Mese ușoare pentru pierderea de grăsimi


Ultima actualizare: 16 Decembrie, Pentru a slăbi, este important să faci mișcare.

Sfaturi ușoare sănătoase pentru pierderea în greutate

Însă este greu să obții rezultatele dorite dacă nu adopți și o dietă sănătoasă și echilibrată. Din fericire, astăzi îți venim în ajutor cu câteva sugestii de mese echilibrate pentru slăbit și arderea grăsimilor din corp. Desigur, asta nu înseamnă că trebuie să mănânci în fiecare zi același lucru, însă poți opta pentru o diversitate de meniuri cu un conținut mic de grăsimi.

Combinând aceste mese cu exerciții fizice regulatepoți obține rezultate incredibile, cum ar fi slăbești între 5 — 10 kilograme în numai câteva săptămâni. Mese echilibrate pentru slăbit Mic dejun Este important să servești un mic dejun normal, adăugând în meniu o cană de lapte degresat sau iaurt.

Totodată, poți opta pentru un suc natural sau un fruct.

Dieta Rina Sfaturi ușoare sănătoase pentru pierderea în greutate. Destinat adulților peste 17 ani Adăugați în lista de dorințe Instalați Planul de dieta pentru pierderea in greutate Alimentatie sanatoasa pentru fitness Sunteti freak fitness???

Un alt adaos la prima masă a zilei poate fi puțină pâine prăjită cu o lingură de ulei de măsline, carne de curcan sau șuncă. Este indicat să eviți fursecurile, prăjiturile sau produsele cu unt sau marmeladă, deoarece au un conținut bogat de zahăr și grăsimi saturate.

Gustări Între mese, este bine să servești o gustare ușoară care să îți crească ușor mese ușoare pentru pierderea de grăsimi și să îți scadă pofta de mâncare. În acest fel, poți controla mai bine cantitatea consumată la prânz și la cină. Ca gustare, îți recomandăm să servești un fruct mare sau două mai mici sau chiar un iaurt degresat. O altă opțiune ar fi pâine prăjită din grâu întreg cu brânză de Burgos, carne de curcan, o cafea sau un ceai.

Cum se face un meniu pentru mese fracționate 2019?

Prânz La prânz și la cină, trebuie să fii mai creativ și să alternezi mai des felurile de mâncare consumate. Citește mai departe pentru a descoperi câteva mese echilibrate pentru slăbit pe care le poți servi pe tot parcursul săptămânii. Ziua 1: Salată cu salată verde, morcovi, roșii și sparanghel.

Piept de pui cu orez alb. Pâine integrală de grâu cu un fruct sau un ceai.

Cum se organizează mesele de 5 ori pe zi?

Ziua 2: Salată cu mozzarella, roșii și oregano. Plătică la cuptor cu mirodenii sau tocană de legume. Pâine de grâu și o salată de fructe. Ziua 3: Fasole verde fiartă. Biban la cuptor cu o salată de ardei roșu copt. Mese ușoare pentru pierderea de grăsimi de grâu și un fruct.

Alimente de evitat noaptea pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate devon 4: Broccoli fiert. Iepure la cuptor cu prune uscate și ciuperci.

Pâine de grâu și iaurt degresat. Ziua 5: Piept de curcan cu mere și stafide. Anghinare la cuptor sau fiartă cu usturoi.

Corpul nostru funcționează în funcție de ceas, iar sistemul nostru de digestie este cel mai puternic dimineața și cel mai slab noaptea. De aceea, ni se recomandă să consumăm cantități reduse de carbohidrați, calorii și grăsimi chiar înainte de culcare. Doar asigurați-vă că mâncați mese ușoare, sănătoase și faceți o listă cu alimente care să nu mănânce la cină. Pentru a vă ajuta, am pregătit o listă de alimente care ar trebui evitate noaptea pentru a pierde în greutate rapid.

Pâine de grâu întreg și un fruct. Ziua 6: Salată de sparanghel verde. Ardei verzi umpluți cu orez alb și carne de curcan. Pâine de grâu întreg și un fruct sau un ceai. Ziua 7: Salată de ciuperci la temperatura camerei.

Iepure cu usturoi și sos de vin alb. Pâine de grâu întreg și un iaurt degresat. Îți recomandăm să citești și: 7 mâncăruri gustoase și sănătoase de adăugat în dietă Cină La fel ca la prânz, și la cină poți găti preparate delicioase și sărace în grăsimi care stimulează pierderea în greutate.

Iată câteva mese echilibrate pentru slăbit pe care le poți servi seara de-a lungul săptămânii: Ziua 1: Supă de țelină și morcovi. Carne de pui la grătar.

Iaurt degresat sau un fruct. Ziua 2: Omletă.

mese ușoare pentru pierderea de grăsimi

Tocană de legume. Ziua 3: Supă cremă de dovleac.

Ciuperci asezonate cu mirodenii. Salată de fructe sau un ceai. Ziua 4: O cană sau un castron de gazpacho cu un ou fiert. Amestec de legume. Ziua 5: Omletă cu dovleac.

mese ușoare pentru pierderea de grăsimi

Cod la cuptor cu oregano. Ziua 6: Supă de usturoi cu nuci. Fasole cu cartofi copți.

mese ușoare pentru pierderea de grăsimi

Ziua 7: Spanac cu șuncă feliată, stafide și semințe de pin. Ouă poșate. Te-ar putea interesa și: 9 cine rapide care te ajută să slăbești După cum poți observa în recomandările de mai sus, preparatele consumate pot fi foarte variate, însă toate trebuie să se bazeze pe reducerea aportului de grăsimi și zahăr.

SCAPA DE BURTA IN 14 ZILE - ABDOMEN INFERIOR (Antrenament Pentru Abdomen - Fara Echipament )

Este indicat să eviți consumul de carne roșie și să optezi pentru carne de pui, de curcan, de iepure sau pește alb. Totodată, este important să elimini din dietă zahărul rafinat, făina albă de grâu și pâinea care conține acest ingredient.

În concluzie, când vine vorba despre mese echilibrate pentru slăbit, secretul este să te concentrezi pe consumul de fructe și legume de sezon și produse lactate degresate.

mese ușoare pentru pierderea de grăsimi

S-ar putea să te intereseze