Cum să slăbească grăsimea interioară a coapsei. 7 TRUCURI pentru a da jos toată GRĂSIMEA de pe COAPSE în doar 3 ZILE


Timp estimat de citire: 5 minute, 38 secunde Când vine vorba de subțierea coapselor, scopul trebuie să fie scăderea procentului de grăsime corporală.

  • Cum îmbunătățiți coapsa interioară cu antrenament de biciclete?
  • Eco slim md parers
  • Comentează Zona coapselor este una dintre cele mai problematice zone ale femeilor în ceea ce privește pierderea în greutate.

Nu prea poți slăbi doar într-o zonă anume, chiar dacă unii pretind acest lucru. O musculatură bine lucrată înseamnă mai puțină grăsime și un contur al corpului mai atrăgător.

76 comentarii despre „Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci)”

În plus, înseamnă și o creștere a ratei metabolismului bazal, dat fiind că mușchii ard de trei ori mai multe calorii decât grăsimea, chiar și atunci când dormim. Exercițiile care vizează musculatura zonei inferioare a corpului, inclusiv coapsele, sunt de mare ajutor în acest sens.

Îți propunem în continuare câteva dintre cele mai eficiente. Exercițiul 1: Genuflexiunile Poate părea banal, însă este unul dintre cele mai bune exerciții pentru partea inferioară a corpului.

la dieta del huevo

Așa că nu ezita să-l incluzi în programul tău de remodelare a coapselor. În plus, este un exercițiu versatil.

Exercițiul 1: Genuflexiunile

Îl poți face doar cu greutatea corpului sau folosind diverse accesorii, pentru a-l face mai dificil: cu câte o ganteră în fiecare mână, un kettlebell cu ambele mâini sau o minge de fitness. Cum se face: Stai drept cu picioarele îndepărtate la lățimea umerilor; Pentru varianta clasică, fără greutăți, poți ține brațele în față, pentru echilibru; Cu spatele drept, privirea înainte, implicând musculatura trunchiului, flexează genunchii și coboară lent până când coapsele ajung paralele cu podeaua; Pentru a nu forța articulațiile, ai grijă ca genunchii să nu depășească linia degetele de la picioare; Revino la fel de lent în poziția inițială; Efectuează 10 până la 15 repetări.

Variațiune: genuflexiuni la perete Wall squats Se procedează ca la genuflexiunea clasică, doar că aici trebuie să menții spatele lipit de perete. Se începe stând cu spatele la perete, picioarele îndepărtate la nivelul umerilor, la o distanță de circa un pas de perete.

Articole recomandate din categoria Exercitii pentru slabit

Din această poziție, se coboară în genuflexiune, fără a dezlipi spatele și bazinul de perete. Când genunchii formează un unghi de 90 de grade, oprești coborârea și menții poziția timp de secunde, apoi te ridici.

Cum apar ele şi cum pot fi eliminate? Principala misiune a organismului unei femei este să dea naştere copiilor.

Repetă de ori. Exercițiu 2: Genuflexiunile plié Inspirat din balet, cum să slăbească grăsimea interioară a coapsei exercițiu se lucrează în mod expres interiorul coapselor, locul de unde grăsimea dispare cel mai greu.

Grăsime pe picioare: aceste 9 trucuri pentru a scăpa de ea

Cum se face: Începe din poziția de genuflexiune deschisă, cu picioarele mai îndepărtate de lățimea umerilor și vârfurile orientate pe diagonală către exterior; Din această poziție, cu mâinile sprijinite pe șolduri, coboară bazinul până când coapsele ajung cum să slăbească grăsimea interioară a coapsei fie paralele cu solul; Ridică-te ușor pe vârfuri și menține această poziție timp de 10 secunde, apoi revino la poziția de start; Repetă exercițiul de ori.

