Mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi


Sănătate La jumătatea drumului de casă: rețete mai rapide și ușoare Mâncăruri ănătoae de 15 minute, care au și un gut minunat. Acet Conţinut Rețete rapide și ușoare: mai multe feluri de mâncare de casă la jumătatea drumului Mâncăruri sănătoase de 15 minute, care au și un gust minunat. Practic, acest lucru înseamnă că utilizați produse din supermarket care fac gătirea acasă mai rapidă și mai ușoară - cum ar fi bulionul conservat, marinara îmbuteliată, puiul prăjit, brânza pre-mărunțită cu conținut redus de grăsime și pungi cu amestec de salate.

Rețete pierdere in greutate

Obțineți poza? Arunci niște lucruri împreună și voila! Este cină sau desert! Care este avantajul de a face lucrurile acasă în loc să le cumpărați deja făcute de la un restaurant, un fast-food sau un supermarket?

Recomandări de alimentație simple, accesibile și sănătoase pe durata pandemiei de COVID-19

Tu faceți alegeri cu privire la alimentele și cantitățile pe care le utilizați, astfel încât felul de mâncare să ajungă să fie mai sănătos. Puteți mânca mâncărurile dvs. Mă simt atât de puternic despre importanța alimentelor confortabile încât am scris o carte de bucate întreagă despre aceasta Reconfortarea alimentelor de confort.

Cred că atât forțele psihologice, cât și cele fiziologice funcționează atunci când suntem atrași de anumite alimente și că dragostea noastră pentru ei tinde să nu se diminueze chiar și pe măsură ce devenim mai sănătoși. Dar, cu câteva trucuri inteligente de gătit, puteți pune o nouă întorsătură sănătoasă pe preparatele clasice îndrăgite.

La dietă? Rețete sănătoase de Paște și Paște

Puteți reduce grăsimea în timp ce adăugați mai multe fructe și legume. Chiar și atunci când oamenii fac acest lucru fără a stabili obiective specifice pentru grame de grăsime sau porții de fructe și legume, aceasta duce la pierderea semnificativă în greutate cu mai puțină foame, potrivit cercetărilor de la Universitatea de Stat din Pennsylvania.

Puteți mânca afară la restaurante și lanțuri de fast-food mai rar.

Dovezi din ce în ce mai mari leagă mâncarea restaurantului de supraponderalitatea. Un studiu recent cu familii din județul San Diego din California a constatat că copiii din mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi care au mâncat la lanțurile de fast-food au cel mai adesea risc de supraponderalitate.

mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi

Și, de asemenea, nu există nicio surpriză aici: mâncarea la restaurantele americane, în primul rând tip bufet, părea că îi pune pe părinți cel mai expus riscului de obezitate. Puteți folosi uleiuri și grăsimi de gătit mai sănătoase. Scopul dvs. Vestea bună: doar prin trecerea la un ulei de gătit cu mai mulți acizi grași preferați plante omega-3 și grăsimi monoinsaturateputeți reduce cantitatea de grăsimi saturate pe care o luați, conform cercetărilor din National Health și sondaj de examinare a nutriției.

Nu numai că, luând acest pas, puteți schimba raportul dintre acizii grași omega-6 și omega-3 mai sănătoși din dieta dvs. Puteți adăuga fibre și fitonutrienți la mese.

mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi

Dietele bogate în alimente din cereale integrale, fructe și legume și fasole - și limitate în carne roșie, lactate cu conținut ridicat de grăsimi și zahăr - au fost corelate cu un risc mai scăzut de boli cronice, cum ar fi bolile de inimă și accidentul vascular cerebral. Când gătiți în loc să comandați, puteți utiliza paste sau pâine din cereale integrale în rețetele care solicită aceste ingrediente și puteți adăuga fasole, fructe, legume și cereale integrale în felurile dvs.

