Grăsimea nesaturată vă ajută să pierdeți în greutate


Cremă fără lapte Grăsimile trans sunt cei mai răi dușmani ai tăi.

Raportul de proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate

Potrivit American Heart Association și cercetările științifice, grăsimile trans cresc riscul bolilor de inimă, obezității, inflamației și cancerului 12. Pentru a contracara acest lucru, FDA a impus restricții privind utilizarea grăsimilor trans 3. Din păcate, multe alimente pe care le consumăm în mod obișnuit sunt încă încărcate cu grăsimi trans parțiale.

  • Ajutați corpul subțire de tanik
  • Cel mai bun arzător de grăsime nominală 2021
  • American greutate pierdere brea ca

Așadar, dacă credeți că v-ați îngrășat, vă este greu să pierdeți în greutate și nu vă simțiți la fel de în formă ca pe vremuri, ar trebui să începeți să evitați grăsimile trans. Acest articol enumeră 15 alimente cu grăsimi trans care sunt fatale și aparțin coșului de gunoi în loc de intestin.

Aruncă o privire.

Grăsimile nesaturate pierd în greutate. Nu-ti mai fa griji cu privire la grasimi | alegsatraiesc.ro

Dar mai întâi, trebuie să știi de ce grăsimile trans sunt atât de rele pentru sănătatea ta. Permiteți-mi să vă duc înapoi la elementele de bază și să vă ajut să înțelegeți ce sunt cu adevărat grăsimile trans și cum afectează acestea corpul.

Ce sunt grăsimile trans? Grăsimile trans sunt acizi grași nesaturați. Se găsesc în cantități slabe în lapte, unt, miel și carne de vită.

Adevărul este că avem nevoie de grăsimi. Grasimile sunt de fapt necesare pentru a pierde in greutate.

Cu toate acestea, multe companii alimentare folosesc în mod obișnuit grăsimile trans prin hidrogenarea parțială a peste 35 de ani și nu pot pierde în greutate cis-trans.

Configurația trans ajută la îmbunătățirea gustului, crește durata de valabilitate și este ieftină. Aceste grăsimi trans scad colesterolul bun colesterol HDL și cresc colesterolul rău colesterol LDLcrescând astfel riscul de boli de inimă grăsimea nesaturată vă ajută să pierdeți în greutate accident vascular cerebral.

Grăsimile sănătoase ajută la pierderea în greutate

De asemenea, cauzează creșterea în greutate, ceea ce duce în cele din urmă la diabet și la complicații de sănătate legate de obezitate. Deci, cel mai bine este să evitați alimentele bogate în grăsimi trans. Derulați în jos pentru a arunca o privire asupra celor 15 alimente cu conținut ridicat de grăsimi trans. Prăjituri și plăcinte Shutterstock Prăjiturile și amestecurile de plăcinte conțin o mulțime de grăsimi trans.

Deși pot enumera 0 grăsimi trans, conform regulilor și liniilor directoare, companiilor li se permite să scrie 0 g grăsimi trans dacă conțin 0,5 g grăsimi trans pe porție. Și, după cum știți, nu mulți dintre noi păstrează o singură porție.

Grăsimea saturată ajută la pierderea în greutate

Mai multe porții vă pot face să vă adunați pe grăsimi trans și să duceți la blocaje arteriale pe termen lung. Biscuiți, biscuiți și biscuiți Biscuiții, biscuiții și prăjiturile au toate o textură fulgi. Și majoritatea companiilor alimentare utilizează grăsimi trans pentru a construi textura crocantă pe care o iubim atât de mult. Grăsimile trans cresc durata de valabilitate, ceea ce le permite să vândă produsul pentru o perioadă mai lungă de timp și ajută cumpărătorul să le păstreze luni întregi.

pierderea în greutate a actrițelor bollywood

Faceți biscuiți, fursecuri și biscuiți folosind uleiuri sănătoase și mai puțin zahăr sau un înlocuitor al zahărului rafinat, care sunt mai sănătoși decât cei ambalați.

