Culturistul pierde grăsime, CUM CULTURISTII PIERD GREUTATEA RAPID - CUM SĂ CÂȘTIGI MUȘCHI - 2021


Ce trebuie sa mananci pentru a pierde din grasime

Dieta de culturism pentru femei Fie că sunteți culturist pentru a concura sau doar ca un hobby pentru a vă construi fizicul, culturistul pierde grăsime avea nevoie de o dietă de culturism pentru femei. Dietele culturistelor feminine sunt ușor diferite de cele pentru bărbați în ceea ce privește aportul de calorii și nutrienți. Stilul de viață și dieta culturismului Universitatea din Delaware explică faptul că obiectivul culturismului este de a maximiza masa musculară a corpului și de a pierde cât mai multe grăsimi corporale.

Antrenamentele tipice implică efectuarea de mai puține repetări cu greutăți mai mari și menținerea unei bătăi constante a inimii, cu scopul de a vă descompune încet și de a vă reconstrui fibrele musculare, astfel încât acestea să poată crește, notează Universitatea din Delaware.

Acest proces este cunoscut sub numele de hipertrofie musculară. Oamenii tind să se gândească la culturism ca la o activitate limitată la sala de sport; cu toate acestea, este mai mult un stil de viață.

culturistul pierde grăsime

O parte importantă a acestui stil de viață presupune să vă asigurați că obțineți nutriția potrivită pentru a vă ajuta să vă antrenați și să vă construiți masa musculară.

Aspectul nutrițional al acestui stil de viață culturistul pierde grăsime ceva pe care trebuie să-l lucrați zi de extract de fasole ecologic, de mai multe ori pe zi, de fapt, deoarece mâncați mai multe mese pe zi.

CUM CULTURISTII PIERD GREUTATEA RAPID - CUM SĂ CÂȘTIGI MUȘCHI - 2021

A te odihni din plin, a evita fumatul, a reduce consumul de alcool și a fi complet dedicat și dedicat obiectivelor tale sunt câteva dintre celelalte cerințe ale acestui stil de viață. Cu siguranță nu este pentru cei slabi!

În lumea exterioară, poate părea de parcă culturistii posedă genetici norocoase sau cumva sfidează regulile de pierdere în greutate. În realitate, culturistii urmează o abordare bine orchestrată și detaliată pentru a pierde rapid în greutate. Pierderea în greutate implică o abordare strategică pentru culturisti. Când se apropie o competiție, el reduce semnificativ caloriile. Campionul canadian de cultură naturală Mike Kwao spune că tăierea caloriilor este crucială pentru a pierde grăsime.

Factori care afectează dietele culturistilor de sex feminin Motivul pentru care dietele culturistelor feminine diferă de dietele culturistilor masculini este că corpurile femeilor sunt construite diferit.

American Council on Exercise ACE explică faptul că anumiți factori genetici și hormonali pot afecta cât de eficient femeile sunt capabile să construiască mușchi. Testosteronul, de exemplu, este un hormon cheie atunci când vine vorba de construirea mușchilor și, din moment ce bărbații tind culturistul pierde grăsime aibă mai mult din el decât femeile, construirea mușchilor le poate fi mai ușoară.

Se spune ca barbatii pot procesa maxim de calorii la o singura masa, pe cand femeile se invart in jurul sumei de Desigur, exista si exceptii de la aceasta regula in functie de metabolsimul fiecaruia, insa limitele cam pe acolo se situeaza.

Cu toate acestea, ACE clarifică faptul că credința obișnuită că femeile nu pot construi mușchi, deoarece nu au la fel de mult testosteron ca bărbații, este doar parțial adevărată. În realitate, modul în care răspunzi la exerciții depinde de ADN-ul tău.

culturistul pierde grăsime

ACE spune că machiajul tău genetic influențează ce tipuri de fibre musculare ai și cum sunt distribuite în corpul tău. Genele dvs. Femeile care sunt mezomorfe tind să fie mai musculare, endomorfele sunt mai curbate, iar cele care se încadrează în categoria ectomorfului au de obicei o construcție mai subțire și mai liniară.