Înveliți o placă de plăcintă de 9 inci cu spray de gătit canola.

mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi

Într-un castron mediu, combinați brânza ușoară, condimentul italian și pudra de usturoi, apoi întindeți pe fundul plăcii pregătite. Într-un castron de dimensiuni medii, combinați în vrac dar pierdeți grăsimea burta două brânzeturi și cele două tipuri de ardei.

retete slabe in grasimi

Presărați jumătate din amestecul de brânză-piper peste stratul de brânză cremă. Întindeți sosul de pizza peste acesta, apoi presărați cu restul de amestec de brânză-piper.

mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi

Coaceți timp de 20 de minute. Se servesc calde cu chipsuri de tortilla multigrain sau bețe tăiate tăiate din coajă de pizza integrală Boboli. Randament: Face 10 porții Informatii nutritionale pe porție fără a include vopsele de pâine sau chipsuri de tortilla : calorii, 11 g proteine, 5 g carbohidrați, 8 g grăsimi, 5 g grăsimi saturate, 25 mg colesterol, 0,4 g fibre, mg sodiu. Party Sandwich Sub Ingrediente: 1 pâine fără aluat de aluat din grâu integral sau pâine franceză unele brutării coace acest lucru proaspăt!

Într-un castron mic, combinați brânzeturile, ceapa, maioneza ușoară și sosul Worcestershire manual sau cu mixerul la viteză mică.

La jumătatea drumului de casă: rețete mai rapide și ușoare

Răspândiți acest amestec peste părțile tăiate ale ambelor jumătăți ale pâinii. Puneți șunca pe jumătatea inferioară. Acoperiți cu murături, apoi friptură de vită.

Apăsați ușor jumătatea superioară peste jumătatea inferioară. Se înfășoară în folie de plastic sau folie și se lasă la frigider cel puțin 2 ore. Randament: Face aproximativ 8 porții de petrecere.

Informatii nutritionale pe portie: calorii, 23 g proteine, 30 g carbohidrati, 9,9 g grasimi, 4 g grasimi saturate, 52 mg colesterol, 4 g fibre, mg sodiu. Înveliți un vas de copt pătrat de 8 inci cu spray de gătit canola.

Sandvișuri ușoare și sănătoase pentru pierderea în greutate

Se toarnă uleiul de măsline într-o tigaie mare antiaderentă și se încălzește la foc mediu-mare. Când este fierbinte, adăugați ciupercile, ardeiul gras și dovleceii și sotati-le până se înmoaie și se rumenesc ușor. Opriți focul, mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi pizza sau sosul marinara și puneți amestecul în vasul de copt pregătit.

Pagina principala Sandvișuri ușoare și sănătoase pentru pierderea în greutate Am pus împreună sandvișuri ușoare și sănătoase pentru preparate rapide de slăbit, care nu numai că vor fi divine, dar se vor potrivi bine și în dieta ta.

Într-un castron mic, combinați brânza ricotta, parmezanul, oul și ceapa verde dacă doriți până se amestecă. Aruncați linguri mici din acest amestec deasupra amestecului de ciuperci. În vasul mic, combinați Bisquick, lapte și ou folosind o furculiță.

Se toarnă peste amestecul de brânză și legume în vasul de copt. Înveliți o parte a unei foi de folie cu spray de gătit și acoperiți bine vasul de copt, partea pulverizată împotriva mâncării. Coaceți aproximativ 25 de minute sau până se rumenesc.

mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi

Descoperiți vasul, presărați mozzarella deasupra și coaceți până când brânza se topește 5 până la 10 minute. Randament: Face aproximativ 6 porții Informatii nutritionale pe porție: calorii, 17 g proteine, 27 g carbohidrați, 12 g grăsimi 5 g grăsimi saturate60 mg colesterol, 2 g fibre, mg sodiu. Grill cu aragaz lent, fără coaste Cine nu iubește gustul coastelor de grătar?

mâncăruri sănătoase ușoare pentru pierderea de grăsimi

Acestea au gustul și textura căderii oaselor restaurantelor - dar fără toată grăsimea!