Low d și pierderea în greutate, Low-Fat sau low-carbo dieta: Care este mai bine pentru pierderea in greutate?


low d și pierderea în greutate pierderea în greutate adulți

Dacă încercați să scăpați în greutate, este ușor să fiți tentați de dietele care promite rapid pierderea în greutate. În timp ce unele diete sunt evident gimmice și nu merită timpul dvs. Ambele filosofii de consum au fost în jur de ceva vreme și probabil că ați întâlnit oameni care au încercat unul sau altul și au pierdut greutatea.

Low-Fat sau low-carbo dieta: Care este mai bine pentru pierderea in greutate?

Dar când vine vorba de alegerea a ceea ce este mai bine pentru dvs. Urmând atât o dietă bogată în grăsimi cât și o carbohidrație scăzută pot duce cu siguranță la pierderea în greutate - fie că sunt sau nu cele mai sănătoase și cele mai durabile metode de pierdere în greutate, este o altă poveste.

De asemenea, renunțarea importantă înainte de a merge mai departe: Și dacă aveți o istorie a unei disfuncții alimentare, tăierea unor grupuri de alimente întregi este ceva ce ar trebui să discutați cu medicul dumneavoastră în prealabil. De fapt, chiar dacă nu aveți o istorie a unei alimentații dezordonate, este o idee bună să consultați un expert medical sau nutrițional înainte de a vă schimba radical regimul alimentar în acest fel.

Dacă sunteți interesat să pierdeți în greutate, este important să recunoașteți faptul că singurele diete nu sunt durabile pe termen lung și că procesul este lung și are mult de lucru la multe niveluri. Dincolo de concentrarea asupra consumului de nutriție, trebuie, de asemenea, să vă asigurați că obțineți un somn bun, consistent, de calitate și minimizându-vă stresul.

Și, în plus, este important să vă păstrați rezonabil așteptările și să vă concentrați asupra schimbărilor care sunt sănătoase, nu dăunătoare.

low d și pierderea în greutate puteți pierde greutatea pcos

Nu toate obiectivele de pierdere în greutate sunt realiste sau realizabile; și chiar dacă acestea sunt, ele nu ar putea fi în valoare de ea, în lumina a ceea ce cu singurătate concentrându-se pe pierderea în greutate poate face pentru a sănătății dvs.

Linia de jos cu pierderea în greutate este că este profund personală, este diferită pentru toată lumea și nu există nici un glonț magic sau reparații rapide. Cel mai important lucru este să vă respectați corpul și mintea și să fiți amabili cu voi înșivă. Cu toate acestea, dacă sunteți în continuare interesat să vă ajustați low d și pierderea în greutate pentru scăderea în greutate, iată ce trebuie să știți despre încercarea de a pierde în greutate prin adoptarea unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi.

Pierderea în greutate și dieta

Pe low d și pierderea în greutate scurt, oricare dintre metode vă va ajuta să scăpați kilograme. Taierea caloriilor, indiferent dacă vin din grăsimi sau carbohidrați, reduce cantitatea totală de energie și vă va ajuta să scăpați în greutate.

S-ar putea să pierdeți mai mulți carbohidrați tăiați în prealabil - se vor menține pe apă, astfel încât greutatea apei va dispărea rapid. Dar veți pierde în greutate fie pe baza unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați, fie a unei diete cu conținut scăzut de grăsimi, atât timp cât consumul total de calorii este mai mic decât cantitatea de energie pe care o ardeți. Problema este că cu cât este mai restrictivă dieta dvs.

Pierderea inițială în greutate poate face să pară că sunteți pe drumul cel bun, dar dacă dieta dvs. Excluderea alimentelor poate părea posibilă sau chiar atrăgătoare pe termen scurt "deoarece regulile sunt ușor de urmărit, dar în cele din urmă este scurt de trai pentru că nu este sustenabil", spune Foster.

Cum să accelerezi pierderea în greutate?

