Ardeți grăsimea în brațele voastre, Cele mai bune 15 yoga asanas pentru a reduce grăsimea din burtă - Modă -


Pagina principala » Sport și fitness » Cum să scapi de rolele de arme Cum să scapi de rolele de arme Cilindrii pentru armpit sunt roluri inestetice de grăsime care pot fi văzute prin cămăși sau - chiar mai rău - atunci când se varsă din partea superioară a rezervorului.

Ardeți grăsimile inferioare ale stomacului, oamenii ridică...

Eliminarea grăsimii sub brațele dvs. Timpul petrecut într-o clasă de fitness arde niște calorii și vă va ajuta să scădeați grăsimea corporală globală, dar aceasta nu face prea mult pentru tonul zonei sub subsuoară.

ardeți grăsimea în brațele voastre

În plus, dacă luați aceleași clase de exerciții fizice, nu ardeți cât mai multe calorii ca și cum ați efectua diferite tipuri de exerciții aerobice. Aceasta va arde o jumătate de kilogram de grăsime corporală pe săptămână - inclusiv grăsimea sub brațele dumneavoastră.

Pasul 2 Programați antrenamentul cu interval aerobic de zile pe săptămână. Du-te totul pe un eliptic sau un treadmill timp de 30 de secunde, apoi cădea înapoi la ritmul dvs. Dacă efectuați acest tip de antrenament timp de 25 de minute, veți arde un număr extraordinar de calorii în timp ce angajați mușchii sub brațele dvs.

ardeți grăsimea în brațele voastre

Pasul 3 Adăugați o sesiune lungă de aerobic de minute la rutina săptămânală. Acest lucru va crește concentrația de enzime de ardere a ardeți grăsimea în brațele voastre și a structurilor celulare și va arde o cantitate semnificativă de calorii în timpul fiecărui antrenament. Acest lucru facilitează, de asemenea, o rată mai mare de ardere a pot să pierd greutatea pe slim fast pentru a reduce rulourile de grăsime sub gropile brațelor.

Divas slăbire

Pasul 4 Includeți trageri laterale în rutina de antrenament de rezistență. Aceste exerciții tonifică mușchiul latissimus dorsi sub brațele voastre. Țineți bara dreaptă pe o mașină cu tragere în jos, cu brațele mai largi decât umerii. Trageți bara până în partea de sus a pieptului.

HOT GIRL SUMMER LEGS in 7 Days - 15 minute Home Workout

Pasul 5 Faceți rânduri cu o singură braț pentru a vă strânge mai mult zona gropii brațelor. Restul genunchiului stâng și mâna stângă pe o bancă de exerciții plat; țineți-vă spatele plat.

Cele mai bune 15 yoga asanas pentru a reduce grăsimea din burtă

Strângeți gantera în mâna dreaptă, astfel încât aceasta se blochează sub umărul drept. Trageți gantera până la umăr, tonificând mușchiul lat. Comutați și repetați. Pasul 6 Includeți puloverele dumbbell în rutina ta. Stați pe o bancă de exerciții, ținând brațele aproape drepte. Începeți prin a țineți o gantere pe piept cu ambele mâini, apoi trageți-o înapoi în spatele capului.

Cum să arzi grăsimea în picioarele superioare, account options

Aduceți dumbellul înapoi pe piept și repetați-vă, tonându-vă latsul și mușchii anteriori serratus sub brațele voastre. Lucruri de care ai nevoie Trageți mașina în jos Scaun plat pentru exerciții Bacsis În plus față de lucrul cu greutăți, folosiți exerciții de greutate corporală, cum ar fi cele găsite în yoga pentru a lucra pe mușchii sub rulourile tale cu mâna încăpățânată.

Poses, cum ar fi coborârea câinelui, planeta delfinilor, plankul, planul lateral, planul în sus și macaraua țintesc zona gropii brațelor.

Începeți prin menținerea fiecărei poze timp de 10 până la 30 de secunde, apoi faceți-vă drumul până susțineți o poză timp de un minut.

ardeți grăsimea în brațele voastre

Avertizare Consultați-vă cu furnizorul dvs.