Fâie de ardere pentru mezomorfe, Log In to Canvas


Cel mai bun moment pentru a face mișcare este cel mai eficient în ceea ce privește obținerea rezultatelor.

fâie de ardere pentru mezomorfe

Dacă alegeți unul greșit, atunci antrenamentul nu vă va ajuta să vă atingeți obiectivele dorite. Care este cel mai bun moment pentru antrenament? Pentru cresterea in greutate? Când este cel mai bun moment pentru a merge la sală și când să faci exerciții aerobice? Totul depinde de obiectivele urmărite.

DIN CE MORFOTIP EȘTI ?

Ce își dorește o persoană: să-și mențină corpul într-o formă bună, să slăbească sau, dimpotrivă, să câștige? Aceste obiective determină cel mai bun moment pentru antrenament.

Cercetare științifică Oamenii de știință din diferite țări desfășoară în mod constant tot felul de cercetări legate de identificarea celei mai potrivite perioade de timp pentru a face sport. Și unde au ajuns?

fâie de ardere pentru mezomorfe

Cercetătorii americani au declarat că cel mai bun moment pentru exercitarea corpului este determinat de tipul său de constituție.

Oamenii sunt împărțiți în trei tipuri principale: ectomorf, mezomorf, endomorf.

Dacă o persoană aparține celui de-al treilea tip, atunci are un metabolism foarte lent și este mai predispusă să câștige kilograme în plus.

Pentru acest tip de sport, timpul de dimineață este cel mai potrivit.

Exersează și alte părți ale corpului ca să reduci grăsimea de pe coapse 6 exerciții simple pentru acasă care te ajută să arzi rapid grăsimea Cum să faci exerciții pentru stomac plat voluntarii. Problema este totuși că sunt disponibile multe tipuri de pește, iar a ști echivalează pierderea în greutate agită zahărul și ce tipuri de pește este cel mai bine să consumi este esențial pentru ca acestea să funcționeze pentru tine. Laboratorul transparent pentru arderea grasimilor 3. Sfatul specialistului. Nu arunca zațul de cafea!

Aceasta este de la aproximativ 7 la 10 ore. În acest moment, organismul are foarte puțină glucoză și glicogen și este forțat să ia energie prin oxidarea grăsimilor.

Când o persoană este ectomorfă, metabolismul său este foarte rapid și există o predispoziție la fâie de ardere pentru mezomorfe. Pentru acest tip, cel mai bun moment pentru a face mișcare este seara, deoarece corpul are suficientă energie și putere. Și chiar are nevoie de ei la antrenament. Persoanele cu un tip mediu de corp sunt numite mezomorfe.

Metabolismul lor este normal. Nu există tendința de a fi supraponderal și subțire. Acești oameni sunt cei mai norocoși, deoarece pentru ei cel mai bun timp de antrenament poate fi orice: dimineața, după-amiaza și seara.

Totul depinde doar de dorința de a face sport și de bunăstare. Alți oameni de știință din Williamsburg au făcut o serie de experimente, împărțind ziua în patru perioade: 8, 12, 16, 20 de ore. La un anumit moment, mai mulți participanți au efectuat exerciții cu greutate mare.

Trebuie remarcat faptul că mai devreme acești oameni nu mergeau la sport. Experimentul a arătat că exercițiile de forță au fost cele mai eficiente seara.

Cum Să Arzi Grăsimea, Rutina săptămânală de ardere a grăsimilor

Acest lucru se datorează contracției și muncii fibrelor musculare rapide. Acestea sunt cele mai productive în timpul unei sesiuni de antrenament de rezistență seara, când temperatura corpului este puțin mai mare. Un alt motiv important care a fost identificat în timpul acestui studiu este nivelul de testosteron și cortizol. Primul este responsabil pentru creșterea masei musculare.

Rutina săptămânală de ardere a grăsimilor

Al doilea este pentru distrugere. În repaus, nivelul de testosteron este cel mai mare dimineața.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid Rutina săptămânală de ardere a grăsimilor De ce e bine sa slabesti dieta bogată în fibre. Cum arde stomacul gras de burtă cum slabesti mai usor arzător de grăsimi x bun sau rău pentru sănătate. Blocant de grăsime cu rețetă de unde să cumpărați cea mai bună dietă pentru a arde grăsimea din burtă. Cum să-ți slăbești corpul superior cure de slabire rapide. Cum sa slabesti la picioare?

