Calea corectă de a arde grăsime. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid


Modul potrivit de a arde grăsimi, nu musculare Timp de citire: 4 minute 56 secunde Pentru a evita pierderea de mușchi împreună cu grăsimea, trebuie să combinați programarea exercițiilor fizice cu strategia potrivită pentru alimentare. În calitate de trainer, probabil că știți deja acest lucru, dar faceți clienții dvs.?

Recomandările și strategiile dvs. De obicei, obiectivul unui client este să slăbească și să arate mai bine, să nu ridice o anumită cantitate de greutate sau să fie un sportiv de rezistență mai bun.

Grăsime greutățile arde Add: ubefakub13 - Date: - Views: - Clicks: Folosește-te de cardio pentru a arde calorii, nu pentru a transpira.

Când te antrenezi să slăbești, fără să știi cum să o faci corect, ajungi să creezi o versiune mai mică a sinelui tău nemuscular. Trebuie să știi cum să le explici clienților tăi despre combinarea exercițiilor fizice și a alimentelor pentru a maximiza pierderea de grăsime și a minimiza pierderile musculare pentru o stare optimă a corpului. În acest articol, îl vom descompune într-un mod destul de simplu de înțeles pentru clienții dvs.

Greutățile arde grăsime

Nu aveți nevoie de un doctorat. Adenozin trifosfatul ATP este unitatea noastră fundamentală de energie. Corpul folosește ATP pentru a alimenta munca. Corpul uman are suficient ATP pentru a alimenta secunde de lucru înainte de a începe să descompună macronutrienții stocați pentru a produce mai mult ATP.

Cel mai ușor macronutrienți de ars este zahărul. Exercițiile care durează de la 10 secunde la câteva minute utilizează predominant glucoză sub formă de piruvat, iar dacă exercițiul este suficient de intens, sub formă de lactat. După câteva minute de muncă, corpul va începe să ardă grăsimi pentru consum de energie. Imparte asta: Corpul va arde mai întâi zaharurile, întotdeauna.

Modul potrivit de a arde grăsimi, nu musculare

Principiul de bază 2: intensitatea calea corectă de a arde grăsime determină modul în care vă alimentați corpul. Antrenamentele de intensitate ridicată, cum ar fi ridicarea greutății, ajustarea încrucișată, Tabata, antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT și sprintul, cauzează răspunsuri fiziologice diferite de cele cauzate de antrenamentul aerob.

Munca de mare intensitate este anaerobă, adică fără oxigen. Corpul arde calorii restabilind oxigenul la mioglobină și sânge.

calea corectă de a arde grăsime pierdere în greutate ce se întâmplă cu corpul

Corpul prezintă o temperatură de bază și o frecvență cardiacă ridicate, o frecvență respiratorie crescută și efecte termogene ale hormonilor de ardere a grăsimilor, cum ar fi epinefrina.

Efectul principal pe care îl au asupra organismului este de a arde grăsimile ca combustibil, după ce ați obținut zahărul disponibil. Împărtășiți acest lucru: ardeți grăsimi în timpul antrenamentelor aerobice de intensitate scăzută, dar beneficiul exercițiului de intensitate mare apare predominant după antrenament.

  • Orice, mai puţin lucrul esenţial care conduce la rezolvarea acestei probleme: O strategie echilibrată fizică şi alimentară, respectată pe termen lung, cu răbdare şi fără să lase garda jos.
  • 13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Pentru mai multe informații despre rolul pe care îl joacă grăsimile, consultați articolul ISSA privind explicarea funcției grăsimilor către clienți. Alimentare pentru antrenament: zile de intensitate ridicată Având în vedere aceste lucruri, scopul alimentării ar trebui să fie optimizarea antrenamentului. De exemplu, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați pot fi o strategie eficientă pentru pierderea în greutate. Dar în zilele de antrenament de intensitate ridicată, alimentarea cu conținut scăzut de carbohidrați poate să nu fie cea mai eficientă strategie, în special după antrenament.

Corpul arde mai întâi zaharurile.

calea corectă de a arde grăsime are abs vă face să pierdeți în greutate

Nivelurile scăzute de glicogen carbohidrați depozitați combinate cu exerciții de intensitate ridicată creează oportunități organismului de a arde cantități mai mari de mușchi - nu ceea ce vrea cineva. Insulina este un hormon de putere care stimulează sinteza proteinelor și eliberează, de asemenea, zahăr din sânge pentru consum de energie.

Insulina este declanșată atunci când mâncați carbohidrați. Împărtășiți acest lucru: carbohidrații complecși ar trebui consumați bine înainte de antrenament și mai ales după. După terminarea antrenamentului, organismul are nevoie de insulină pentru sinteza proteinelor. De asemenea, examinați miturile populare ale proteinelor împreună cu clienții dvs.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Alimentare pentru antrenament: zile cu intensitate redusă În zilele în care faceți o intensitate mai mică, antrenament aerob, alimentarea va fi diferită. În aceste zile scopul este să arzi grăsimile, deci totul pus în corp ar trebui să fie pentru a induce lipoliza - arderea grăsimilor pentru energie.