Tipul de corp vs pierderea de grăsime, Fresh articles

ACE notează că femeile care sunt mezomorfe sunt capabile să construiască mușchi mult mai repede decât ectomorfii, chiar dacă urmează rutine identice de antrenament de forță. Femeile endomorfe, pe de altă parte, trebuie să piardă grăsimea corporală pentru a putea vedea schimbări în forma sau dimensiunea fizicului lor ca urmare a antrenamentului de forță.

În afară de afectarea tipului de rutină de exerciții fizice pe care ar trebui să îl urmați, tipul corpului și modul în care corpul dumneavoastră construiește mușchi și stochează grăsime va afecta și dieta.

Prin urmare, dietele de culturism pentru femei trebuie să țină cont de acești factori. De exemplu, o femeie endomorfă cu un procent mai mare de grăsime corporală va avea cerințe dietetice diferite față de o femeie mezomorfă care are un culturistul pierde grăsime mai scăzut de grăsime corporală, dar mai multă masă musculară.

Deși este posibil să aveți deja un antrenor de fitness, ar trebui să încercați să vizitați și un dietetician înregistrat sau un nutriționist sportiv, pentru un plan de masă adaptat tipului dvs. Dieteticianul sau nutriționistul dvs.

Dieta culturist feminin

De asemenea, este posibil să aveți nevoie de acces la alți profesioniști din domeniul sănătății, deoarece afecțiuni precum tulburările de alimentație, dismorfia musculară, dependența de exerciții fizice și utilizarea medicamentelor care îmbunătățesc performanța și aspectul sunt frecvente în rândul culturistilor, potrivit unui studiu publicat în numărul iulie-august al Jurnalul Harvard Review of Psychiatry.

On-Season vs.

  1. Pagina principala Cum să arzi grăsimile ca un culturist fără pierderi musculare!
  2. Он смотрел на приближающиеся огни центра города и молил Бога, чтобы он дал ему добраться туда живым.
  3. Бринкерхофф не уходил с дороги.

Off-Season Un mic studiu publicat în Jurnalul Societății Internaționale de Nutriție Sportivă în august se afirmă că culturismul, în special culturismul competitiv, are două faze sau anotimpuri. Cunoscute sub extrasezon și pe sezon, acestea se caracterizează prin diferite rutine de dietă și exerciții.

Cum să arzi grăsimile ca un culturist (fără pierderi musculare!)

Conform studiului, faza din afara sezonului, cunoscută și sub numele culturistul pierde grăsime faza de încărcare sau uneori ca faza de recuperare, se caracterizează printr-o dietă bogată în calorii și bogată în proteine, care oferă suficientă energie și nutriție pentru a vă construi masa musculară. Faza de pe sezon, cunoscută și sub numele de faza de tăiere, este întinderea care duce la competiții de culturism.

În timp ce sportivii și sportivii sunt judecați mai degrabă pe baza performanței lor fizice decât pe aspectul lor, culturistii sunt evaluați pe baza unor factori estetici precum dimensiunea și proporția mușchilor lor și aspectul unei grăsimi corporale minime. Autorii studiului remarcă faptul că faza de culturistul pierde grăsime se caracterizează prin diete bogate în proteine, cu restricții calorice, combinate cu exerciții cardio și antrenament de rezistență. Culturistii reduc caloriile și își cresc activitatea fizică în această perioadă pentru a-i ajuta să elimine grăsimea corporală fără a pierde nicio masă musculară, astfel încât să poată prezenta fizici cizelați.

culturistul pierde grăsime

Numărul de calorii de care aveți nevoie pe zi depinde dacă vă aflați în faza de încărcare sau în faza de tăiere. În timp ce ambele faze necesită diete bogate în proteine, faza de încărcare necesită un aport total de calorii semnificativ mai mare decât faza de tăiere.

Estimarea cerințelor dvs.

Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist? Tipul de corp vs pierderea de grăsime, Fresh articles Diferitele tipuri de corp în combinație cu culturismul: cineva poate deveni un bun culturist? Aveți o talie relativ îngustă; Ai puțină grăsime corporală; Corpul tău se simte greu; Tu ești puternic. Tipul corpului 3: Endomorf În timp ce un ectomorf ar putea, în teorie, să mănânce orice dorește, endomorful nu poate. Metabolismul lent al endomorfului asigură că acestea câștigă masă grasă la cel mai mic grad.