30 challenge de pierdere a grăsimilor


Pinterest Când faci un burpee pentru prima dată, s-ar putea să te întrebi ce înseamnă agitația și agitația. Deși este cunoscută sub numele de greutate corporală brutală care arde grăsimi la fel de repede ca și cum își construiește mușchii, și este folosită în mod regulat ca o pedeapsă pentru a sări peste obstacolele în cursele de obstacole, nimic despre cum să simți ca un burpee. Nu Lasă-te să te oprească.

Abs in 2 Weeks - Abs Workout Challenge 2020 pierdere în greutate mcintyre

Faceți un al doilea burpe și apoi o treime. Continuați să mergeți și după 30 de secunde vă veți întreba cât de mulți mușchi vă pot răni și arde plămânii în același timp.

Nu e distractiv să faci Burpees. Indiferent dacă le abordați încet și atingeți un anumit număr de repetări sau încercați să vă grăbiți cât mai multe posibil într-un interval de timp stabilit, veți sparge mai repede decât orice alt exercițiu acolo. Asta e vestea proastă. Vestea bună este că acest efort este bine meritat. Și Burpees mărește ritmul cardiac la fel de mult ca și sprintul pentru un autobuz, acesta fiind unul dintre motivele pentru care este un favorit regulat printre formatorii HIIT.

Și toate aceste beneficii vin fără nici un echipament, astfel încât să puteți rula bordul oricând, oriunde. Citiți mai departe pentru a afla cum să integrați cel mai bine acest exercițiu eficient în antrenamentele dvs. Beneficiile lui Burpees [] Este important să apreciezi virtuțile lui Burpee înainte de a le spune cum să o facă, pentru că odată ce ai scos setul, ai nevoie de ceva convingător pentru a-ți face drumul.

Așa funcționează. Burpee este un adevărat exercițiu de întreg corp care pregătește majoritatea grupurilor musculare majore, îmbunătățind în același timp capacitatea dumneavoastră cardiovasculară și verificând echilibrul și coordonarea. Dacă ați putea face un singur exercițiu pentru tot restul vieții, Burpee ar fi o alegere înțeleaptă 30 challenge de pierdere a grăsimilor a vă menține în cea mai bună formă posibilă.

Pierde triatlonul cu grăsime corporală - Când să faci antrenament cardio

Burpees nu numai că antrenează un număr de mușchi, ci și rolul lor, astfel încât veți observa îmbunătățirile forței și mobilității în viața de zi cu zi, nu numai în sala de gimnastică. Asta dacă mergi vreodată la o sală de gimnastică pentru că nu ai nevoie de burpees care necesită un kit zero. Tot ceea ce este necesar este determinarea de oțel necesară pentru a vă trece prin ele … și poate un vecin simpatic care nu se plânge să sărituri în sus și în jos atât de des că lucrează în diferite moduri.

Mai jos sunt o varietate de variații, dar hai să mergem mai întâi prin burpea standard. Cum să faci o Burpee Burpee clasic este o mișcare în patru puncte. Stați într-o ghemuire, cu mâinile pe picioare, în fața picioarelor, pe podea. Apoi pas cu picioarele în spatele tău și ține brațele întinse astfel încât să te afli într-o poziție ridicată. În această fază, aventurierii pot exercita presiune asupra amestecului, ceea ce sporește cu adevărat nivelul de dificultate.

În plan, stai în scânduri înălțate și sară înapoi în mâinile tale cu picioarele tale. Apoi, termina manevra sarind in aer cu bratele direct deasupra ta. Apoi faceți totul din nou.

30 challenge de pierdere a grăsimilor

Sfaturi pentru formularul Burpee "Se întâmplă multe atunci când faci un burpee", spune Dan Baldwin, antrenor al Six3Nine. Acest lucru inseamna ca bruta poate deveni mai greu si poate reduce cantitatea pe care o poti aparat slabit acasa, ceea ce inseamna ca pierzi energie si reduc eficacitatea exercitiului.

Urmați aceste cinci puncte de îndrumare formale pentru a perfecționa burpea și a obține recompense recompensa. Apoi, folosiți aceste sfaturi dacă doriți să utilizați antrenamentul Burpee eficient, pe care l-am prezentat mai jos. Mobilizează: "Burpea îți poate întinde gleznele, genunchii și încheieturile", spune Baldwin. Bratele tale pot juca un rol aici și, pe măsură ce te mișci de la sufletul împins la saltul ghemuit, miști brațele înainte și peste capul tău pentru înălțime maximă.

