Obiceiuri de pierdere în greutate durabilă


CUM SĂ PORNIȚI OBICEIURI MAI SĂNĂTOASE ÎN DOAR DOUĂ SĂPTĂMÂNI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Exercițiu pentru a simți și arata cel mai bine Două săptămâni nu este deloc lung. Dar poate fi intervalul de timp perfect în care să inițiezi o schimbare a stilului de viață sănătos. În două săptămâni, vă puteți stabili obiective realiste pentru dvs.

Trebuie să începi de undeva, nu? Fa-l chiar aici, chiar acum.

obiceiuri de pierdere în greutate durabilă încercarea de a pierde perimenopauza în greutate

Stabiliți obiective realiste Dacă transportați kilograme în exces, aveți energie scăzută și și mai mică încredere de sine, știți două lucruri.

În primul rând, corpul tău a obținut astfel, cel mai probabil, de-a lungul anilor și nu poți întoarce ceasul în două săptămâni sau chiar două luni! În al doilea rând, și mai important: schimbările pozitive se vor întâmpla dacă nu renunțați, afirmă George Bein, un antrenor personal veteran la Sănătate și Fitness unice din Huntington, New York.

obiceiuri de pierdere în greutate durabilă pierderea în greutate din mișcarea intestinului

Și stabilirea obiectivelor realiste este cea mai bună modalitate de a vă asigura că nu vă descurajați chiar din poartă. Conform ghidurilor sănătoase pentru pierderea în greutate a Centrelor pentru controlul și prevenirea bolilor, pierderea în greutate sigură și durabilă are, de obicei, o rată de 1 până la 2 kilograme în fiecare săptămână, așa că stabiliți-vă un obiectiv de a pierde o greutate maximă de 4 kilograme în timpul celor două.

Nu vă gândiți nici la diete extreme, care promit pierderea în greutate de două cifre în cel mai scurt timp. În afară de a pierde câteva kilograme, obiectivele realizabile de două săptămâni ar putea include energie mai mare, mai multă flexibilitate și rezistență îmbunătățită pentru activitatea fizică. Oh, și o perspectivă mai pozitivă asupra vieții poate fi și o așteptare rezonabilă.

Exercițiul este o stare de spirit, a dezvăluit un studiu din augustactualizat în aprilie de Harvard Medical School. Cercetarea a arătat, de asemenea, că, în unele cazuri, rezolvarea poate fi la fel de eficientă ca administrarea unui antidepresiv. Când inevitabil veți pleca din ea, veți câștiga greutatea înapoi, dacă nu mai mult.

Obiceiuri durabile de pierdere în greutate, Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Mănâncă să slăbești Pierderea în greutate se reduce la consumul de mai puține calorii decât este necesar pentru a vă satisface nevoile de energie. Câte calorii, exact, depind de mai mulți factori, inclusiv vârsta, sexul, înălțimea și greutatea curentă. Cu toate acestea, lucrurile devin puțin mai complicate, pe măsură ce corpul se adaptează la aportul redus de calorii.

Pe măsură ce începeți să vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate, este mai dificil să continuați să scăpați kilogramele în plus și, astfel, trebuie să vă reduceți caloriile pentru a atinge obiectivul final. Iată câteva sfaturi care să ajute la prevenirea unui platou: Subestima.

Luați puțin mai puțin decât faceți de obicei. Este posibil să nu ratați mâncarea în plus. Dacă vă este încă foame, mâncați mai multe legume verzi. Nu poate face rău să folosești și mâncăruri mai mici.

Cum să mențineți pierderea în greutate de durată ?

La o petrecere sau bufet, scanează toate ofertele înainte de a decide ce merită pus pe farfuria ta. Verificați dimensiunile de servire. Asigurați-vă că citiți cu atenție panoul Informații nutriționale pe un produs alimentar, nu numai pentru numărul de calorii pe porție, ci și pentru mărimea porției.

Multe alimente ambalate par, dintr-o privire, să fie o alegere mai mică în calorii decât sunt de fapt.

obiceiuri de pierdere în greutate durabilă dr roberts pierdere în greutate st petersburg fl

O mulțime de gustări și băuturi, ambalate în ceea ce majoritatea dintre noi ar mânca sau bea ca o porție, sunt de fapt două sau mai multe.

