Femeile de scufundare a corpului de slăbire. Cele mai bune costume de baie de slăbit pentru femei de dimensiuni mari: orice formă de corp


Despică Pullup-urile și scufundările sunt exerciții gratuite de formare a forței în partea superioară a corpului. Funcționează părți ale corpului opuse, ceea ce înseamnă arde rezervațiile de grăsime, dacă le faceți în același antrenament, tragerile și scufundările lovesc toți mușchii majori ai corpului superior.

femeile de scufundare a corpului de slăbire cum să pierdeți grăsimea subcutanată

Cât de des faceți aceste două exerciții depinde de proiectarea și intensitatea programului. Funcţie Pullup-urile și scufundările sunt exerciții compuse multi-articulare, care vizează mai multe grupuri musculare ale corpului superior. Pullup-urile lucrează în principal latissimus dorsi, cel mai mare mușchi al spatelui.

femeile de scufundare a corpului de slăbire mănâncă bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

Cu toate acestea, vă ajută mai mulți mușchi din spate și brațe, inclusiv capcane, romboizi și biceps. Scufundările vizează umerii, tricepsul și mușchii pieptului.

Femei Intimii

Dacă efectuați o scădere verticală către podea, vă vizați tricepsul mai mult decât pieptul. Dacă te apleci ușor înainte, îți lovești mușchii pieptului mai mult decât tricepsul.

Slabeste Tot Corpul Cu 10 Minute Pe Zi - Rezultate In 30 Zile - Antrenament pentru slabit

Recuperare Recuperarea este un factor important, dar adesea neglijat, al unui program de antrenament de forță de succes. Adaptările pozitive - forță, putere și hipertrofie - apar atunci când vă odihniți, nu când vă antrenați.

femeile de scufundare a corpului de slăbire doar pierderea în greutate

Dacă nu acordați mușchilor suficient timp de recuperare, aceștia nu se pot îmbunătăți și se pot atrofia sau slăbi. Asociația Națională de Forță și Condiționare recomandă ca începătorii să se odihnească cel puțin 48 de ore între antrenamentele pe tot corpul. Elevii avansați, care se antrenează la o intensitate mai mare, ar trebui să se odihnească 72 de ore între antrenamentele care vizează același grup muscular, dar pot antrena alte grupe musculare între timp.

femeile de scufundare a corpului de slăbire vw mk3 pierdere în greutate

Frecvență Dacă faceți trageri și scufundări în același antrenament, nu ar trebui să le faceți în zile consecutive. Ați lucra același grup muscular două zile la rând și nu le veți oferi mușchilor timpul necesar de recuperare.

femeile de scufundare a corpului de slăbire lyrica pierdere în greutate efecte secundare

În femeile de scufundare a corpului de slăbire de intensitatea antrenamentului, așteptați 48 până la 72 de ore înainte de a efectua antrenamentul și încercați din nou. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât mai mult timp necesită corpul pentru a-și reveni complet.

Cât de des ar trebui să fac pull-uri și scufundări?

Despică Dacă faci trageri și scufundări în zile separate, le-ai putea face aproape zilnic. Ați lucra pieptul, tricepsul și umerii într-o zi, apoi ați lucra spatele și bicepsul a doua zi. Mușchii tăi de tragere se odihnesc în zilele în care faci scufundări și invers. Cu toate acestea, corpul ca unitate necesită o perioadă de recuperare, nu doar mușchii individuali.

femeile de scufundare a corpului de slăbire cum să ardeți grăsime în 15 zile

Dacă efectuați scufundări sau trageri în fiecare zi, în cele din urmă vă veți slabit emag de corp. Aruncați o zi de recuperare după fiecare două antrenamente pentru a evita supraîntrenarea și inversarea tuturor progreselor.

Stilul de viață pasiv. Consumul de alcool. Utilizarea zahărului și a făinii. Obiceiuri proaste.