Hiit studii de pierdere a grăsimilor. HIIT este cu adevărat mai bun decât cardio cu intensitate redusă pentru pierderea în greutate?


Citiți articolul Încă 15 săptămâni studiu înJurnalul obezitățiia avut 45 de femei împărțite în trei grupuri. Un grup a urmat un plan în stil HIIT, unul a făcut cardio la starea de echilibru, iar unul a fost un control.

hiit studii de pierdere a grăsimilor hipoglicemia te face să pierzi în greutate

Cei care fac intervale HIIT s-au deplasat pe bicicletă pentru maximum 60 de intervale 20 de minutegrupul de stare stabilă funcționând până la maximum 40 de minute. Atât planurile HIIT, cât și planul de echilibru au îmbunătățit capacitatea cardiovasculară, dar cei care au făcut HIIT au pierdut cantități semnificative de greutate și grăsime în comparație cu grupul de stare de echilibru.

hiit studii de pierdere a grăsimilor cum să pierdeți grăsimea corporală superioară

Mulțimea HIIT a văzut, de asemenea, îmbunătățiri în rezistența la insulină. Alte studii au descoperit, de asemenea, că HIIT îmbunătățește rezistența la insulină și pierderea de grăsime atât la bărbați, cât și la femei, ca o revizuire înJurnalul obezitățiievidențiază.

Când vine vorba de pierderea de grăsime, este mai bine HIIT sau cardio convențional?

Dar observă, de asemenea, că majoritatea studiilor au folosit ergometre ciclice pentru a urmări progresul, la care probabil un sportiv mediu nu ar avea acces. Ar fi necesare studii mai specifice pentru a afla cum se compară antrenamentele tipice HIIT, cum ar fi sprinturile benzii de rulare sau intervalele mașinilor de canotaj, cu antrenamentele mai lungi. Rutine de antrenament.

hiit studii de pierdere a grăsimilor ruth marcus pierdere în greutate