Bazează-te pe proteine.

Cum se menține pierderea în greutate durabilă - Sănătate și nutriție - Extenso

Includerea proteinelor în majoritatea meselor tale vă menține plin și oferă o ușoară margine pentru arderea caloriilor. Carnea și peștele sunt alegeri bogate în proteine. Este hrănitor, te umple și are un nivel relativ redus de calorii, chiar și atunci când alegi un bol mare.

Faceți schimburi savuroase. Exercițiu pentru a simți și arata cel mai bine Potrivit Oficiului SUA pentru Prevenirea Bolilor și Promovarea Sănătății, activitatea fizică este o componentă cheie pentru a scădea la o greutate mai sănătoasă.

Cum să construiți obiceiuri atomice pentru o pierdere durabilă în greutate

Pentru a porni: Persoanele care fac eforturi fizice în mod regulat pot avea mai multe șanse de a menține greutatea pe termen lung. Primele lucruri în primul rând: Obțineți eliberarea de la medic pentru a începe exercitarea.

Apoi începeți cu o activitate cu impact redus. Bein recomandă mersul pe jos, mai ales dacă ai fost complet sedentar. Obțineți cel puțin trei ședințe în prima săptămână și adăugați încă una a doua săptămână.

În fiecare sesiune, începeți să parcurgeți o distanță scurtă, confortabilă, apoi mergeți puțin mai departe data viitoare.

  1. Nu voi vorbi niciodată despre dietă.
  2. ACT și Politon vă oferă acest curs și în varianta tipărită.
  3. Trojan fat burner
  4. 26 de modalități ușoare de a menține greutatea scăzută, conform RD - Pierdere În Greutate

Odată ce te-ai obișnuit cu rutina de exerciții fizice, poți să îți ridici arsurile calorii, ridicând ritmul în care mergi. Sau, alternează mersul cu joggingul. De asemenea, el pledează pentru sistemul de amici.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Chiar și cu o așa pierderese pot deja observa multe beneficii pentru sănătate, mai ales în ameliorarea nivelului de glucoză înainte de masă. Totușipentru a trata îngrășarea și obezitateaun lucru este clar : nici vorbă de privațiuni!

Obțineți un prieten care obiceiuri de pierdere în greutate durabilă se angajeze să facă plimbări obișnuite cu dvs. Ciclismul este o altă opțiune excelentă pentru începători, notează Bein.

El este un uriaș susținător de a găsi activități care nu numai că arde calorii, dar te scoate în afară să te bucuri. Dacă de fapt îți place să o faci, o vei face.

Pagina principala Cum să mențineți pierderea în greutate de durată?

Antrenamentul de forță este, de asemenea, important. Încorporarea greutăților în rutina ta de fitness te ajută să creezi mușchi, ceea ce te va face să arăți mai bine, indiferent de greutatea ta. Bonus: Antrenamentul de forță ajută, de asemenea, la susținerea unei posturi bune, efect care poate fi observat la sfârșitul celor 14 zile.

Profitați la maxim de fiecare antrenament de formare a forței folosind circuite - ceea ce înseamnă că vă deplasați direct de la un exercițiu la altul, în loc să luați odihnă între seturi - pentru a vă stimula ritmul cardiac și a arde mai multe calorii în timpul antrenamentului. Exercițiile compuse, cum ar fi rândurile și lunge-urile, lucrează mai mulți mușchi la un moment dat, astfel încât torc mai multe calorii decât exercițiile mai izolate.

obiceiuri de pierdere în greutate durabilă cum să pierzi burta grăsime sit ups

Pentru rezultate optime, poate fi înțelept să lucrezi cu un profesionist de fitness care să poată evalua situația personală și obiectivele tale de fitness și să ajute la identificarea exercițiilor specifice care vor funcționa cel mai bine. Două obiceiuri de pierdere în greutate durabilă poate să nu pară mult, dar marcate cu mici victorii, cum ar fi trecerea la gustări mai sănătoase și intrarea într-un obicei de mers pe jos, poate fi începutul a ceva mare.

obiceiuri de pierdere în greutate durabilă sfaturi sănătoase și rapide de pierdere în greutate

Aceste 14 zile îți pot spori încrederea, ceea ce îți va menține motivația - și impulsul - continuă toată viața.