21 zile remedierea pierderii în greutate pe săptămână, 21 Diete rapide ideas | diete, slăbire, sănătate


Uleiuri și unturi de nuci 2 5 6 Beachbody avertizează utilizatorii să nu consume niciodată mai puțin de 1. Dacă necesarul estimat de calorii este mai mare de 2. Planificați mesele aprobate După ce au descoperit câte porții din fiecare grup alimentar pot fi consumate pe zi, adepții de 21 de zile pentru fixare urmăresc să mănânce zilnic cantitatea recomandată a fiecărui recipient.

Setul de 21 de zile de corecție este livrat cu o foaie de calcul care face ușor pentru urmăritori să urmărească consumul zilnic al containerului. Fișele de măsurare oferă șase spații pentru mese și gustări zilnice, împreună cu opt fante în care dieters-urile își scad consumul zilnic de apă.

Ce este pierderea în greutate

Programul pentru 21 de zile de recomandare recomandă anumite alimente și rețete, dar în final, dieters decid ce alimente aprobate să mănânce atunci când urmează programul. Urmăriți progresul dvs. Cei care urmează fixarea de 21 de zile sunt încurajați să își urmărească progresul în pierderea în greutate în moduri diferite. De asemenea, participanții folosesc măsurători ale corpului brațelor, pieptului, taliei, șoldurilor și coapselor pentru a măsura câți centimetri se pierd în cele trei săptămâni.

Alimente de mâncat Programul 21 Day Fix încurajează alimentația sănătoasă și pune accent pe produsele proaspete, proteinele slabe și grăsimile sănătoase.

pierderea procentuală a grăsimii corporale normale pe săptămână omega 3 capsule pentru slabit

Următoarele sunt exemple de alimente pentru a mânca în 21 de zile fix: Legume: Kale, crete de apă, verdeață collard, spanac, varză de Bruxelles, broccoli, sparanghel, sfeclă, roșii, ardei, conopidă etc. Fructe: Afine, mure, căpșuni, rodie, guave, fructe de stea, fructe de pasiune, pepene verde, cantalup, portocale, mandarine, mere etc. Carbohidrați: Cartof dulce, plantane, quinoa, fasole, linte, edamame, manioc, mazăre, fasole răcită nefatată, orez brun, cartofi, hrișcă, amarant etc.

  1. Canalul 10 știri pierdere în greutate
  2. Grăsime arderea flushului
  3. Fixul de 21 de zile: Ghid de revizuire și începător - Nutriție -
  4. Cum să piardă în greutate - Cauze

Grăsimi sănătoase: Avocado, migdale, caju, arahide, fistic, nuci, păcan, hummus, lapte de cocos și brânzeturi feta, capră, cotija și parmezan.

Semințe și pansamente: Semințe de dovleac, semințe de floarea soarelui, semințe de in, semințe de in măcinate, măsline și rețete de pansament pentru 21 de zile. Uleiuri și unt de nucă: Ulei de măsline extravirgin, ulei de nucă de nucă de nucă de cocos, ulei de in, ulei de nuc, ulei de semințe de dovleac, unt de nucă arahide, migdale, caju etc.

Condimente și condimente: Suc de lămâie sau de lămâie, oțet cidru, vin alb sau vin roșumuștar, ierburi, condimente cu excepția săriiusturoi, ghimbir, sos fierbinte neîndulcit, extracte de arome și rețete de amestec de condimente 21 Day Fix. Băuturi aprobate: Apă, apă infuzată cu fructe, apă spumantă, cafea, ceai verde și ceai neîndulcit. De trei ori pe săptămână, dieters pot înlocui o porție de carbohidrați cu un tratament aprobat, cum ar fi fructe uscate, chipsuri de ciocolată întunecată sau o prăjitură făcută folosind o rețetă de 21 de zile, inclusă în pachet.

Alimente de evitat Deși pachetul de 21 de zile pentru reparații nu spune dieters că anumite alimente sunt în afara limitelor, acesta recomandă să consume numai alimente aprobate. În ansamblu, organizația Beachbody descurajează alimentele nesănătoase precum băuturile zaharoase și subliniază alimentele bogate în nutrienți pentru cei care urmează programele lor de nutriție, inclusiv pentru 21 de zile.

Când urmați programele de nutriție Beachbody, nu sunt recomandate următoarele: Zaharuri adăugate: Băuturi zaharoase, iaurturi îndulcite, bomboane, produse coapte, zahăr de masă etc.

Carburi rafinate: Paste albe, cereale zaharoase, pâine albă, bagelele, orez alb, chipsuri de porumb, tortillas etc. Hrana procesata: Fast food, carne prelucrată hot dog, carne delicioasă, slăninăgustări ambalate, conserve ambalate în sirop, bare energetice etc.

