de atacuri, deși unii experți sugerează limitarea vinului oricum.

pierde greutatea bun pentru guta

În general, cel mai bine este ca persoanele care urmează o dietă cu gută să limiteze consumul de alcool. Mănâncă multe fructe Fructele proaspete sunt o pierde greutatea bun pentru guta importantă a oricărei diete prietenoase cu gută.

Dieta pentru gută: un ghid pentru a începe

Multe fructe sunt în mod natural bogate în vitamina C, ceea ce ajută la scăderea nivelului de acid uric. Încercați să vă asigurați că mâncați fructe întregi, mai degrabă decât să beți doar suc, deoarece este de obicei mai bogat în zahăr și mai mic în fibre decât alternativa. De asemenea, cei care se confruntă cu gută pot beneficia de includerea cireșelor în dieta lor, deoarece există unele dovezi că cireșele pot ajuta la prevenirea puseelor.

pierde greutatea bun pentru guta

Scopul de a pierde în greutate Obezitatea este unul dintre cei mai mari factori în dezvoltarea gutei din cauza modului în care aceasta afectează funcția rinichilor. În mod normal, rinichii procesează în mod natural acidul uric din sânge. Dar cu cât o persoană cântărește mai mult, cu atât rinichii trebuie să lucreze mai greu.

Pentru persoanele care sunt atât supraponderale, cât și cu gută, adoptarea unei diete care îi ajută să piardă în greutate treptat în timp va ajuta la îmbunătățirea funcției renale.

Meniu pentru o săptămână pentru gută

Exemplu de meniu O persoană poate mânca în continuare bine pe o dietă cu gută. Iată un exemplu de cum ar putea arăta într-o zi această dietă: Mic dejun - cereale integrale cu lapte degresat, fructe proaspete, apă și cafea Prânz - sandwich de pui prăjit pe pâine integrală, legume prăjite în ulei de măsline și apă.

  • Știi ce să faci dacă se diagnosticează gută? Nutriție pentru gută: recomandări - Societate -
  • Cosmetice si ingrijire personala Sfaturile expertului pentru pacientii care sufera de guta Guta este o boala metabolica provocata de nivelul prea mare al acidului uric hiperuricemie din sange.
  • Evitați sfaturile de pierdere în greutate
  • Sfaturile expertului pentru pacientii care sufera de guta - Farmacia Alphega
  • Consumul kj pentru pierderea în greutate
  • DIETA PENTRU GUTĂ: UN GHID PENTRU A îNCEPE - DESPRE SĂNĂTATE -
  • Pierde greutatea coreeană
  • Dacă puteți avea un vinaigrette salata cu pierdere în greutate

Pentru o gustare, alegeți cireșe și apă. Cina - pește brăzdat cu legume aburite și orez sau paste din cereale integrale.

Dacă puteți avea un vinaigrette salata cu pierdere în greutate

Pentru desert, alege iaurt cu ananas proaspăt sau pierde greutatea bun pentru guta galben. Cerințe nutriționale Toată lumea are nevoi nutriționale diferite.

Deși sfaturile furnizate în acest articol sunt un ghid bun pentru majoritatea, unele persoane vor avea nevoi specifice care nu sunt acoperite aici. În medie, asigurați-vă că consumați suficiente calorii pe zi pentru a menține o greutate sănătoasă. Femeia medie ar trebui să consume 2. Persoanele care iau în considerare trecerea la o dietă prietenoasă cu guta ar trebui să urmeze întotdeauna recomandările medicului lor sau să se consulte cu un dietetician înainte de a face acest lucru.

Dar mai des, o dietă cuprinzătoare pentru femeile cu gută implică tratament timp de o lună sau mai mult. În acest caz, aveți nevoie doar de recomandările noastre pentru gătit cu artroză pe brațe și picioare. Rețete Vă sugerăm să vă familiarizați cu rețete pentru gută. Shchi este un fel de mâncare național al bucătăriei rusești. Avem nevoie de acid citric, usturoi, carne slabă, ierburi țelină și pătrunjel - rizomifăină integrală sau semolă.

Guta A trăi cu Guta Depășește Flare-Ups Obțineți gratuit ghidul nostru exclusiv de 7 zile pentru gută atunci când vă înscrieți la newsletter-ul nostru, înscriindu-vă mai jos.