Fizic 57 pentru pierderea în greutate


fizic 57 pentru pierderea în greutate

Exercițiu Nu există nicio modalitate de a încetini mâinile timpului și, pe măsură ce îmbătrânești, nu există nicio modalitate dovedită de a opri declinul metabolic. Metabolismul dvs.

fizic 57 pentru pierderea în greutate

Femeile de peste 50 de ani care trebuie să slăbească nu numai că trebuie să controleze caloriile, ci și să crească activitatea, ceea ce a dovedit beneficii pentru sănătate dincolo de slăbire.

Formula de pierdere în greutate Deși știința alimentară este un domeniu de studiu în expansiune rapidă, iar nutriționiștii înțeleg că diferite surse de calorii afectează pierderea în greutate în moduri subtile, există încă o modalitate de a pierde în greutate rivalus burner de grăsime toți cei care tin dieta, tineri și bătrâni: arde mai mult calorii decât consumați.

Acest lucru se obține de obicei printr-o combinație de dietă și exerciții fizice. La vârsta mijlocie târzie, femeile care reduc calorii și adaugă activitate au șanse mult mai mari de succes decât cele care se bazează doar pe dietă, potrivit unui studiu realizat de Karen Foster-Schubert de la Fred Hutchinson Cancer Research Institute din Seattle.

Numere Un kilogram de grăsime este egal cu 3.

fizic 57 pentru pierderea în greutate

Pentru a pierde doar un kilogram pe săptămână, trebuie fie să vă reduceți aportul de calorii, fie să vă creșteți activitatea zilnică cu o medie de de calorii pe zi. Rata maximă de scădere în greutate sigură pentru adulții mai tineri este de 1,5 până la 2 kilograme pe săptămână, dar persoanele în vârstă și cei în vârstă mijlocie târzie trebuie să fie atenți la malnutriție din cauza scăderii activității metabolice.

fizic 57 pentru pierderea în greutate

Un obiectiv sigur pentru adulții mai în vârstă este de o kilogramă pe săptămână. Restricții Adulții mai în vârstă care urmează un program de slăbire ar trebui să echilibreze dieta cu o mulțime de surse de proteine, lactate și fibre și să planifice mese mici de patru până la cinci ori pe zi, mai degrabă decât una sau două mese mari. Pentru a obține beneficiul nutrițional maxim, medicii din toate părțile recomandă limitarea severă a cofeinei și a alcoolului, în timp ce includ surse de fructe și legume bogate în vitamine, minerale și antioxidanți.

fizic 57 pentru pierderea în greutate

Exercițiu În studiul Foster-Schubert, au participat la experiment patru grupuri fizic 57 pentru pierderea în greutate o vârstă medie de 57 de ani. Unul a petrecut șase luni pe un program de dietă și exerciții fizice, altul s-a concentrat doar pe dietă, al treilea s-a concentrat doar pe exerciții fizice și un grup de control nu și-a schimbat obiceiurile zilnice.

fizic 57 pentru pierderea în greutate

După un an, grupul de dietă și exerciții fizice i-a depășit cu mult pe ceilalți în pierderea totală în greutate, scăzând în medie 21 de lire sterline. Combinația de dietă și exerciții fizice nu este eficientă numai la adulții în vârstă pentru pierderea în greutate în condiții de siguranță, ci îmbunătățește și rezultatele la sănătate legate de problemele circulatorii și pulmonare și încetinește rata declinului metabolic, potrivit Help Guide, o organizație nonprofit dedicată educației pentru sănătate pentru oameni de zi cu zi.