Adolescentul meu nu poate pierde în greutate. Meniu cont utilizator


Pagina principala Sănătatea tinerilor Unii adolescenți au dificultăți în a ține pasul cu nevoile de energie ale corpului lor și pot fi subponderali. Motivele pentru acest lucru pot fi că cresc din ce în ce mai mult, exercită mult cu sportul, sunt prea ocupați sau distrasi pentru a mânca mese adecvate sau ar putea pur și simplu să aibă un metabolism ridicat modul în care corpul nostru arde calorii.

Adolescenții pot pierde în greutate atunci când ard mai multe calorii decât consumă. Unii adolescenți cresc într-un ritm diferit față de frații sau prietenii lor și fiecare adolescent va experimenta perioade diferite de greutate fluctuantă.

Adolescentul tău poate urma un model de creștere similar cu al tău când ai avut vârsta lui. Acest ghid arde fat trx destinat să ajute părinții adolescenților care o fac nu suferiți de o tulburare de alimentație sau de alte afecțiuni medicale care cauzează pierderi semnificative în greutate.

Dacă fiul dumneavoastră a fost diagnosticat cu o tulburare de alimentație sau bănuiți că s-ar putea să aibă o tulburare de alimentație, vă rugăm să consultați: Înțelegerea tulburărilor de alimentație: un ghid pentru părinți și familii. Care sunt implicațiile medicale ale adolescenței mele subponderale? Uneori, un adolescent care este subponderal poate să nu primească o alimentație echilibrată.

De exemplu, un adolescent în creștere are nevoie de mult calciu și vitamina D pentru a face oase puternice. Când un adolescent cheltuie mai multă energie decât consumă prin calorii din alimente și băuturirezervele de grăsime ale corpului sunt perturbate, ceea ce poate compromite sistemul imunitar.

Când sistemul imunitar este compromis, o persoană este mai susceptibilă la afecțiuni medicale acute și cronice. Cât de des ar trebui să mănânce adolescentul meu? Scopul este de 3 mese și gustări pe zi încercând să nu treci mai mult de 4 ore fără să mănânci.

Anorexia la adolescenți: cauze, semne și tratament

Nu vă faceți griji cu privire la varietate atunci când încercați inițial să câștigați în greutate - cel mai important lucru atunci când lucrați la recuperarea în greutate este de a obține calorii suplimentare.

După ce ați găsit lucruri care funcționează pentru dvs. Ce ar trebui să adauge adolescentul meu la mese și gustări pentru a spori energia și caloriile? Există ingrediente simple și gustoase care pot fi adăugate la mese și gustări pentru a ajuta la creșterea în greutate. Iată câteva idei: Cât de repede ar trebui să se îngrașă adolescentul meu? De obicei, kilograme pe săptămână este un obiectiv sigur de creștere în greutate. Majoritatea oamenilor nu câștigă exact aceeași cantitate de greutate pe săptămână.

Atâta timp cât tendința generală pe parcursul a câteva săptămâni până la o lună este creșterea în greutate, adolescentul tău se mișcă în direcția corectă. Echipa sa medicală vă va informa dacă ritmul este prea rapid sau lent. Ar trebui să verific greutatea adolescentului meu acasă? De obicei, este o idee mai bună ca medicul sau dieteticianul adolescentului să-și verifice greutatea la cum pierdeți grăsimea toracică inferioară clinicii.

adolescentul meu nu poate pierde în greutate

Verificarea greutății prea frecvente acasă poate fi frustrantă pentru toată lumea, mai ales dacă greutatea nu crește. Prin verificarea greutății sale la birou, se folosește aceeași scară și se asigură acuratețea.

Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale. Despre Este normal sa pierzi notabil in greutate dupa stresul schimbarii locului de munca, dupa un divort sau in urma pierderii unei persoane dragi.

Echipa sa medicală vă va anunța cât de des trebuie să revină pentru verificarea greutății și dacă este sau nu necesar să-i verificați greutatea acasă. Poate adolescentul meu să se îngrașă dacă este vegetarian? Adolescenții se pot îngrași dacă urmează o dietă vegetariană. Cu toate acestea, urmând sfaturile din acest ghid, adolescentul tău poate crește în greutate și poate face în continuare alegeri sănătoase pentru mâncare vegetariană.

Există o mulțime de ingrediente vegetariene bogate în calorii, cum ar fi brânza, avocado, adolescentul meu nu poate pierde în greutate, semințe și unturi de nuci.

Desi s-ar putea sa nu iti dai seama, pubertatea poate avea un efect major asupra greutatii tale, precum si asupra formei corpului. Atat fetele cat si baietii se pot astepta sa castige in greutate si in inaltime in perioada pubertatii.

Are adolescentul meu nevoie de vitamine speciale sau suplimente minerale? O multivitamină fără prescripție medicală standard cu fier este o idee bună pentru adolescenți; aceste vitamine oferă adesea și cantitatea potrivită de vitamina D.

Marca magazinului generic este de obicei aceeași ca o marcă de nume și este adesea mai puțin costisitoare.

Scădere în greutate la adolescent. Adolescentii si problemele de greutate

În unele cazuri, echipa sa medicală poate prescrie un supliment specific pe baza nevoilor sale individuale. Sunt suplimentele nutritive de ajutor? Există suplimente nutritive care sunt concepute pentru a ajuta oamenii să se îngrașe.

