Cum să pierdeți grăsimea în fiecare săptămână


Asta înseamnă că este timpul să vă concentrați asupra nutriției și să vă pierdeți câteva kilograme.

cum să pierdeți grăsimea în fiecare săptămână

Veștile bune? Nu trebuie să te înfometezi pentru a te rupe - dar trebuie să fii atent la ce și cât mănânci.

cum să pierdeți grăsimea în fiecare săptămână

Cheia pentru un plan de dietă rupt este reducerea caloriilor, obținând în același timp echilibrul corect al nutriției, care vă va ajuta să pierdeți grăsime și să vă mențineți mușchiul câștigat din greu. Taie-ți caloriile Când vine vorba de slăbit, medicii recomandă un ritm sănătos de aproximativ una până la două kilograme pe săptămână. Potrivit unei revizuiri din mai publicată în Jurnalul Societății Internaționale de Nutriție Sportivă JISSNscăderea aportului zilnic de calorii cu aproximativ de calorii ar trebui să vă ajute să pierdeți aproximativ un kilogram în fiecare săptămână.

cum să pierdeți grăsimea în fiecare săptămână

Cu toate acestea, nevoile dvs. Dacă nu slăbești sau slăbești prea repede, este posibil să fie nevoie să scazi sau să adaugi până la de calorii zilnice, respectiv.

cum să pierdeți grăsimea în fiecare săptămână

Când restricționați caloriile, faceți cele mai nutritive alegeri alimentare pentru a vă asigura că satisfaceți nevoile corpului în vitamine și minerale. O dietă sănătoasă, sfâșiată, ar trebui să includă surse slabe de proteine, cum ar fi păsările de curte, peștele, albușurile de ou și tofu.

cum să pierdeți grăsimea în fiecare săptămână

De asemenea, ar trebui să vă propuneți să încorporați fructe și legume, cereale integrale și lactate cu conținut scăzut de grăsimi.