Greseli comune de evitat Etape de cădere Cum să cauți să cauți cauciucuri Când începeți să vă antrenați, este un impuls comun să renunțați la anumite măsuri pentru a face bruia mai ușoară. Nu vă bateți, noi eram toți acolo, dar amintiți-vă ce ți-a spus profesorii tăi — te înșeli doar.

30 challenge de pierdere a grăsimilor

Dacă taxezi burta cu intensitatea potrivită în orice moment, poți profita de toate beneficiile sănătoase ale inimii și ale mușchilor. Când începi să treci, stai puțin. Contract Your Core Stadiul de bordură al burpee este esențial pentru a vă asigura că muschii abdominali sunt stimulate suficient.

Asigurați-vă că umerii sunt paralele cu încheieturile, că miezul tău este contractat și indentat și că spatele tău este egal și neutru cu glutele.

Account Options

Mulți fac greșeala de a-și arcui spatele, negând efecte pozitive ale Burpee asupra mușchilor abdominali și riscând răni în același timp. Repetiții pentru Zile Ca și în cazul oricărui alt exercițiu, se efectuează mai multe repetări, de dragul cărora nu corespunde direct formării de succes.

Concentrați-vă pe tehnica potrivită, așa cum este descris mai sus, și acest lucru vă va ajuta să faceți progrese mai ușoare. Burpee Challenge Burpee Challenge Burpee Challenge este o modalitate excelentă Pentru a vă întoarce la acesta din urmă: Aveți nevoie 30 challenge de pierdere a grăsimilor de cât de repede poți. Primele 15 nu trebuie să dureze mai mult de un minut, dar restul durează mult. Orice timp sub zece minute pentru cei este destul de impresionant. Scara Burpee Scara Burpee este un alt mod de a pregăti acest rege al exercițiilor.

Începeți cu zece burpe, odihniți repede, apoi faceți nouă, opt și așa mai departe. Dacă vă simțiți curajoși, faceți burpe, fluturași și șezuturi pe fiecare treaptă. Este un sentiment ciudat de a considera sit-up-uri ca o pauza de bun venit. Max out Acest antrenament dinamic mărește toleranța la acidul lactic, care inundează inevitabil picioarele și ajută la creșterea puterii anaerobe pentru o creștere a capacității de fitness în cantități mari de beneficii de ardere a grăsimilor.

În primul rând, determinați setul maxim, făcând cât mai multe burpează posibil înainte de a vă opri. Reduceți puțin acest număr și efectuați trei seturi cu o pauză de 30 de secunde. De exemplu, dacă maximul dvs. Respirați acum, greu. Încercați apoi Burpee Challenge de 30 de zile. Frumusețea acestui plan de antrenament este că este scalabil — se bazează pe nivelul dvs.

Selectați-vă pedeapsa de bruiaj pentru formarea de mai sus din cele cinci opțiuni diabolice de mai jos, sortate după malignitate Burpee Rău: ] Puneți mâinile și puneți-vă mâinile în afara picioarelor pe podea.

Săriți înapoi cu picioarele, astfel încât să vă aflați într-o poziție de imprimare și apoi între mâini. Săriți-vă și bateți-vă peste mâini. Săriți înapoi cu picioarele, astfel încât să vă aflați într-o poziție 30 challenge de pierdere a grăsimilor presiune ridicată, stoarceți de la piept până la podea și apoi săriți înapoi între mâini.

Săriți-vă și bateți-vă pe mâini.

Pagina principala Provocarea alergării grăsimilor de 4 săptămâni Abordarea pierderii de grăsime poate părea o mare provocare, dar poate fi la fel de simplă ca și ieșirea la o alergare simplă. Am creat o provocare de alergare de patru săptămâni ușor de urmărit, personalizabilă pentru orice alergător de la orice nivel.

Lăsați-vă să cădeți și să vă țineți mâinile în afara picioarelor. Săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să vă aflați în poziția de imprimare superioară și apoi să le aduceți înapoi între mâini. Săriți-vă și aduceți genunchii în piept.

Sfaturi pentru formularul Burpee

Dacă adăugați un salt tuck, trebuie să generați mai multă forță decât o bordură standard. Școala Bell Stați și puneți-vă mâinile pe pământ în afara picioarelor voastre. Sari inainte cat de mult poti si leaganesti-ti bratele de partea ta pentru leagan. Continuați și conduceți direct la repetarea următoare.

Burpee cu o singură arcadă Revizuire slabă: Lumea cozii Stați cu picioarele umărului înălțime, așezați o mână înapoi și în partea pierderea de grăsime 7 zile repede în mijlocul pieptului.

