Beneficiile de scădere în greutate de cacao, Cacao Criollo - Superalimente - Beneficii superalimente - Crud si Sanatos


A fost introdus în Europa de cuceritorii spanioli în secolul al XVI-lea și a devenit repede popular ca medicament care promovează sănătatea.

Acțiune asupra corpului uman

Pudra de cacao se face prin zdrobirea boabelor de cacao și eliminarea grăsimii sau a untului de cacao. Astăzi, cacaua este cea mai renumită pentru rolul său în producția de ciocolată. Cu toate acestea, cercetările moderne au dezvăluit că într-adevăr conțin compuși importanți care pot beneficia de sănătatea ta.

efectele secundare ale arzătorului natural mason natural

Iată 11 beneficii pentru sănătate și nutriție ale pudrei de cacao. Bogat în polifenoli care oferă mai multe beneficii pentru sănătate Polifenolii greutatea pierderii kevin federline antioxidanți naturali aflați în alimente precum fructe, legume, ceai, ciocolată și vin.

Este bine să mănânci cacao pentru tine?

Au fost asociate cu numeroase beneficii pentru sănătate, inclusiv inflamații reduse, flux de sânge mai bun, scăderea tensiunii arteriale și îmbunătățirea nivelului de colesterol și zahăr din sânge 1. Cacao este una dintre cele mai bogate surse de polifenoli.

În plus, mamele în așteptare suferă adesea modificări hormonale, ceea ce duce la starea de spirit slabă, somnolență și lacrimă. Prezența feniletilaminei în băutură și ciocolată are un efect benefic asupra stării de spirit a unei femei. Această substanță o face veselă, calmă și veselă. Cu toate acestea, medicii consideră că atunci când utilizați cacao, trebuie să respectați măsura, întrucât nu poate fi interzisă unei femei însărcinate.

Este deosebit de abundent în flavanoli, care au efecte antioxidante și antiinflamatorii puternice. Cu toate acestea, prelucrarea și încălzirea cacao poate face ca aceasta să-și piardă proprietățile benefice.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Așadar, în timp ce cacaua este o mare sursă de polifenoli, nu toate produsele care conțin cacao vor oferi aceleași avantaje. Poate reduce tensiunea arterială ridicată prin îmbunătățirea nivelului de oxid nitric Cacao, atât sub forma sa pudră, cât și sub formă de ciocolată neagră, poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale 2. Acest efect a fost remarcat pentru prima dată la insulele consumatoare de cacao din America Centrală, care aveau presiune arterială mult mai mică decât rudele continentale care nu beau cacao 3.

Se consideră că flavanolii din cacao îmbunătățesc nivelul de oxid nitric din sânge, ceea ce poate îmbunătăți funcția vaselor de sânge și reduce tensiunea arterială 2, 3.

Beneficii cardiovasculare

Un studiu a analizat 35 de experimente care au furnizat pacienților cu 0,7 uncii 1, grame de produse de cacao, sau aproximativmg de flavanoli.

S-a constatat că cacaua produce ap, dar reducerea semnificativă a tensiunii arteriale de 2 mmHg. În plus, efectul a fost mai mare la persoanele care au avut deja hipertensiune arterială decât la cei fără ea și la persoanele în vârstă, comparativ cu cei mai tineri 3. Cu toate acestea, este important să ne amintim că prelucrarea reduce semnificativ numărul de flavanoli, astfel încât efectele cel mai probabil nu vor fi văzute de la bara de ciocolată medie.

Compoziție chimică

Poate scădea riscul de atac de cord și accident vascular cerebral Pe lângă scăderea tensiunii arteriale, se pare că cacao are și alte proprietăți care vă pot beneficiile de scădere în greutate de cacao riscul de atac de cord și accident vascular cerebral 1, 4, 5. Cacao bogată în flavanol îmbunătățește nivelul de oxid nitric din sângele tău, care îți relaxează și dilată arterele și vasele de sânge și îmbunătățește fluxul sanguin 2, 5.

Aceste proprietăți au fost asociate cu un risc mai mic de atac de cord, insuficiență cardiacă și accident vascular cerebral 1, 5, 7, 8.

