Obțineți abs ars grăsime


Pericolele de grăsime din burtă

Pagina principala Cum să obțineți abs în formă de V? Centura Apollo sau absul în formă de V oferă siluetei tale o linie incomparabilă. Dezvoltarea are loc pe mai multe fronturi.

obțineți abs ars grăsime

Numit frumos centura Apollo, centura Apolloniană sau centura Adonis, centura abdominală în formă de V este deosebit de estetică pe corpul atletului. Vizibilitatea obțineți abs ars grăsime depinde obțineți abs ars grăsime caracteristicile anatomiei tale, dar iată sfaturile mele pentru ao dezvolta și a o îmbunătăți.

Obținerea V-ului abs oferă siluetei dvs. Abdominalele în formă de V sunt formate din mușchi oblici localizați lateral pe trunchi.

Valorile grăsimii corporale pentru femei

Oblicurile externe și interne, împreună cu rectul și serratusul mai mare, alcătuiesc brâul abdominal. Oblicul extern este un mușchi plat mare situat pe oblicul intern, care la rândul său acoperă mușchiul transvers. Mari și puternice, oblicele se potrivesc în regiunea lombară și de-a lungul creastei iliace. Se extind până la abdomen.

Permit înclinarea laterală, rotația trunchiului și examinarea pelviană.

Dacă vă întrebați cum să obțineți abs, răspunsul este în bucătăria dvs. Mâncat Sănătos Te antrenezi cât poți de mult, treci prin nenumărate repetări ale stațiilor și exercițiilor de stabilitate și înregistrezi tone de timp pe banda de alergat - dar încă nu știi cum să faci abs. Nici măcar un pachet unic. Știm că poate fi descurajant. Nu contează cât de puternic este nucleul tău, nimeni nu va putea să vadă acei abs dacă nu faci ceva în legătură cu stratul greșit de grăsime care stă deasupra.

Orientarea trunchiului spre dreapta implică mușchiul rect. Oblicurile sunt de asemenea angajate în timpul expirației active, completând cureaua abdominală, pentru o postură tonifiată.

obțineți abs ars grăsime

Pentru a vă sculpta abdomenul, trebuie să acționați pe mai multe fronturi. Pentru a arde grăsimea abdominală, nu e nevoie de mister reduce aportul de calorii.

obțineți abs ars grăsime

Vă sugerăm să eliminați cât mai mult carbohidrații și, în general, toate alimentele procesate. Feriți-vă de alimentele cu amidon, cum ar fi cartofii, pâinea, pastele, care sunt și carbohidrați. Mănâncă o mulțime de legume, fructe, leguminoase și semințe oleaginoase pentru fibre, vitamine și minerale.

Planificăm o recuperare bună după antrenament. Pentru a arde rapid grăsimile, vă recomandăm toate exercițiile, cum ar fi HIIT sau Tabata, la fiecare două sau trei zile, pentru a oferi fibrelor musculare timp de reconstrucție. Acest lucru se face la fiecare două sau trei zile.

obțineți abs ars grăsime

Implicați oblicele subliniind oblicurile laterale. Teaca laterală: sprijinită pe antebraț, cele două picioare sunt una peste alta, apoi se formează o linie fermă, care ține bine bazinul timp de 20 de secunde.

Uneori complicăm munca ridicând strâns piciorul. Și facem cealaltă parte. Teaca Spiderman pentru a urca pe pereți este, de asemenea, foarte plăcută prin mișcarea sa transversală, care trebuie realizată în 20 de secunde.

Account Options

Exerciții de încercat: bicicletă crunch, atingere gleznă, ridicarea picioarelor, flexie laterală a trunchiului lateral, alternanță la 90 °, îngenunchere pe sol. În repetare de la 15 la 20 pentru fiecare dintre alegerile dvs. De fapt, mușchii oblici supra-dezvoltați rup silueta și, printr-un efect optic, reduce partea superioară a corpului. Silueta este un set de mușchi care formează o armonie și un echilibru între ei.

Întrebări de întrebat: Te-ai luptat pentru a slăbi și a pierde grăsimea de pe burtă toată viața?

Designul oblicurilor dvs.