Câte burpee pentru pierderea de grăsimi. Cum sa faci un burpee


În primul rând, aș vrea să vă spun: Trebuie să vă schimbați mai întâi atitudinea față de exercițiu.

pierde ceai de slăbire a grăsimilor

În loc să vă simțiți plictisitor, încercați să faceți distracție. Oricum, de ce să nu încercați acest set de antrenamente pentru 5 până la 7 seturi și să faceți doar o odihnă de 1 minut după ce fiecare set este corect și complet făcut.

lamai fierte pentru slabit

NOTĂ: Nu există restul între antrenamente. Repetați întreaga antrenament de cel puțin 3 seturi la 4 seturi apoi crește treptat la 6 seturi la 7 seturi.

The Navy SEALs Workout

NOTĂ: Nu există restul între antrenament. Completați întregul set, apoi luați restul de 2 minute. Odată ce vă obișnuiți, creșteți Sprintul, Burpees și Squats cu Jump, cum ar fi de exemplu: de metri Sprint alerga ca NU iad mâine 20 Burpees 40 Squats cu Jump apoi luați 2 minute de odihnă și repetați cel puțin 3 seturi la 4 seturi și așa mai departe.

cum să mănânci și să mai piardă în greutate

Amintiți-vă: NU există restul între antrenament. Completați mai întâi întregul set, apoi faceți o odihnă de 2 minute.

Cum de a face un burpee și beneficiile burpees pentru pierderea de grăsime

După ce ați terminat formarea, întindeți-vă apoi întoarceți-vă acasă. În cazul meu, eu mănânc Banana înainte de antrenamentul meu. Si eu imi aduc si banana in cazul in care la pierderea în greutate într o săptămână este foame in timpul antrenamentului meu. Încercați să faceți antrenamentul de cel puțin 3 până la 4 ori pe săptămână.

ardeți cardul de goluri de grăsime

În cazul meu, fac următoarele: Prima zi: lungă durată, pentru o distanță de aproximativ 8k până la 10k sau mai mult. A doua zi: odihna Ziua a treia: formare combo Burpeers, Climbers, Pushups, Squats, High Genes Ziua a 4-a: Antrenamentul de bază nu se face o plimbare, o scufundare, o scufundare, o scobitură este un antrenament ușor de scurtă vreme, pentru a servi ca odihnă Ziua a 5-a: Formare Combo Sprint, Burpees, Squats și Sprint Ziua a 6-a: odihniți-vă faceți-vă miezul casei sau orice altceva A șaptea zi: odihnește-te îți faci miezul casei sau orice altceva O dieta Mâncați micul dejun sănătos.

Hmmmmm, dar depinde, care este scopul tau.

Modul în care Burpeele sunt eficiente pentru a-și dezvolta puterea: beneficii și cum să procedăm

Cunoașterea tipului de corp este foarte importantă. Apoi, din când în când, dacă vrei câte burpee pentru pierderea de grăsimi mănânci de la fastfoods, nu-ți face griji Mult noroc! Apropo, cred că este eficient, nu sigur cu tine.

2lb pierdere de grăsime

În cazul meu, am fost o dată la 90 de ani 34 de ani. Greutatea mea țintă este de 65 kilograme până la 62 kilograme.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Burpee este un antrenament pe tot corpul care promovează sănătatea cardiovasculară. Vă oferă o forță extraordinară. Ca începător, puteți începe cu burpeele normale, crescând intensitatea și variațiile pe măsură ce vă familiarizați cu fundamentele.

Când ajung la greutatea țintă, voi începe să măresc masa musculară, Dar pentru moment, sunt mai mult în Lean Mass, Lean Muscles Mass în timp ce pierd pierderea de grăsimi Pentru că încă mai am ceva repede în zona mea de burtă. Înălțimea mea este de 5'6 ", iar greutatea recomandată pentru înălțimea mea este de la 62kilos la 70kilos.