Pregătirea și depozitarea boabelor de cacao Fie din cauza pretului oarecum descurajator, fie pentru ca nu cunoastem beneficiile si folosirile acestora, le ocolim tacticos si mergem mai departe, intre timp nutrind o pofta neasteptata pentru o ciocolata neagra, asa ca insfacam una la iesirea din magazin. Cacao Criollo - Superalimente - Beneficii superalimente - Crud si Sanatos Insa, cacao procesata isi pierde multe dintre proprietatile originale, ca sa nu mai vorbim de indulcitorii si aditivii de care e bine sa ne ferim. Asa ca haideti sa elucidam un pic misterul acestor boabe cu multa istorie in spate.

O revizuire a nouă studii efectuate la Două studii suedeze au descoperit că aportul de ciocolată este legat de o rată mai mică de insuficiență cardiacă la doze de până la o beneficiile de scădere în greutate de cacao de 0,1 uncii grame de ciocolată pe zi, dar efectul nu a fost observat atunci când a consumat cantități mai mari 10, Aceste rezultate sugerează că consumul frecvent de cantități p de ciocolată bogată în cacao poate avea beneficii protectoare pentru inima ta.

Polifenolii Îmbunătățesc fluxul de sânge către creierul și funcția creierului Mai multe studii au descoperit că polifenolii, precum cei din cacao, pot reduce riscul de boli neurodegenerative prin îmbunătățirea funcției creierului și a fluxului sanguin.

2. Poate reduce tensiunea arterială ridicată prin îmbunătățirea nivelului de oxid nitric

Flavanolii pot traversa bariera sânge-creier și sunt implicați în căile biochimice care produc neuroni și molecule importante pentru funcția creierului tău. În plus, flavanolii influențează producerea de oxid nitric, care relaxează mușchii vaselor de sânge, îmbunătățind fluxul de sânge și aprovizionarea cu sânge către creierul tău 12, Studii suplimentare sugerează că aportul zilnic de flavanoli de cacao poate îmbunătăți performanța mentală la persoanele cu și fără deficiențe mentale 15, 16, Aceste studii indică un rol pozitiv al cacao pe sănătatea creierului și posibile efecte pozitive asupra bolilor neurodegenerative precum Alzheimer și Parkinson.

Cu toate acestea, este nevoie de mai multe cercetări.

puteți pierde în greutate având gripa

Poate îmbunătăți starea de spirit și simptomele depresiei prin diferite mijloace În plus față de impactul pozitiv de cacao asupra degenerescenței mentale legate de vârstă, efectul său asupra creierului poate îmbunătăți, de asemenea, starea de spirit și simptomele depresiei 2. Efectele pozitive asupra stării de spirit se pot datora flavanolilor de cacao, transformării triptofanului în serotonina stabilizatoare a dispoziției naturale, conținutului său de cofeină sau pur și simplu plăcerii senzoriale de a mânca ciocolată 12, 18, Un studiu privind consumul de ciocolată și nivelul de stres la femeile gravide a constatat că un aport mai frecvent de ciocolată a fost asociat cu stresul redus și starea de spirit îmbunătățită la bebeluși Mai mult, un alt studiu a descoperit că consumul de cacao cu polifenol ridicat a îmbunătățit calmul și mulțumirea În plus, un studiu efectuat la bărbați în vârstă a arătat că consumul de ciocolată a fost legat de o sănătate generală îmbunătățită și de o bună bunăstare psihologică În timp ce rezultatele acestor studii timpurii sunt promițătoare, este nevoie de mai multe cercetări asupra efectului cacao asupra stării de spirit și a depresiei, înainte de a putea trage concluzii mai precise.

Flavanolii pot îmbunătăți simptomele diabetului de tip 2 Deși consumul excesiv de ciocolată nu este cu siguranță bun pentru controlul zahărului din sânge, cacao are, de fapt, unele efecte anti-diabetice.

Studiile pe eprubeta indică faptul că flavanolele de cacao pot încetini digestia și absorbția carbohidraților în intestin, pot îmbunătăți secreția de insulină, pot reduce inflamațiile și stimulează absorbția zahărului din sânge în mușchi Unele studii au arătat că un aport mai mare de flavanoli, inclusiv cei din cacao, poate duce la un risc mai mic de diabet de tip 2 22, În plus, o revizuire a studiilor umane a arătat că consumul de ciocolată întunecată sau bogată în flavanol poate reduce sensibilitatea la insulină, poate îmbunătăți controlul zahărului din sânge și poate reduce inflamația la persoanele diabetice și nondiabetice În ciuda acestor rezultate promițătoare, în cercetare există neconcordanțe, unele studii găsind doar un efect limitat, un control puțin mai grav asupra diabetului sau niciun efect deloc 22, 24, Cu toate acestea, aceste rezultate combinate cu efectele pozitive mai concrete asupra beneficiile de scădere în greutate de cacao inimii indică faptul că polifenolii de cacao pot avea un impact pozitiv atât asupra prevenirii și controlului diabetului, deși sunt necesare mai multe cercetări.