Limitarea ce fel de alimente poți și nu pot mânca va duce în mod inevitabil la plictiseală și sentimente de lipsă. Majoritatea oamenilor nu vor continua să facă ceva care îi face să se simtă așa. Foster spune că cercetările arată că, dacă oamenii pot menține un deficit de calorii prin dezvoltarea gnc thermo burst burner burner efecte secundare obiceiuri alimentare și a unor comportamente sustenabile, aceasta va duce întotdeauna la un succes mai mare în ceea ce privește pierderea în greutate, indiferent de ce mănâncă chiar.

De asemenea, este important să rețineți că programele de nutriție și pierdere în greutate ar trebui să fie foarte personalizate. Adevărul este că ceea ce funcționează pentru tine nu ar putea să funcționeze pentru prietenul tău.

low d și pierderea în greutate cauze slabire brusca

Unii oameni câștigă și alții pierd o dietă. Experții realizează din ce în ce mai mult că nu toate caloriile sunt create egale. Când taieți calorii pentru scăderea în greutate, este la fel de important să tăiați și să păstrați ceea ce trebuie - asta este în cele mai multe cazuri foarte important pentru sănătatea pe termen lung.

Acet plan implu de 6 ăptămâni tranformă grăimea în mușchi - și arată lumii un nou cu totul nou Conţinut CaracteristiciLean-te peste tot Dacă doriți să slăbiți, trebuie să vă antrenați întregul corp. Acest plan simplu de 6 săptămâni transformă grăsimea în mușchi - și arată lumii un nou cu totul nou Numiți această cină? Regimul nu înseamnă privări. Este vorba despre alegeri inteligente.

Pierderea în greutate poate fi obiectivul dvs. Tăierea înapoi atât pe grăsimi, cât și pe carbohidrați, prin prăbușirea celor care nu sunt atât de sănătoase și lipirea celor mai sănătoși, este cea mai bună. Dacă tăiem calorii, nu trebuie să alegi între grăsimi și carbohidrați.

low d și pierderea în greutate voi pierde în greutate cu fluoxetină

Puteți și ar trebui să tăiați puțin din cele două - asigurați-vă că ați tăiat pe cele care nu sunt atât de sănătoase.

De exemplu, reduceți consumul de carbohidrați consumând mai puține produse de patiserie, cereale zaharoase și produse din făină albă, dar păstrați în dieta dvs. În timp ce grăsimile saturate ar putea să nu fie oribile pentru noi, așa cum am crezut odată, știm că există o mulțime de grăsimi sănătoase pe care ar trebui să le consumăm zilnic, deci alegeți-le în schimb, atunci când puteți. Veți termina în mod natural umplerea alimentelor bogate în nutrienți, controlați porțiunile mai bine și, în cele din urmă, veți mânca doar ceea ce are nevoie organismul dumneavoastră.

Acesta este motivul pentru care experții sunt de acord că dezvoltarea unor obiceiuri alimentare sănătoase întotdeauna trumps tăierea grupurilor de alimente sau de a merge pe o dieta.

Am spus mai devreme și o vom spune din nou: adoptarea unei alimentații sănătoase este întotdeauna mai bună decât o dietă. Dezvoltarea obiceiurilor alimentare sănătoase, mâncarea alimentelor mai dense cu nutrienți și alimentele mai puțin dulci și nutritive, precum și controlarea porțiunilor dvs.

Interval de grăsime pentru pierderea în greutate, Reguli generale pentru slăbit

S-ar putea să se întâmple mai lent, dar se va lipi. Din fericire, Foster spune că majoritatea oamenilor încep să adopte această mentalitate. Doar du-mă acolo. Acum oamenii spun că "vreau să scap de greutate, dar dacă nu ies cu obiceiuri mai sănătoase de mâncare și un sentiment mai mare de fitness, atunci nu mă interesează".

Dacă vi se poate cere mai multă răbdare și persistență pentru a vă atinge obiectivele de pierdere în greutate într-un mod sănătos și sustenabil, dar promitem că merită.