Arderea grăsimilor grele. Alimente care ajută la arderea grăsimii localizate - Doza de Sănătate


Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Pagina principala Faceți exerciții fizice grele, maximizați arderea grăsimilor? Singurele pântece care se micșorează cu adevărat dacă nu exercitați o dietă puternică sunt pântecele noastre musculare.

Arderea grăsimilor

Cei mai mulți dintre noi suntem probabil conștienți de acest lucru până acum, dar, în mod ciudat, unii practicanți par să ignore acest fapt de îndată ce începe o fază cu restricții calorice. În schimb, se concentrează brusc pe intervale de repetiții mai mari și din ce în ce mai mult cardio.

arderea grăsimilor grele pierderea în greutate 10

Ca și cum o bucată de alimente ar bloca alimentarea cu oxigen a creierului și ar provoca amnezie temporară în timp ce raționamentul logic nu mai era posibil! Cardio arde calorii în plus, dar este departe de sfântul Graal pe care mulți îl consideră a fi.

Bineînțeles, dacă cumva poți să mergi pe partea laterală a unui zgârie-nori în spate în timp ce bateți o tambur Metallica solo pe fese, îți poți crește consumul de energie masiv, dar acest scenariu este la fel de ridicol, pe cât este puțin probabil.

Alimente care slabesc — cum arzi grasimile, mancand? Ce poti manca pentru a accelera arderea grasimilor. Ficatul este unul dintre cele mai importante organe din corp. Acesta ajuta la producerea de glutation, transforma lumina soarelui in vitamina D3, filtrand si curatand sangele de toxine.

Cardio vă poate ajuta, desigur, dar nu ar trebui și nu ar trebui să exagerați. Majoritatea dietelor serioase își au rădăcinile în bucătărie, adică procentul de grăsime corporală este arderea grăsimilor grele ușor de controlat cu dieta decât cu exercițiile fizice. Cu toate acestea, așa-numitul EPOC nu trebuie ignorat.

Unele tipuri de antrenament duc, prin urmare, la arderea comparativă a mai multor calorii după antrenament.

Arderea Grăsimilor

Dacă combinați acest lucru cu dieta corectă, pierderea de grăsime vizibilă este aproape inevitabilă. EPOC consumul excesiv de oxigen post-exercițiu reprezintă, de asemenea, creșterea consumului de oxigen după activitatea fizică.

Pagina principala Capace Slimagic - arderea rapidă a grăsimilor fără dietă sau exerciții fizice grele Cea mai mare problemă pentru o persoană care își începe lupta cu supraponderalitatea este forțarea de a-și schimba dieta și exercițiul fizic, fără de care de obicei nu își pot atinge obiectivele. Lipsa sacrificiului de sine intern se poate datora din mai multe motive, adesea dincolo de controlul nostru, de exemplu lipsa de timp din cauza unei sarcini excesive de muncă sau a unei vieți de familie la fel de active.

În ceea ce privește antrenamentul de forță, aceasta înseamnă: În plus față de o mai bună retenție musculară, greutățile mari duc la un consum mai mare de calorii de către EPOC decât greutățile ușoare, care este unul dintre principalele motive pentru care ar trebui să evitați în mare măsură și să uitați de intervalele cu un nivel ridicat de rep. Faptul că intervale de repetare mai mari nu sunt necesare și benefice pentru creșterea EPOC a fost deja dovedit de unele studii.

arderea grăsimilor grele găsiți macrocomenzile mele să piardă în greutate

Cu toate acestea, nu au existat multe cercetări care să demonstreze că greutățile mai grele au ca rezultat mai mult EPOC decât sarcini mai ușoare. Unul dintre aceste studii a fost realizat în urmă cu câțiva ani de către cercetătorii de la Georgia Southern University.

arderea grăsimilor grele reiki slimming

Oamenii de știință au examinat 14 sportivi cu forță experimentați și le-a făcut să efectueze două antrenamente pe tot corpul cu un total de nouă exerciții de bază. Pentru a face acest lucru, subiecții testului ar trebui să facă două seturi din fiecare exercițiu și să facă o pauză pentru un minut între fiecare exercițiu.

Capace Slimagic - arderea rapidă a grăsimilor fără dietă sau exerciții fizice grele

Au ajuns să facă 15 repetări pe set, care este exact arderea grăsimilor grele de repetări pe care mulți exerciționari îl aleg încă în timpul dietei. S-a dovedit că ambele antrenamente au ars aceeași cantitate de calorii.

În plus, au existat diferențe semnificative în EPOC: La 20 de minute după antrenament, grupul cu greutăți mari aproape dublase valoarea EPOC comparativ cu grupul cu greutăți ușoare. La de minute după antrenament, EPOC a fost de peste două ori mai mare în grupul cu greutate mare. Mesajul ar trebui să fie clar: în timpul dietelor cu conținut scăzut de calorii, greutățile ușoare și intervalele de repetare mai mari ar trebui interzise în mare măsură. Cu antrenamentele grele, nu numai că arzi mai multe calorii prin EPOC, dar primești mai bine mușchii pentru care ai muncit din greu în faza de acumulare.!