Cu alte cuvinte, acestea sunt zilele tale cu conținut scăzut de grăsimi.

calea corectă de a arde grăsime pierderea în greutate bfp

Există doi dușmani ai lipolizei și ai arderii grăsimilor: Insulină - Amintiți-vă că răspunsul natural al organismului este să ardeți zahărul mai întâi. Poate fi util să vă gândiți la utilizarea grăsimilor și a zahărului pentru energie ca la două baterii separate: când este disponibil zahăr, corpul va reduce volumul de grăsime ars pe un robinet și va crește arderea zahărului celuilalt robinet.

Curvature (fr)

Acest lucru este legat de insulină. Când pancreasul eliberează insulină, lipoliza este inhibată 4. Împărtășiți acest lucru: în zilele aerobe mai lungi și reteta de slabit simpla si rapida lente, alimentele care declanșează eliberarea insulinei, și anume carbohidrații simpli, ar trebui evitate complet. Lactat Potrivit cercetărilor, un alt inhibitor al lipolizei și al arderii grăsimilor este lactatul.

Lactatul este folosit fie de către mușchii de contracție lentă pentru energie, fie este reciclat în ficat pentru stocarea glicogenului.

Deci, cu cât s-a acumulat mai mult lactat în organism, cu atât mai puține grăsimi vor fi arse în timpul exercițiilor aerobe. Exercițiul de intensitate ridicată determină creșteri mari ale producției de lactat și, prin urmare, trebuie evitat în zilele de intensitate redusă concepute pentru arderea grăsimilor.

Cu cât este mai mică intensitatea exercițiului, cu atât este mai mare procentul de grăsime ars. Împărtășiți acest lucru: Scopul este de a menține o frecvență cardiacă între și în timpul exercițiilor fizice în zilele cu intensitate redusă.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Alternează zilele cu intensitate ridicată și joasă și combustibilul în consecință Principala mâncare de luat masa și informațiile de bază pe care doriți să le transmiteți clienților dvs. Și apoi alimentați corespunzător în acele zile: În zilele cu intensitate ridicată, dobândiți sau conservați mușchii mâncând mai mult și inclusiv carbohidrați. În zilele cu intensitate redusă, ardeți grăsimile fără a pierde mușchi, menținând cu adevărat intensitatea redusă a antrenamentului și evitând carbohidrații, în special carbohidrații simpli.

  • Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  • Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | adopta-i.ro

Arderea grăsimilor și menținerea mușchilor sunt atât dificile, cât și consumatoare de timp. Nu există nicio soluție rapidă. Încurajați-vă clienții să utilizeze abordarea lentă și constantă, dovedită și să evite curățarea moftului și alte diete bazate pe restricții calorice drastice.

calea corectă de a arde grăsime ai pierdut în greutate pe yaz

Aceste tipuri de strategii de alimentare, combinate cu o programare calea corectă de a arde grăsime în exerciții fizice, pot provoca scăderi imediate ale mărimii îmbrăcămintei și câștigă la scară, dar pe termen lung, fac mai mult rău decât bine.

Concentrați-vă întotdeauna pe abordarea lungă, lentă, disciplinată și sănătoasă a exercițiilor fizice și a alimentării. Intrigat de relația dintre mâncare și fitness? Îmbunătățiți-vă cunoștințele și construiți o carieră de câștigare a banilor cu cursul Nutriționist Poate u pierde grăsimea de burtă inferioară. Aflați cum să ajutați clienții să-și amplifice progresul cu o nutriție optimă și să-și atingă obiectivele de fitness mai repede!

Brooks, G. Navete lactate intra și extracelulare. Medicină și știință în sport și exerciții, 32 4 Donovan, C și Pagliassotti, M. Evaluarea cantitativă a căilor de eliminare a lactatului în tipurile de fibre musculare scheletice.

Medicină și știință în sport și exerciții fizice.

Cum să Topești Grăsimea Eficient​

Gladden, B. Mușchiul ca consumator de lactat. Gualano, A. Suplimentarea cu aminoacizi cu lanț ramificat îmbunătățește capacitatea de exercițiu și oxidarea lipidelor în timpul efortului după epuizarea glicogenului muscular. Journal of Sports Medicine Physical Fitness, 51 182 - Jeukendrup, A. Metabolizarea grăsimilor în timpul exercițiului: o revizuire partea 1: mobilizarea acizilor grași și metabolismul muscular. Jurnalul internațional de medicină sportivă, 19, - McArdle, W.

Fiziologia exercițiului.