Poate ajuta controlul greutății în multe modalități surprinzătoare Oarecum paradoxal, aportul de cacao, chiar sub formă de ciocolată, vă poate ajuta să vă controlați greutatea.

Se crede că cacaua poate ajuta prin reglarea consumului de energie, reducerea apetitului și inflamației și creșterea oxidării grăsimilor și a sentimentelor de plenitudine 26, Un studiu privind populația a descoperit că persoanele care consumau ciocolată cele mai populare arzătoare de grăsimi frecvent aveau un IMC mai mic decât persoanele care au mâncat-o mai rar, în ciuda fostului grup consumând și mai multe calorii și grăsimi Cu toate acestea, alte studii au descoperit că consumul de ciocolată crește în greutate.

5 răspunsuri

Cu toate acestea, multe dintre ele nu au făcut diferența între tipul de ciocolată consumat - ciocolata albă și cea cu lapte nu au aceleași avantaje ca întunericul 30, În general, se pare că beneficiile de scădere în greutate de cacao și produsele bogate în cacao pot fi de ajutor în obținerea scăderii în greutate sau menținerea în greutate, dar sunt necesare studii suplimentare. Poate avea proprietăți protectoare împotriva cancerului Flavanolele din fructe, legume și alte alimente au atras un interes deosebit datorită proprietăților lor de protecție împotriva cancerului, toxicității scăzute și a puținelor reacții adverse.

  • Greutatea pierde sfaturi simple
  • 11 BENEFICIILE PENTRU SĂNĂTATE ȘI NUTRIȚIE ALE PUDREI DE CACAO - NUTRIȚIE -
  • Fluid de pierdere a grăsimilor
  • Consumul de cacao în fiecare zi te îngrașă (nutriție, mâncare, slăbire)

Cacaua are cea mai mare concentrație de flavanoli din toate alimentele pe greutate și poate contribui semnificativ la cantitatea lor din dieta dvs. Studiile efectuate pe eprubeta pe componente ale cacaoi au descoperit că acestea au efecte antioxidante, protejează celulele de deteriorarea moleculelor reactive, combat inflamațiile, inhibă creșterea celulelor, induc moartea celulelor canceroase și ajută la beneficiile de scădere în greutate de cacao răspândirii celulelor canceroase 32, Studiile efectuate pe animale care au utilizat o dietă bogată în cacao sau extracte de cacao au obținut rezultate pozitive în reducerea cancerului de sân, pancreatic, de prostată, de ficat și de colon, precum și leucemie Studiile la oameni au arătat că dietele bogate în flavanoli sunt asociate cu o scădere a riscului de cancer.

Cu toate acestea, dovezile pentru cacao în special sunt contradictorii, deoarece unele studii nu au găsit niciun beneficiu, iar unele au observat chiar un risc crescut 34, 35, Studiile umane pe cacao și cancer sugerează că poate fi un pierderea în greutate hwasa puternic și poate juca un rol în prevenirea cancerului.

Cu toate acestea, este nevoie de mult mai multe cercetări Conținutul teobrominei și teofilinei poate ajuta persoanele cu astm Astmul este o boală inflamatorie cronică care determină obstrucția și inflamația căilor respiratorii și poate pune viața în pericol 38, Se crede că cacaua poate fi benefică pentru persoanele cu astm, deoarece conține compuși anti-astmatici, cum ar fi teobromina și teofilina. Teobromina este similară cafeinei și poate ajuta la tuse persistentă.

burner de grăsime mega 30 harga

Pudra de cacao conține aproximativ 1,9 grame din acest compus la de grame sau 3,75 uncii 38, 39, Teofilina ajută plămânii să se dilate, căile respiratorii se relaxează și scade inflamația Studiile la animale au arătat că extractul de cacao poate reduce atât constricția căilor respiratorii, cât și grosimea țesutului Cu toate acestea, aceste descoperiri nu au fost încă testate clinic la om și nu este clar dacă cacaua este sigură de utilizat cu alte medicamente anti-astmatice.

