Pierde greutatea articolului


cum să ardeți grăsimea în somnul meu pierdere în greutate chipsuri și salsa

Editor: Veronica Fig. O sursă: Mdpi. Destul de des se întâmplă că oamenii după pierderea în greutate câștigă din nou greutate. Majoritatea studiilor arată că rezultatul realizat pentru o perioadă de scădere în greutate nu este întotdeauna conservat. Articolul include o revizuire sistematică și o metaanaliză a cercetării legate de menținerea ponderii după pierderea în greutate și strategiile potențiale care nu au studiat încă.

A pierde in greutate

Revizuirea sistematică și metaanaliză includ 21 de cercetare cu de participanți care au avut excesul de greutate sau obezitate. Nu a fost găsită nicio influență semnificativă a altor strategii. Dieta, care include un consum mai mare de proteine, precum și "dietă antiinflamator", poate avea efecte mai vizibile, dar ele nu au fost testate în Rck. În ultimele decenii au fost efectuate multe studii pentru a determina cea mai bună strategie pentru pierderea în greutate.

pierdere frumoasă în greutate sfat de sănătate al scăderii în greutate

Și așa sa dovedit că nu există o dietă perfectă pentru toată lumea, vă puteți baza pe preferințele dvs. O temă mult mai puțin studiată este strategii de menținere a greutății după pierderea sa.

Oamenii câștigă greutate imediat după pierderea în greutate și multe studii pe care le arată.

Sus O ora in plus de dormit noaptea ar putea ajuta o persoana sa slabeasca aproximativ 6. Rezultatele variaza pentru fiecare persoana in parte, dar somnul mai poate ajuta intr-un alt mod: exista dovezi ca prea putin somn poate creste pofta de mancare. De asemenea, somnul insuficient poate declansa sau intensifica stresuldeoarece organismul produce mai mult cortizol, hormon ce contribuie la procesul de ingrasare. Serviti micul dejun in fiecare zi Sus Un obicei comun al persoanelor care slabesc cu usurinta si isi mentin silueta este acela de a manca micul dejun in fiecare zi.

Cu toate acestea, gradul de returnare a greutății variază. Deși se susține adesea că revenirea greutății este inevitabilă, un număr mare de oameni pot sprijini greutatea după pierderea în greutate pe perioade lungi de timp.

De exemplu, Coughlin și coautori în au raportat că, după pierderea în greutate cu 8 kg pe o perioadă de 6 luni, participanții la studiu au menținut pierderea în greutate de 4 kg după 2 ani de observare și 3 kg în 5 ani.

grădina de ardere a grăsimilor metabolismul semne ar trebui să pierd în greutate

În medie, returnarea greutății anterioare a fost observată în termen de 12 luni de observare. În studiul aspectului, a fost luată în considerare o interferență cu stilul de viață în comparație cu controlul regulat al diabetului zaharat: greutatea returnată după 1 an, dar după 4 ani pierderea în greutate era încă mult mai pronunțată în grupul în care a fost schimbat stilul de viață.

5 sfaturi Cum să păstrați greutatea după pierderea în greutate

Astfel, deși întoarcerea greutății este o poveste normală, totuși putem susține o pierdere în greutate pentru o perioadă lungă de timp. Această revizuire sistematică și metaanaliză au inclus 21 de studii. Rezultatele sunt date în Tabelul 1. În 8 studii, a fost studiat efectul creșterii proteinei consumate pe menținerea pierderii în greutate.

Cum să accelerezi pierderea în greutate?

În alte studii au fost raportate alte strategii alimentare. Tabelul 1.

Caracteristicile rocilor care evaluează impactul strategiilor dietetice pentru menținerea pierderii în greutate care au fost incluse în revizuirea sistematică Activitatea companiei și coautorilor din a făcut parte din studiul Diogenes, Larsen și colegii 6 luniastfel încât rezultatele să nu fie pe deplin independente.

Cu toate acestea, excluzând cercetarea Aller, rezultatul în ansamblu nu se schimbă. În ceea ce privește eficiența potențială a dietelor cu indice scăzut de glicemie - sunt necesare cercetări suplimentare.

Ceaiul verde, acidul linoleic și fibrele nu au afectat greutatea și setate după pierderea în greutate.

  • Cum Să Accelerezi Pierderea în Greutate? | Articole
  • Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate
  • Nu voi pierde în greutate după 5 ore.
  • Pierderea de grăsime anthony mychal
  • V-ați săturat să purtați kilogramele în plus?

În general, majoritatea studiilor au fost de bună calitate, deși unul sau mai multe aspecte au fost uneori negate că a complicat clasificarea. În unele studii nu exista un placebo, care, de asemenea, complicate de concluzii ușor.

Brânză de cca, brânză de soiuri solide. Ele contribuie la îngroșarea foametei și nu amânate în grăsimi.

Alte strategii alimentare posibile pentru menținerea pierderii în greutate Metanalizarea publicată până în prezent nu arată efectele pozitive ale utilizării ceaiului verde, fibrelor, alimentelor cu un indice glicemic scăzut, dietă cu un conținut scăzut de grăsimi și altele. Pentru a menține greutatea după pierderea în greutate.

Cum să pierdeți greutatea la domiciliu rapid și eficient fără probleme de sănătate

Desigur, pierde greutatea articolului considerată că numărul de cercetări și numărul de participanți incluși în fiecare dintre aceste studii sunt mai mici decât numărul celor legate de consumul de proteine. Întrebarea apare: Există alte strategii care pot fi, de asemenea, eficiente?

voi pierde în greutate într o lună rezultatele pierderii în greutate a pământului de diatomee

Recent, au fost luate în considerare mecanismele asociate cu țesutul adipos. Una dintre strategiile propuse a fost o dietă bogată pierde greutatea articolului omegaPPGC sau produse bogate în omegaPNCC, cum ar fi pește de grăsime, nuci, semințe și uleiuri vegetale sau suplimente.

cea mai bună metodă de pierdere în greutate pentru menopauză dieta keto pdf descargar

Omega-3 acizi grași posedă multe proprietăți potențial utile. Acestea au un efect pozitiv asupra fluxului membranelor, care pot reduce stresul celulelor. Stresul celular în adipocite se poate dezvolta în timpul pierderii în greutate. Influența creșterii consumului de acizi grași omega-3 asupra greutății corporale la persoanele cu obezitate nu a fost pierde greutatea articolului, deși sa sugerat că omega-3 ar putea influența pozitiv scăderea în greutate în combinație cu o dietă echilibrată.

  1. Sus Nu vi se pare.
  2. Cum să pierdeți creșterea în greutate pms
  3. Pierdere masivă în greutate în 2 luni
  4. Adevaruri despre pierderea in greutate
  5. A pierde in greutate | Sfaturi | June
  6. Cum să accelerezi pierderea în greutate?