Exercițiul 3: Genuflexiunile sumo cu săritură Pe lângă faptul că-ți solicită întreaga musculatura a coapselor și în special zona interioară a acestora, exercițiul arde cu spor caloriile.

mesele de 7 zile pentru a pierde în greutate

Este un super exercițiu cardio! Cum se face: Stai drept, cu picioarele depărtate mai mult decât lățimea umerilor și vârfurile picioarelor orientate în exterior; Flexează genunchii, coborându-ți coapsele până când acestea trec puțin de unghiul de 90 de grade pe care îl formează cu gambele; Din această poziție sari, apropiindu-ți, apoi îndreptându-ți picioarele pentru a ateriza în genuflexiune sumo; Repetă de cel puțin 10 ori. Exercițiul 4: Fandările laterale Este un exercițiu care lucrează intens zona exterioară a coapsei.

CUM SĂ scăpăm de grăsimea interioară

De asemenea, ajută foarte mult la îmbunătățirea echilibrului. Cum se face: Stați cu picioarele puțin mai late decât lățimea șoldului.

alăptarea și scăderea în greutate suplimente

Cu corpul înălțat, nucleul cuplat și ochii orientați spre înainte, faceți un pas larg spre dreapta și ghemuiți-vă în jos. Stai cu spatele drept, picioarele ușor îndepărtate, privirea înainte și mâinile în fața pieptului. Fă un pas mare în lateral cu piciorul drept, în timp ce piciorul stâng rămâne pe loc; Coboară corpul, până când coapsa dreaptă este paralelă cu podeaua.

  • Într-o lună în care pierzi grăsime pe interiorul coapselor, sunt foarte.
  • Cum de a arde fat fat fat
  • Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei plus ce să nu faci Ultima actualizare 21 MAICum scapi de grăsimea interioară a coapsei - acea mică zonă încăpățânată care pare să se lipească indiferent de ceea ce faci?

Încearcă să nu îndoi genunchiul stâng; Menține poziția preț de câteva secunde, apoi revino la poziția inițială, ținând spatele drept și abdomenul încordat; Repetă mișcarea, alternând laturile, de 12 până la 16 ori. Exercițiu 5: Mersul cu banda elastică Banded Walk Este un exercițiu excelent pentru musculatura șoldurilor și coapselor, dar și a fesierilor. Cu alte cuvinte, a întregii zone în care se cantonează adesea țesutul adipos.

este un sfeclă bun pentru pierderea în greutate

Folosind banda elastică, crește intensitatea efortului și eficiența exercițiului. Alege o bandă suficient de rezistentă cât să-ți provoace partea inferioară a corpului, dar care să-ți permită totuși să faci câțiva pași în lateral fără o dificultate deosebită.

  1. 7 TRUCURI pentru a da jos toată GRĂSIMEA de pe COAPSE în doar 3 ZILE – EDA MAGAZINE
  2. Cum să pierdeți în greutate 65 kg
  3. Pentru a scapa de grasimea de pe interiorul coapselor este nevoie, pe langa dieta, de exercitii speciale care sa lucreze fix muschii din acea zona.
  4. Под главной клавиатурой была еще одна, меньшего размера, с крошечными кнопками.
  5. Scapă de grăsimea din interiorul coapselor cu doar câteva exerciții simple: Meniu cont utilizator
  6. Schimbul de sănătate își pierd greutatea
  7. Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard
  8. Pierdeți grăsimea pe coapsele interne într-o lună 2

Cum se face: Fixează banda elastică în jurul gleznelor și îndepărtează puțin picioarele Flexează ușor genunchii și din această poziție mergi în lateral fără a-ți lăsa picioarele să se atingă Efectuează 10 pași mari sau cât îți permite spațiul într-o singură direcție, apoi tot atâția pași înapoi, până la punctul de plecare. Repetă de cel puțin ori.

produse naturiste pentru slabit de la hofigal

De data aceasta banda elastică se fixează deasupra genunchilor, iar pașii se fac înainte, nu în lateral. Se pornește din poziția de ușoară genuflexiune și se pășește în față, ținând picioarele îndepărtate la lățimea umerilor.

stați ups pentru a pierde grăsimea de burtă inferioară

Se revine la punctul de plecare, pășind înapoi. Se repetă de câteva ori.