Săriți-vă picioarele înapoi, astfel încât să vă aflați în poziția de imprimare a unui singur braț. Țineți picioarele mai late decât lățimea umărului pentru a menține echilibrul.

  1.  - Извините за беспокойство.
  2. Зачем АНБ вся эта рухлядь.
  3. Рафаэль де ла Маза, банкир из пригорода Севильи, скончался почти мгновенно.
  4.  Но, сеньор, она занята с клиентом.
  5. Home herbs să piardă în greutate
  6. Cum de a îmbunătăți rezultatele pierderilor în greutate

Apoi săriți cu picioarele în poziția lățimii umărului și săriți. Schimbați mâinile între repetări sau după un anumit timp.

30 challenge de pierdere a grăsimilor

Pentru a face această dificultate deja dificilă și mai dificilă, încercați să faceți o presă cu o singură armă pe pământ — sau, dacă acest lucru este puțin nerezonabil, adăugați o altă mână pentru amestec pentru a finaliza un diamant și apoi scoateți-o din nou înainte de a vă sari înainte cu picioarele. Nu păstrează ascensorul disperat pentru cineva Încercați să faceți acest lucru La început veți primi o cutie pe care veți sări cu ușurință și veți ateriza pe ea și stați în spatele ei cu suficient spațiu în spatele dvs.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere? Traduceți descrierea înapoi în engleză Statele Unite ale Americii Traduceți How to burn belly fat at home? Get a perfect body!

Coborâți mâinile și puneți-vă mâinile în afara picioarelor pe podea. Săriți înapoi cu picioarele, astfel încât să vă aflați într-o poziție de presiune superioară, apoi săriți înapoi în mâini. Săriți pe cutie când vă ridicați și aterizați într-o manieră controlată, picioarele dvs. Stați să terminați mișcarea și apoi ieșiți din cutie. Show off burpee Rău: Nu renunța la locul tău unei femei însărcinate grav În contrast puternic cu celelalte brute din această listă, stai pe un picior alții rămân aceiași.

  • Chloe ting arding de grăsime Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge gust de metal în pierderea în greutate a gurii Semnificatie de slabire severa mod sigur de a slăbi, terapeut pentru a ajuta la pierderea în greutate Pierdere în greutate b3h.
  • 7 Arderea grăsimilor ideas | arderea grăsimilor, grăsime, exerciții
  • Cum se face un burpee și beneficiile Burpees pentru pierderea de grăsime
  • Chloe ting arding de grăsime, Pierde grăsime pentru a fi sfâșiat
  • Pierdeți în greutate după curățarea parazitului
  • Mulți cad în greșeala de a se exceda în mod inutil și se confruntă literalmente cu leziuni care ar putea fi evitate.
  • Варианты бесконечны.

Atingeți-vă și plasați-vă mâinile ușor mai late decât lățimea umărului pe podea. Apoi bateți-vă piciorul înapoi, astfel încât să vă aflați în poziția cu un singur picioare. Săriți din nou picioarele și ridicați-vă. Apoi săriți și ridicați-vă mâinile peste cap. Schimbați picioarele după 20 de secunde sau după cinci repetări.

  • Красное лицо немца исказилось от страха.
  • 10 Arderea grăsimilor ideas | arderea grăsimilor, exerciții fizice, exerciții
  • Arderea grăsimilor 4 săptămâni Running Challenge 20 Fit
  • Pierde greutatea scapă de venele de spider
  • Убийца шагнул к .
  •  Adonde fue? - снова прозвучал вопрос.

Slam ball burpee Rău evaluare: Sergent drill Stand cu o minge de slam. Ridicați-l peste cap și loviți-l cât de mult posibil pe podea. Odată ce bara de slam 30 challenge de pierdere a grăsimilor aterizat, puneți-vă mâinile pe podeaua din afara picioarelor. Săriți și luați mingea pentru o altă reluare. Plimbeste cat de repede poti, fara a pune in pericol forma. Aruncați-vă mâinile pe podea, săriți-vă picioarele înapoi și țineți-o din nou. Apoi săriți la stâlp și săriți.

Dacă bărbia este peste mâinile tale, ai terminat o repetare. Pirat tipul rău, nu genul de Johnny Depp Ținând o dumbbell Puneți ganterele în afara picioarelor pe podea în fiecare mână. Păstrați ganterele apăsate tot timpul, apoi săriți înapoi cu picioarele, astfel încât să vă aflați într-o poziție înaltă în partea de sus. Apoi săriți între mâini și ridicați-vă. Simțiți-vă liber să adăugați o presă, o serie de renegați, o saltare sau o presiune de sus.

Acoperire suplimentară Cherrelle Jefferson cherrelleJj.