Prin urmare, chiar dacă aceasta este o zonă interesantă de dezvoltare, este prea devreme să spunem cum poate fi folosită cacao în tratarea astmului. Proprietățile antibacteriene și care stimulează imunitatea pot beneficia de dinții și pielea ta Mai multe studii au analizat efectele protectoare ale cacao împotriva cavităților dentare și a bolilor gingivale.

Cacao conține numeroși compuși care au proprietăți antibacteriene, anti-enzimatice și de stimulare a imunității care pot contribui la efectele sale asupra sănătății orale.

Pagina principala Consumul de cacao în fiecare zi te îngrașă? Și eu sunt dependent de cacao! Doar Nesquik, îți spun XD 2.

Într-un studiu, șobolanii infectați cu bacterii orale cărora li s-a administrat extract de cacao au avut o reducere semnificativă a cavităților dentare, comparativ cu cele date numai cu apă 2.

Cu toate acestea, nu există studii umane semnificative, iar majoritatea produselor de cacao consumate de oameni conțin și zahăr. Drept urmare, vor trebui dezvoltate noi produse pentru a experimenta beneficiile pentru cacao pentru sănătatea orală.

Account Options

În ciuda opiniei populare, cacao în ciocolată nu este o cauză a acneei. De fapt, s-a descoperit că polifenolii de cacao oferă beneficii semnificative pielii tale 2. S-a demonstrat că ingestia pe termen lung de cacao contribuie la protecția solară, la circulația sângelui pielii și la îmbunătățirea texturii suprafeței și a hidratării pielii tale 41, Ușor de inclus în dieta ta Cantitatea exactă de cacao pe care ar trebui să o includeți în dieta dvs.

Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentelor recomandă 0,1 uncii 2,5 grame de pudră de cacao cu flavanol ridicat sau 0,4 uncii 10 grame de ciocolată neagră cu flavanol ridicat care conține cel puțin mg flavanoli pe zi pentru a obține beneficii pentru sănătatea inimii Cu toate acestea, acest număr a fost considerat prea scăzut de alți cercetători, care susțin că cantități mai mari de flavanoli trebuie să vadă beneficii 1, În general, este important să selectați surse de cacao care au un conținut ridicat de flavanol - cu cât sunt mai puțin procesate, cu atât mai bine.

11 BENEFICIILE PENTRU SĂNĂTATE ȘI NUTRIȚIE ALE PUDREI DE CACAO - NUTRIȚIE - 2021

Modurile distractive de a adăuga cacao în dieta dvs. Consultați acest ghid privind selectarea ciocolatei negre de înaltă calitate. Smoothies: cacao poate fi adăugată rețetei tale preferate de smoothie-uri preferate pentru a-i da un gust mai bogat, ciocolată.

Pudine: Puteți adăuga pudră de cacao crudă nu olandeză în budinci de casă, precum budinci de mic dejun sau budincă de orez. Mousse de ciocolată vegană: Procesați avocado, cacao, lapte de migdale și un pierde hârtie în greutate ca datele pentru un mousse de ciocolată vegană groasă.

cel mai bun tip de smootie pentru pierderea în greutate

Presărați fructe: cacao este deosebit de frumos presărată peste banane sau căpșuni. Baruri Granola: Adăugați cacao amestecului tău preferat de granola pentru a îmbunătăți beneficiile pentru sănătate și a îmbogăți aroma. Linia de jos Cacao a captivat lumea de mii de ani și este o mare parte a bucătăriei moderne sub formă de ciocolată.

Beneficiile pentru sănătate ale cacaoi includ scăderea inflamației, îmbunătățirea sănătății inimii și creierului, a zahărului din sânge și a controlului greutății și a dinților și pielii sănătoase.

  1. Beneficiile și dăunările cacao pentru sănătatea umană - Bauturile June
  2. Gripa ca simptome pierderea în greutate
  3. Efecte secundare posibile Asocierea cacao cu ciocolata înseamnă că beneficiile consumului acesteia sunt adesea trecute cu vederea, dar cacao este o putere de sănătate.
  4. Grăsime lipozenul
  5. Bilanțul delicat al acestor nutrienți pare să fi fost selectat special pentru a produce fitochimicalele necesare în organism.
  6. Pierde în greutate minneapolis
  7. Este cacao crud bun pentru pierderea in greutate - Arderea grasimilor jalapene

Este hrănitor și ușor de adăugat la dieta dvs. Amintiți-vă că ciocolata conține încă cantități semnificative de zahăr și grăsimi, așa că, dacă veți folosi, respectați-le la dimensiuni rezonabile și combinați-o cu o dietă echilibrată sănătoasă.