Alimente grase și prăjite: Pui prăjit, cartofi prăjiți, chipsuri de cartofi, burgeri, pizza, mâncăruri prăjite, etc. Alcool: Berea, vinul, lichiorul etc. Beneficii pentru sănătate Există mai multe motive pentru care soluția de 21 de zile a câștigat o astfel de popularitate în rândul celor care caută o modalitate rapidă de a scădea kilograme.

kelp ajuta cu adevărat cu pierderea în greutate inducerea lactației pentru a pierde în greutate

Vă poate ajuta să pierdeți în greutate Planul de masă pentru repararea celor 21 de zile sugerează câteva practici dovedite pentru a promova pierderea în greutate. De exemplu, cercetările arată că tăierea zaharurilor adăugate și a alimentelor procesate sunt modalități eficiente de a pierde grăsimea corporală.

Care sunt moduri de a pierde în greutate de fapt, comentarii Bara principală

O revizuire a 68 de studii a constatat că persoanele care au consumat zahăr adăugat și băuturi îndulcite cu zahăr au o probabilitate mai mare de a fi supraponderale sau obeze în comparație cu cele cu un consum redus de zahăr 2. Un alt studiu realizat la peste 4.

5 zile pierde grăsime 46 pierdere în greutate

În plus, cei care urmează fixarea de 21 de zile li se recomandă să mănânce o dietă bogată în proteine, bogată în fibre și să bea multă apă, metode care s-au dovedit a fi deosebit de puternice în promovarea pierderii în greutate 4, 5, 6.

Programul îndeamnă participanții să pregătească mese acasă și să ia măsuri pentru a se baza pe mâncare rapidă și nesănătoasă atunci când mergeți. Containerele cu coduri de culoare se asigură că adepții programului de 21 de zile consumă zilnic o mulțime de alimente nutritive din fiecare grup alimentar.

Spre deosebire de planurile de pierdere în greutate, care recomandă alimente procesate, sărace în nutrienți, precum baruri de masă, mese congelate și gustări ambalate cu putine calorii, 21 Day Fix promovează consumul de alimente întregi, sănătoase. Slimming herb ceai german herb thai Teach Portion Control Controlul porțiunii este o problemă care poate deraia pierderea în greutate.

Sfat # 2: Utilizați recipientele!

Folosirea containerelor cu coduri de culoare este o modalitate ușoară de a controla porțiunile și poate descuraja dieters de la supraalimentare, ceea ce poate ajuta la pierderea în greutate. Un studiu de 18 luni la de adulți supraponderali a arătat că utilizarea meselor controlate în porții a dus la pierderea semnificativă în greutate și la îmbunătățirea calității generale a dietei 7. În timp ce această metodă poate fi, de asemenea, urmată folosind cupe de măsurare și linguri, containerele portabile sunt convenabile și pot motiva anumite persoane să rămână pe drum.

Exercitiul face parte din program Fixul de 21 de zile vine cu un program de exerciții de trei săptămâni, format din antrenamente de 30 de minute care vizează diferite zone ale corpului.

Persoanele care doresc să verse kilograme deseori nu înțeleg importanța activității fizice atunci când încearcă să slăbească și să mențină această pierdere în timp 8. Deoarece acest program subliniază importanța implicării în exerciții fizice zilnice, este posibil 21 zile remedierea pierderii în greutate pe săptămână adepții să continue să fie activi fizic după încheierea perioadei de trei săptămâni. Dezavantaje potențiale Cu toate că, după reparația de 21 de zile, poate rezulta modificări pozitive, cum ar fi pierderea în greutate și un sentiment mai puternic al controlului porțiunilor, aceasta are unele dezavantaje potențiale.

Focusul este pe pierderea în greutate pe termen scurt După cum se menționează în nume, reparația de 21 de zile se concentrează pe o perioadă de trei săptămâni pe termen scurt. Puteți, într-adevăr, 21 zile remedierea pierderii în greutate pe săptămână scăpați kilogramele în timpul dietei, dar șansele sunt mari să recâștigați greutatea pierdută în timpul programului, după terminarea programului.

Realistică pierdere în greutate 90 de zile |

Orice plan de succes de pierdere în greutate ar trebui să se concentreze pe schimbări lente și consistente în timp, mai degrabă decât pe pierderea rapidă de grăsime. Nu numai că aceste articole sunt scumpe - un container de recuperare costă 69,95 USD, dar nu există nicio dovadă că luarea lor va maximiza rezultatele.

Cu toate acestea, dacă adăugați suplimente și antrenamente bonus suplimentare, prețul începe să crească.