Macronutrienți ideali pentru pierderea de grăsimi


Mănâncă doar proteine Există multe diete care implică consumul numai de proteine. Potrivit susținătorilor lor, aceste diete pot ajuta la pierderea în greutate și la gestionarea anumitor probleme de sănătate, cum ar fi durerile articulare sau leziunile de tendon.

Interesant

Din păcate, nu există studii științifice care să susțină aceste afirmații. Deoarece nutriționiștii consideră, în mod obișnuit, că dietele fad ca acestea sunt nesănătoase, este puțin probabil să existe. În timp, dietele umplute cu grăsimi saturate pot provoca creșteri ale nivelului de colesterol și trigliceride. Acest lucru, la rândul său, vă crește riscul de probleme cardiace.

Dietele bogate în produse din carne îți pot crește riscul pentru anumite tipuri de cancer, deoarece consumul excesiv de carne roșie a fost legat de cancerul colorectal, pancreatic și de prostată. Nu există diete cu conținut scăzut de carbohidrați și cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi dieta Dukan, nu pledează pentru consumul de proteine. Istoric al dietelor bogate în proteine De-a lungul istoriei, oamenii au consumat o varietate de diete bogate în proteine.

Carbohidrati pentru combustibil

Având în vedere istoria pe care oamenii o au ca vânători-culegători, mulți oameni consideră că organismul uman este mai potrivit pentru dietele bogate în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați. Multe diete actuale cu conținut ridicat de proteine, incluzând diete fad precum dieta carnivore, sunt, în consecință, bazate pe dietele paleolitice sau inuite.

cum să pierdeți sfaturile de greutate în urdu

Deși dietele paleolitice și inuite pot fi similare în principiu, deoarece ambele omit multe carbohidrați, aceste diete permit în continuare oamenilor să consume alimente pe bază de plante.

Aceasta înseamnă că proteinele pot proveni din alte alimente decât carnea și că sursele de carne sunt variate. Cerealele, lactatele și leguminoasele sunt principalele tipuri de alimente care sunt restricționate.

kevin mcdonald pierdere în greutate

Spre deosebire de dieta carnivore, dieta paleo are însă beneficii pentru sănătate bine stabilite. Persoanele care consumă diete cu conținut scăzut de proteine, bogate în carbohidrați, precum dieta Paleo, au arătat o îmbunătățire a tensiunii arteriale și a toleranței la glucoză și au scăzut nivelul colesterolului și al trigliceridelor în doar 10 zile.

  1. Pierdeți în greutate și obțineți brațe mai mari
  2. Pixurile poate să vă ajute să pierdeți în greutate
  3. Cum să pierzi grăsimea dar nu sânii
  4. Înregistrările privind pierderea în greutate într o săptămână
  5. Cum să pierdeți în greutate la sfârșitul anilor 30
  6. RAPORTURI DE MACRONUTRIENȚI ÎNTR-O DIETĂ - INFORMAȚII NUTRIȚIONALE -

Inuitul a consumat, de asemenea, în mod tradițional, dietele bogate în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați. Cu toate acestea, dietele de tip inuț au beneficii mai puțin stabilite.

  • 3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism
  • Recomandări Macronutriente pentru Sănătate Recomandările pentru macronutrienți variază în funcție de starea dvs.
  • Slabesti cu seminte de chia

De fapt, inuitul este, de asemenea, cunoscut că are o probabilitate crescută de hemoragii cerebrale, deși acest lucru nu a fost definitiv legat de alegerile lor dietetice. Oamenii care urmează aceste tipuri de diete consumă nu numai pește și crustacee, ci și prădătorii acestor creaturi: balene și foci. Dietele de tip inuit sunt, prin urmare, sărace în grăsimi saturate și bogate în acizi grași omega.

pierde în greutate din motive de sănătate

În timp ce acizii grași omega sunt buni pentru sănătatea ta și sunt mult mai buni pentru tine decât grăsimile saturate, inuții s-au adaptat genetic și fiziologic să consume o dietă substanțial mai bogată în acizi grași polinesaturați decât dieta obișnuită.

În plus, o dietă modernă de tip Inuți poate avea un nivel ridicat de mercur.

Consumul excesiv de mercur poate duce la intoxicații cu mercur, ceea ce poate provoca amorțeală, tremur, probleme de vedere, convulsii și alte probleme neurologice. În timp ce carbohidrații obțin adesea o reputație proastă datorită asocierii lor cu alimente rafinate și procesate, carbohidrații includ și fibre - un nutrient important pentru sistemul digestiv.

Puteți găsi carbohidrați în multe alimente, cum ar fi fructe, legume, cereale, nuci și semințe.

cum sa slabesc sanatos

Conform Macronutrienți ideali pentru pierderea de grăsimi Mayo, carbohidrații ar trebui să reprezinte în mod normal majoritatea macronutrienților din dieta dvs. Aceasta înseamnă că între 45 până la 65 la sută din caloriile dvs. Sunt benefice și pentru sportivi și pentru persoanele cu diabet.

În mod ideal, atunci când consumi această multă proteină, aceasta ar trebui să fie dispersată în diferite mese, în porții de 25 până la 30 de grame.

pierderea în greutate geodon

Bărbatul mediu american cântărește7 kilograme sau 88, 77 kilogrameiar femeia medie cântărește5 kilograme sau 75, 21 kilograme. Pentru a-ți da seama de ADR pentru proteine, tot ce trebuie să faci este să îți înmulțești greutatea în kilograme cu 0, 8.

pierderea în greutate suckers

Cu toate acestea, ar trebui să fiți conștienți că este greu de evitat grăsimile, deoarece multe alimente conțin în mod natural grăsime. Sursele de proteine, în special cele care provin din produsele animale și marine, conțin de obicei o anumită cantitate de grăsime.

Macro-urile sunt doar o parte a puzzle-ului Clădire? Căutați să pierdeți grăsime? Ceea ce mănânci este la fel de important ca modul de lucru. Creează-ți raportul cu macronutrienți cu aceste sfaturi! Poate te-ai simțit grozav sau epuizat tot timpul, sau te așteptai la câștiguri care nu au apărut niciodată.

Ouăle, nuci, semințele și chiar avocado conțin și grăsimi. Majoritatea oamenilor tind să gătească și cu o sursă de grăsime - deși această grăsime poate proveni din uleiuri vegetale sănătoase. Din fericire, multe dintre acestea macronutrienți ideali pentru pierderea de grăsimi grăsimi sănătoase, cum ar fi acizii grași omega-3 găsiți în peștele gras și acizii grași omega-6 găsiți în nuci și semințe. Veganii sunt cei mai restrânși, deoarece proteina lor provine exclusiv din surse pe bază de plante.

  • MÂNCÂND DOAR PROTEINE ​​TE FACE SĂ PIERZI GRĂSIME? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  • Despre nutritie Cum faci diferenta intre grasimile bune si cele rele?
  • Arde provocarea de 49 de zile