Cum să ardeți 10 kilograme de grăsime


Antrenament de forță Pierderea grăsimii stomacale este o dorință comună pentru oricine dorește să îmbunătățească fizicul. În timp ce nu vă puteți viza grăsimile stomacale, puteți utiliza zilnic o dietă sănătoasă, activitate aerobă care arde grăsime și antrenament de forță pentru a reduce nivelul total de grăsime corporală.

Pe măsură ce pierdeți excesul de grăsime corporală, greutatea pe stomac va începe să dispară.

cum să ardeți 10 kilograme de grăsime

Pierderea în greutate sănătoasă are loc în proporție de una până la două kilograme pe săptămână, permițându-vă să ardeți 10 kilograme de grăsime stomacală în cel puțin cinci săptămâni. O dietă curată încorporează alimente bogate în nutrienți, cu conținut redus de grăsimi, zaharuri adăugate și sodiu. Pentru a pierde până la un kilogram de grăsime pe săptămână, va trebui să pierdeți 3.

Mâncați cu de calorii mai puțin pe zi pentru a atinge acest obiectiv.

Cum să arzi 10 kilograme de grăsime

Încercați să mâncați fructe și legume pentru gustări, înlocuiți băuturi cu sodă și zahăr cu apă și mâncați mai des mese mai mici, pentru a evita mâncarea în timpul mesei. Prin activitatea fizică corpul tău arde calorii ca energie și va duce la pierderea mai multă grăsime în stomac.

La fel ca dieta, dacă lucrați pentru a arde cel puțin de calorii prin exerciții aerobice în fiecare zi, puteți pierde până la un kilogram de grăsime pe săptămână.

cum să ardeți 10 kilograme de grăsime

Selectați activitățile de care vă bucurați și ardeți o rată mare de calorii pe oră. Exerciții precum alergarea, înotul, ciclismul, racheta și aerobicul în trepte sunt activități aerobe benefice. Atunci când corpul are mai multă masă musculară, este capabil să ardă calorii într-un ritm mai rapid și va arde mai multe calorii după activitatea fizică. De două până la trei ori pe săptămână vă antrenați brațele, picioarele, umerii, pieptul și spatele.

Vizați-vă mușchii abdominali și coborâți spatele de trei-patru ori pe săptămână pentru rezultate maxime.

Pierde 10 grăsime corporală

Crunch-ul bicicletei vă angajează oblicii - părțile laterale - și partea din față a stomacului. Întindeți-vă pe spate, ridicați ambele picioare de pe sol, așezați-vă mâinile în spatele capului, alternând atingându-vă cotul opus până la genunchiul opus pe fiecare parte și repetați pentru 10 până la 15 repetări.

cum să ardeți 10 kilograme de grăsime

Bailerul de fân este un alt exercițiu abdominal care vă implică întreaga secțiune, împreună cu spatele inferior. Rămâneți în poziție verticală, țineți o cum să ardeți 10 kilograme de grăsime de medicament sau gantera cu ambele mâini la nivelul șoldului drept, țineți-vă brațele drepte de-a lungul întregului exercițiu, ridicați greutatea în sus și pe tot corpul, opriți-vă când greutatea este chiar peste nivelul umerilor, repetați 10 până la 12 repetări și apoi finalizați pe partea opusă.