De exemplu, shake-urile lichide includ Boost®, Boost Plus®, Ensure®, Ensure Plus® sau orice versiune generică a acestora. Furnizorul de servicii medicale al adolescentului dvs. Ce ar trebui să fac dacă adolescentul meu refuză să mănânce mai mult?

  • Pierderea gravă a osteoporozei
  • Anorexia la adolescenți: cauze, semne și tratament - Anxietate
  • Întrebați cum a fost ziua și ce a făcut.

Încearcă să ai răbdare. Uneori durează ceva timp până când adolescenții ajung la bord cu o nouă rutină alimentară. Uită-te la fiecare adăugire ca la o realizare. Veți vedea progrese în timp. Un consilier sau un dietetician vă poate ajuta adolescentul dacă se luptă cu finalizarea porțiilor crescute sau dacă are probleme cu modificările alimentare.

Ce se întâmplă dacă adolescentul meu își compară modelele alimentare cu ceilalți membri ai familiei? Încurajați-l pe adolescent să evite compararea stilului său de a mânca cu alți membri ai familiei sau cu obiceiurile alimentare ale prietenilor săi. Pentru a se îngrășa, va mânca probabil mai frecvent și va consuma porții mai mari decât altele.

adolescentul meu nu poate pierde în greutate

Este important ca adolescentul tău să înțeleagă că toată lumea are nevoi nutriționale diferite. În acest moment, este necesar ca adolescentul tău să mănânce diferit pentru a se simți cât mai bine și pentru a-și atinge potențialul de creștere. Trebuie să fac mese speciale pentru adolescentul meu?

Nu, dar va fi util dacă planificați în prealabil mesele și gustările. Includeți-l pe adolescent atunci când alegeți mâncare și cereți-i ajutor la cumpărături și prepararea alimentelor, dacă programul îi permite.

La mese, selectați rețete care se modifică ușor. În unele cazuri, este posibil să puteți pregăti două versiuni ale unei mese, de exemplu: macaroane și brânză cu lapte integral și brânză obișnuită pentru adolescent; și aceeași rețetă folosind lapte și brânză cu conținut scăzut de grăsimi pentru alți membri ai familiei.

Cum le vorbim copiilor supraponderali despre greutate și imagine corporală? | adopta-i.ro

Amintiți-vă, este probabil o situație temporară și program slabire carmen bruma va trebui să faceți întotdeauna modificări. Ar trebui să-mi fac griji cu privire la citirea etichetelor alimentelor? Citirea etichetei nutriționale a produselor alimentare este un obicei bun de adoptat. Această practică vă va ajuta să identificați afirmațiile de sănătate și structura nutrițională a produselor alimentare.

Comparați aceste informații atunci când selectați alimente în timp ce faceți cumpărături. De exemplu, poți să te uiți la diferite pâini pentru a o găsi pe cea cu cele mai mari felii de calorii.

Uitați-vă la proteine, calciu, fier, grăsimi dietetice și alte informații nutriționale atunci când walden ferme bune pentru pierderea în greutate alegeri.

Asigurați-vă că consultați și informațiile despre porțiuni. În general, alimentele care furnizează cea mai mare cantitate de calorii și substanțe nutritive pentru cea mai mică porție vor ajuta adolescentul să câștige în greutate cel mai mult.

adolescentul meu nu poate pierde în greutate

Ar trebui ca adolescentul meu să se întâlnească cu specialiști? Un dietetician înregistrat uneori numit nutriționist cine este specializat în lucrul cu adolescenții este o parte importantă a echipei de tratament.

  • Arde rezervațiile de grăsime
  • Creștere sănătoasă în greutate pentru adolescenți; Sănătate
  • Cum de a elimina burta de 15 ani băiat de 15 ani.

Dieteticianul va face un plan individualizat pentru adolescent, ținând cont de întreaga familie. Adolescentul tău va învăța modalități specifice de a obține nutriția de care are nevoie pentru a ajunge la o greutate mai sănătoasă. Uneori, o singură vizită este tot ceea ce este necesar pentru a intra pe drumul cel bun.

În alte cazuri, se recomandă vizite de urmărire până la atingerea obiectivelor de creștere în greutate și de sănătate.

Dieteticianul adolescentului dvs. Un consilier sau terapeut în sănătate mintală cine este specializat în lucrul cu adolescenții poate fi util pentru stabilirea obiectivelor și pentru a oferi ajutor cu orice anxietate legată de alimentație și sănătate.

Care sunt cele mai bune lichide de băut?

Evitați băuturile fără calorii sau cu conținut scăzut de calorii, cum ar fi sodă dietetică, Crystal Lite® sau apă seltzer. Adolescentul dvs. În general, fluidele adolescentul meu nu poate pierde în greutate contribui la promovarea creșterii în greutate, deoarece sunt relativ mai puțin umplute decât alimentele solide care furnizează energie similară calorii.

adolescentul meu nu poate pierde în greutate

Ce zici de batoanele cu proteine? Acestea vin în multe mărci și arome diferite.

Cum puteţi ajuta un adolescent să depăşească momentele dificile

Evitați barele care sunt extrem de bogate în orice nutrient. Există alimente sau lichide pe care adolescentul meu ar trebui să le evite? Anumite alimente și băuturi care diminuează pofta de mâncare și cele fără valoare nutritivă trebuie evitate.

Încurajați-l pe adolescent să omită sau să reducă consumul de cafeină și produse care conțin cofeină. Exemple de produse care conțin cofeină de evitat includ: Cafea, latte și ceai Băuturi energizante precum Red Bull® Alte alimente de evitat:.