Cum să pierdeți greutatea pe miezul dvs


Pagina principala Pierde greutatea, nu laptele tău: Cum să slăbești în timpul alăptării Una dintre cele mai frecvente întrebări care mi se pun în mod constant este dacă antrenamentul și regimul alimentar vă vor afecta aprovizionarea cu lapte în timpul alăptării.

Răspunsul scurt? Nu deloc.

cum să pierdeți greutatea pe miezul dvs este săriți bine pentru a arde grăsimea burtă

Cu toate acestea, ceea ce nu faceți vă poate afecta aprovizionarea cu lapte. Cele mai frecvente motive pentru uscarea laptelui sunt: Nu mănânci suficiente calorii. Nu rămâneți hidratat pe tot parcursul zilei.

cum să pierdeți greutatea pe miezul dvs sfaturi pentru a pierde în greutate după 45

Nu este suficient de pompat sau hrănit. Stresându-te prea mult.

După cum puteți vedea, antrenamentul și dieta nu fac parte din raționamente, dar efectele antrenamentului și a dietei ar putea altera oarecum aprovizionarea dvs. Urmează un plan alimentar echilibrat. Dacă încercați să faceți scara să se miște în timp ce alăptați, va trebui să vă concentrați asupra consumului curat - nu mai puțin.

Program de avansare în greutate de 4 săptămâni

Planul meu de alimentație curată de 4 săptămâni este perfect pentru mamele care alăptează și mulți au avut mult succes cu el! Iată un eșantion din ceea ce aș putea mânca într-o zi obișnuită, încerc să am ceva la fiecare 2 ore.

De asemenea, sunt întrebat cu privire la suplimentele și care sunt sigure pentru mamele care alăptează. Iată ce iau și este absolut sigur! În primul rând, trebuie să aveți un bun multivitamin. De asemenea, vă va ajuta să acoperiți orice bază pentru dvs.

8 greșeli obișnuite de dietă care vă împiedică să pierdeți în greutate

Folosesc zer natural MRM, care este complet natural și nu este umplut cu toate acele substanțe chimice norocoase pe care le găsești în majoritatea pulberilor din zer. Această proteină este, de asemenea, sigură pentru mamele care alăptează.

cum să pierdeți greutatea pe miezul dvs pierderea de grăsime combină

În al treilea rând, un supliment de ulei de pește este perfect pentru dvs. Este sigur pentru alăptare și îmi place să știu că îmi ajută copilul. În al patrulea rând, un supliment de calciu este o idee minunată pentru mamele care alăptează! Majoritatea produselor lactate conțin mult calciu și îl puteți obține și din broccoli, fasole coaptă și câteva nuci. În cele din urmă, un BCAA opțional, dar bun pentru recuperarea antrenamentului și construirea mușchilor în timpul sarcinii.

BCAA sunt elementele de bază ale mușchilor și ajută la reducerea durerii musculare după un antrenament, crescând totodată puterea.

cum să pierdeți greutatea pe miezul dvs pierderea în greutate provoacă ibs

Rămâi hidratat. Ai nevoie de apă pentru a face lapte, deci are sens să rămâi hidratat. Când vine vorba de slăbire, de multe ori sete este confundată cu foamea, așa că beți un pahar înainte de fiecare masă. Unul dintre modurile mele preferate de a-mi reaminti să beau mai multă apă cum să pierdeți greutatea pe miezul dvs prin aceste sticle mici drăguțe de urmărire a apei, cu cuvinte motivaționale pe ele.

Cum să pierdeți în greutate De ce MIEZUL DE DEJUNE ESTE atât de IMPORTANT PENTRU A PIERDEA GREUTATE

Le puteți verifica aici. Găsiți un plan de antrenament eficient. Cei mai mulți dintre clienții mei care alăptează adoră programul meu de antrenament acasă de 12 săptămâni, deoarece a fost creat special pentru mama postpartum! Vă împinge și vă provoacă să vă ștergeți corpul postpartum, dar nu vă SCURĂ și nici nu vă stresează corpul. Prin urmare, laptele dvs.

Cum să slăbești în somn: nutriționistul a descoperit nuanțe importante

De asemenea, antrenamentele durează aproximativ 20 de minute și toate pot fi făcute direct din confortul propriei case. Ascultă-ți corpul. Nimeni nu-ți cunoaște corpul ca și TINE, așa că ascultă. Dacă simți că laptele tău se usucă sau ceva nu este în regulă, atunci oprește-te și ia-l ușor. Mănâncă destule calorii. Puteți mânca cu un deficit caloric în timpul alăptării, dar trebuie să țineți cont de caloriile cheltuite pentru a face lapte.

Măsurați consumul de calorii și pierdeți în greutate cu un deficit de calorii fără dietă

Corpul tău folosește între și de calorii aproximativ pe zi producând laptele matern și, de asemenea, dacă mănânci prea puține calorii, poate cauza ca corpul tău să se țină de grăsime. De exemplu, dacă calculați nevoia dvs. Dacă nu puteți ajunge la o sală de gimnastică și trebuie să vă antrenați de acasă, încercați noul meu Ghid pentru corp puternic, care cum să mănânci ovăz pentru pierderea în greutate femeile ocupate din întreaga lume să intre în cea mai bună formă a lor vreodată.

cum să pierdeți greutatea pe miezul dvs declarația obiectivului de pierdere în greutate

Până la nici un echipament necesar pentru majoritatea mișcărilor!