Când antrenamentul este în desfășurare, nivelul său crește mult mai precis după cursurile de seară. Concluzie: Dacă scopul este de a construi masa musculară, atunci este mai bine să vă antrenați seara.

Cel mai bun moment pentru a face un antrenament pentru arderea grăsimilor și pierderea în greutate este dimineața, deoarece nivelurile de cortizol sunt mai mari. Dar totul nu este atât de simplu aici.

You need to have JavaScript enabled in order to access this site.

Acest lucru va fi discutat mai detaliat mai jos. Antrenament timpuriu Când o persoană se trezește foarte devreme, de exemplu la ora 5, simțindu-se plină de energie, atunci antrenamentele timpurii sunt potrivite pentru el. Trebuie doar să țineți cont de temperatura corporală scăzută în acest moment.

Ligamentele și articulațiile nu sunt foarte elastice dimineața, astfel încât cele mai active exerciții nu sunt cea mai bună opțiune.

fâie de ardere pentru mezomorfe

Ei bine, exercițiile de respirație și yoga sunt alegeri excelente. Energia este cheltuită puțin, iar corpul este încărcat cu forță pentru întreaga zi. Ardeți grăsimile de la 7 la 9 Aceste ore de dimineață sunt potrivite pentru arderea grăsimilor și pentru antrenamentul cardio. Nivelul de cortizol în acest moment este ridicat, glicogenul este scăzut, iar corpul ia energie din țesutul adipos.

Antrenamentul de dimineață este cel mai bine realizat timp de cel mult 40 de minute la intensitate medie. Dacă persoana nu are probleme cu tensiunea arterială și inima, puteți crește ritmul și reduce timpul la jumătate.

Trebuie să vă concentrați asupra bunăstării dvs.

Cum să arzi grăsimea din oblicii tăi

Cursuri de aerobic - de la 15 la 16 ore În acest moment, temperatura corpului începe să crească activ și până la patru jumătate atinge vârful său. Acest ceas este perfect pentru activități de fitness active, care includ ciclism, aerobic, dans și alergare. Acestea vor avea un efect benefic asupra procesului de ardere a grăsimilor și vor contribui, de asemenea, la întărirea sistemului respirator și cardiovascular.

Antrenament de înaltă intensitate și forță - între orele și Acesta este momentul cel mai potrivit pentru a vă antrena cu greutăți mari. În aceste ore, trebuie să mergeți la sală sau să faceți antrenamente de intensitate și interval.

fâie de ardere pentru mezomorfe

Au nevoie de multă rezistență. Seara, temperatura corpului este mai ridicată, precum și nivelul hormonilor de testosteron. Toți acești factori au un efect pozitiv asupra puterii. Aceasta crește productivitatea antrenamentului. Antrenament după ora fâie de ardere pentru mezomorfe Au un efect calmant și vindecător, contribuie la formarea unei posturi corecte și frumoase, întăresc straturile musculare profunde, dezvoltă rezistență și flexibilitate și au, de asemenea, un efect pozitiv asupra psihicului.

Concluzie Având în vedere toate cele de mai sus, putem spune că cel mai bun moment pentru antrenament depinde de caracteristicile individuale ale corpului uman, precum și de obiectivele acestuia.

Este de la persoane cu un astfel de tip de fizic, se obțin excelent culturisti. Se pare că natura însăși le-a creat tocmai pentru a da oamenilor frumusețea și puterea corpului uman. Dar merită să ne amintim că grăsimea este, de asemenea, cu ușurință cu mezomorfe, cum ar fi greutatea musculară. Și, în sfârșit endomorphs.

Pentru pierderea în greutate, orele de dimineață sunt cele mai bune, iar cele de seară pentru pomparea mușchilor. Chiar înainte de a începe exercițiile, trebuie să vizitați un medic pentru a afla mai multe despre corp și pentru a vă asigura că nu există contraindicații. Și în timp ce faceți sport, este important să monitorizați nutriția și somnul, deoarece rezultatul va apărea numai cu abordarea corectă a celor trei componente.

fâie de ardere pentru mezomorfe

Dacă cel puțin unul dintre factori este lăsat nesupravegheat, atunci chiar dacă ai ales cel mai bun moment al zilei pentru antrenament, poți fi torturat mult timp cu exerciții, dar totuși rămâi cu greutate excesivă sau, dimpotrivă, insuficientă. Recomandam