Margarină, unt, seu și untură Shutterstock Grăsimile animale precum seu și untură și grăsimile lactate precum margarina și untul sunt depozite de grăsimi trans nesănătoase.

O pată de unt conține 0,2 grame de grăsimi trans, dar consumăm mult mai mult unt decât doar o pată pe zi. O lingură de margarină conține 2,1 grame de grăsimi trans, iar seuul și untura sunt grăsimi animale utilizate pentru a face cartofi prăjiți și alte alimente prăjite.

Grasimi nesaturate Din Dictionar Termeni Un tip de grasime lichida la temperatura camerei, care provine din plante, precum: masline, arahide, porumb, floarea-soarelui, soia, sau din peste. Un aport adecvat de grasimi nesaturate contribuie la scaderea colesterolului din sange. Sinonime: acid gras nesaturat [continuare] Atentie la grasimile hidrogenate! Din Articole Generalitati Grasimile hidrogenate, grasimile trans sau cele nesaturate, cum sunt adesea numite, sunt considerate a fi printre cele mai periculoase tipuri de grasimi cu care venim in contact zilnic prin dieta.

La temperaturi ridicate, seuul și untura devin toxice și nesănătoase pentru inima ta. Popcorn cu microunde Popcornul aromat și crocant din filme este un meci făcut în rai. Dar asigurați-vă că nu primiți biletul la cer atât de repede!

ce trebuie sa mananci seara ca sa slabesti

Popcornul, în general, este o sursă excelentă de fibre și vitamine, dar nu popcorn-urile cu microunde sau de film. Așadar, cel mai bine este să evitați consumul de floricele ambalate.

  1. Consumul recomandat de grăsimi Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  2. Lista alimentelor cu grăsimi sănătoase pentru scăderea în greutate Ce alimente conțin multă grăsime.

Sandwich-uri pentru micul dejun Shutterstock Dacă aveți obiceiul de a lua un sandviș ambalat dimineața, probabil că consumați o mulțime de grăsimi trans în prima masă a zilei. Sandvișurile ambalate conțin aproximativ 1 gram de grăsimi trans și au alte ingrediente care conțin uleiuri parțial hidrogenate.

subțire în 3 zile

Așadar, evitați consumul de sandvișuri la micul dejun ambalate. Ia în schimb un castron cu fulgi de ovăz.

În timp ce majoritatea oamenilor încearcă să mențină o dietă echilibrată, pierderea în greutate este susținută prin modificarea consumului acestor macronutrienți. Este important să vă verificați proteinele, grăsimile și carbohidrații pentru a pierde în greutate. Există trei macronutrienți principali care alcătuiesc o dietă standard: carbohidrați, grăsimi și proteine. În unele dintre aceste macronutrienți sunt substanțe nutritive mai specifice. Carbohidrații constau din zaharuri, alcooli de zahăr, amidonuri, fibre solubile și fibre insolubile.

Dar sunt încărcați cu carbohidrați, iar prăjirea profundă în ulei îi face, de asemenea, supraîncărcați cu grăsimi trans. Și dacă aveți cireasă pe ele, probabil că consumați cel mai rău și periculos tip de gogoși. Interziceți gogoșile din dieta dvs.

11 alimente grase pentru a vă ajuta să slăbiți

Bomboane umplute cu cremă Shutterstock Bomboanele umplute cu cremă sunt delicioase și lipicioase. Și fiecare bomboană conține aproximativ 0,5 grame de grăsimi trans. Dar captura este că nu ne oprim la o singură bomboană, nu-i așa?

  • Grăsimile sănătoase ajută la pierderea în greutate | Kondela Magazine
  • Ce ar trebui să mănânce pentru pierderea în greutate
  • Grăsimi saturate pentru pierderea în greutate - Pierdeți în greutate pe tbol
  • Estradiol să piardă în greutate
  • Dss pierdere în greutate
  • 11 alimente grase pentru a vă ajuta să slăbiți - Unt
  • Grasimi nesaturate