Dieta 16/ 8, Cum funcţionează?


Timp estimat de citire: 4 minute, 16 secunde Dieta de 8 ore a devenit atat de populara intr-un timp foarte scurt pentru ca este simpla, eficienta si iti permite sa te bucuri de alimentele tale preferate — ce-i drept, intr-o masura mica. Dar este mult mai savuroasa decat o dieta extrem de stricta, care te lasa cu multe kilograme in plus din cauza efectului yo-yo, dar si cu o senzatie de frustrare.

  • Dieta Nr.
  • Dieta Cum se ţine, meniu şi câte kilograme poţi slăbi, Ce este Dieta Mimicking de Post?
  • Pierdere în greutate spell hoodoo
  • Semne de pierdere în greutate inexplicabilă
  • Căile naturale pierd rapid grăsimea
  • Pierderea și câmpul de pierdere în greutate

Miraculoasa sau nu, dieta te va ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 6 saptamani! Programeaza-ti mesele intr-un interval de 8 ore pe zi Cea mai importanta regula a dietei, asa cum sugereaza si denumirea, este ca trebuie sa iti programezi toate mesele intr-un interval de găsiți puterea de a pierde în greutate ore pe zi.

Spre exemplu, iti poti programa mesele intre oreledar asta inseamna sa intarzii ora micului dejun pana la inceperea intervalului orar permis. Dieta respecta teoria conform careia organismul uman are nevoie de perioade de consum alimentar, urmate de perioade de post. Practic, consumi toate caloriile de care ai nevoie in acel interval de 8 ore, dupa care organismul tau are timp sa se regenereze in timpul celor 16 ore in care nu ai voie sa mananci nimic.

Intervalul orar in care mananci poate fi ajustat in functie de programul tau si poate fi diferit in fiecare zi a saptamanii. Totusi, autorii dietei recomanda dieta 16/ 8 incepi treptat, cu 3 zile de dieta pe saptamana si sa cresti numarul, ajungand la 7 zile dieta 16/ 8 dieta pe saptamana.

Dieta 16:8 – ce este şi ce beneficii are pentru sănătate

Mananca ceea ce iti place Chiar daca nu exista alimente interzise in aceasta dieta, asta nu inseamna ca poti manca mai mult decat ai nevoie si este esential sa pastrezi portiile in limite decente. Te poti rasfata cu o prajitura sau o felie de pizza din cand in cand in intervalul orar de 8 oreceea ce este oricum spectaculos pentru o dieta, insa trebuie sa-ti alimentezi organismul cu ceea ce iti face bine, precum alimente bogate in vitamine si minerale.

De asemenea, autorii dietei iti ofera si o mini-lista cu 8 tipuri de alimente ce fie sunt foarte sanatoase, fie contribuie la arderea grasimilor, dintre care poti alege dupa bunul plac. Alimente care te ajuta sa slabesti repede: Alimente bune pentru sanatatea ta: 1.

Cu dieta in 8 ore mananci tot ce iti place!

Oua si carne slaba 1. Zmeura si alte fructe de padure 2. Iaurt si alte lactate degresate 2. Mere, portocale si alte fructe 3. Alune, nuci si alte tipuri de oleaginoase 3. Cereale integrale inclusiv quinoa 4.

Dieta pe intervale 16/8: de ce toată lumea este obsedată de ea - Om Activ

Fasole si alte leguminoase 4. Spanac si alte legume cu frunze verzi — Limiteaza consumul de: carbohidrati rafinati produse de patiseriezahar, paine alba, orez, paste, grasimi saturate, siropuri cu un continut mare de fructoza, alcool.

dieta 16/ 8

Dieta perfecta pentru cei carora nu le place… sa tina dieta! Regulile foarte stricte de masa, obisnuite in alte diete, nu se aplica in acest caz.

Dieta 16/8 - cum functioneaza, ce se consuma, ce avantaje are - Doctor Menci

Din contra, autorii iti permit sa sari peste mese, sa trisezi din cand in cand, atat timp cat o faci in intervalul orar de 8 ore. Asa cum stii deja, chiar daca acest lucru iti este permis, inceperea unei noi diete este o ocazie excelenta de a incepe sa mananci sanatos si sa incluzi in meniul tau zilnic alimente cat mai nutritive.

Autorii iti recomanda sa faci 8 minute de miscare in fiecare zi, fiind un bun inceput pentru dieta 16/ 8 la sedentarism. Exemplu de meniu pentru o dieta 16/ 8 Partea buna este ca iti poti alege orice interval orar si, in functie de preferinte si de programul tau, poti transforma oricare dintre mese in masa principala a zilei. Poti alege sa-ti incepi ziua cu un mic dejun bogat sau, dimpotriva, nu-ti place sa mananci consistent dimineata si preferi o cina indestulata.

Sa presupunem ca alegi intervalul orar Ora 7: La trezire, bea un pahar mare cu apa.

Poti manca abia la ora 10, cand incepe intervalul orar permis. Ora Fa miscare timp de 8 minute. Ora Poti incepe sa mananci.

dieta 16/ 8

Exemple: un shake, bacon si oua, un sandvis sau iaurt cu fructe. Ora Acum poti lua pranzul.

dieta 16/ 8

Exemple: sandvis cu sunca, salata si rosii, salata de somon cu quinoa, sandvis cu pui la gratar sau sandvis cu vita si rosii. Ora Este un moment bun pentru o gustare. Exemple: felii de mar cu unt de dieta 16/ 8, branza cu biscuiti sarati sau un ciorchine de struguri cu o mana de migdale.

dieta 16/ 8

Orele Este ultima masa a zilei, asa ca asigura-te ca mananci consistent. Exemple: friptura la gratar cu cartofi copti, peste la tigaie cu broccoli sau paste cu somon. Te poti rasfata cu o cupa de inghetata cu fructe de padure proaspete presarate deasupra.

Dieta pe intervale 16/8: de ce toată lumea este obsedată de ea - Om Activ

Seara: O ceasca de ceai de menta. Ceaiul iti taie pofta de mancare si il poti bea cald sau rece, dupa cum preferi. Rezultatele dietei pot varia in functie de starea dvs. Inainte de a incepe orice dieta, va rugam sa consultati medicul.